Barın önü
Didem hemen Hızır Alinin elini bırakır ve gözlerinin içine öfkeli bir şekilde bakar.Hızır Ali: Didem Kız geldi bana zorla sarıldı.Hiç bir şey göründüğü gibi değil.
Didem: Bana açıklama yapmak zorunda değilsin. Bu beni ilgilendirmez. Sonuçta ben kimimki. İstediğinle istediğin şeyi yaparsın. Biz sonuçta sadece kağıt üstünde evliyiz. Birbirimize karışamayız. Ama kimin ile takıldığına biraz dikkat et. Eğer mümkünse bir daha aile dostlarımız ile takılma. Senin yüzünden ismimin lekelenmesini istemem.
Hızır Ali: *Didemin son söyledikleri ile gözleri dolmuştur.* Haklısın. Biz birbirimize karışamayız. Sonuçta birbirimizi sevmiyoruz. Zoraki bir evlilik bu. Biz sadece kağıt üstünde evliyiz. Ha bu arada bir dakine aile dostlarımız ile takılmam. Merak etme. Gidip tanımadığın kızlar ile takılırım.
Didem: *öfkeden ne dediğini bilmez ama pişman olur. Hızır Alinin dediklerinden sonra geri dönemeyeceği bir laf ettiğini anlar* İyi ozaman. Ben eve gidiyorum geliyor'musun?
Hızır Ali: Yok ben biraz daha takılıcam başka bir barda. Sen gidebilirsin.
Ömil ve ÖzAlp gelir.
Ömür: Siz iyimisiniz?
Didem: İyiyiz Hala. Neden olmayalım?
Özlem: Kavgamı ettiniz siz?
Didem & Hızır Ali: Hayır! ( ikiside birbirine bakar öfkeli bir şekilde)
Ömür: Tamam sakin olun gençler. Hadi eve gidelim.
Didem: Tamam!
Didem'in telefonu çalar. Arayan Behzattır.
Telefon
Didem: Amca?Behzat: Dido hadi buraya gel.
Didem: Nereye geliyim Amca birde sen saate hiç baktınmı?
Behzat: Baktım, baktım. Ocak başındayız hadi sende gel.
Didem: Yemin et Amca! Geliyorum hemen. Benimde zaten kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı.
Behzat: Gel bekliyoruz.
Telefonu kapatır.
Ömür: Ne istiyor Behzat bu saatte?
Didem: Ocak başına çağırdı. Oraya gidiyorum şimdi. Size iyi geceler.
Ömür: Olmaz bu saatte gidemezsin
Didem: Neden Hala?
Herkes güler Hızır Ali ve Didem dışında. Didem neye güldüklerine anlamaz.
Didem: Neye gülüyorsunuz?
Hızır Ali: Hayriye Reisin kuralları var. O aradığında herkes evde olmalı. Anlaşılan o aramış ve eve gitmemiz gerek.
Didem: E bu çok saçma. Neden yani?
İlyas: Anamın kurallarını sorgulama. Hadi eve gidiyoruz.
Çakırbeyli Evi
Eve gelirler. Hayriye Ana onları kapıda bekliyordur.
Hayriye Ana: Hadi herkes yatağa. Sabah kahvaltı yapıp çıkıcaz. Saat 6'da herkes yemek masasinda olsun.Ömür: Anne kahvaltıya gideceğiz zaten onlara. Neden kahvaltı yapıyoruz evde?
Hayriye Ana: Karışma sen bana. Saat 6'da kahvaltı masası hazır olacak. Koni kapanmiştur. Herkes odasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin izi (düzenleniyor)
RomanceYıllar önce Dostluğun yerini Hasımlık alan iki ailenin arasında yok olmuş masum bir aşk. 5 yıl sonra bir çatışmada karşılaşan iki aşık. Bu karşılaşma aşklarını yeniden doğuduracakmı yoksa tamamen bittirecekmi?