T/N szemszöge:
Egészen szép idő volt, és hála az ebéd is ezzel jól telt. Jeno-val sokat beszélgettünk, nevetgéltünk. Vele valahogy sokkal boldogabbnak érzem magam. Viszon ott van Yoongi, akiről furcsa érzéseket táplálok néha. De mindig vissza taszít a flegma oldala. Nem tudom miért ilyen, talán csak egyszerűen ilyen lenne a természete? Nem tudom, de mostmár a mostohatestvérem és próbálom majd így is kezelni Őt.
Egy híd mellett sétáltam Jeno-val és a gondolataimból ő is zökkentett ki.
- Min gondolkozol? - fordult hozzám mosolyogva.
- Semmin igazából. - viszonoztam mosolyát.
- Szeretnél még elmenni velem valahova? Vagy inkább haza kisérjelek? - kérdezett.
- Nyugodtan mehetünk, most leginkább a városban lennék mint otthon.. - néztem el.
- Yoongi miatt? - kérdőjelezte meg gondolatom egyik főszereplőjét.
- Igen.. - hajtottam le fejem.
- Ne aggódj, sokszor változik meg a hangulata és néha másra is kihathat. Gondolom ezért vagy te is szomorú. Majd beszélek vele, te pedig csak mosolyog! - kezével államat fel emelte így bele tudtam nézni szemeimben melyek csillogtak. Zavaromban csak mosolyogni tudtam.
- Rendben, de mégis fura a helyzet, meséltem neked arról hogy már mostoha testvérem és amikor nálunk voltál már akkor is tudatosult ez benned, de lehet csak nem bír engem elviselni. Mondjuk ma reggel eléggé furán viselkedett velem. - mondtam neki.
- Ezt hogy érted? - nézett rám.
- Kicsit nehezen tudtam kikelteni az ágyból így második alkalom után ahogy szóltam neki, leakartam húzni róla a takarót, de Ő vissza rántotta és majdnem rá estem.
- Értem..őt mindig is nehezen lehetett felkelteni. - mutatott felém egy halvány mosolyt ami nem is volt olyan őszínte, majd elfordult.
- Valami baj van? - álltam meg.
- Minden rendben. Csak majd szeretnék neked majd mondani valamit. - fordult újra felém.
- Miért nem teszed most? - kuncogtam halkan.
- Hm.. mit szólnál ha mozizni mennék és utána mondanám el? - kérdezte kíváncsian.
- Rendben. - ekkor már ő is őszinte mosolyt hagyott magán majd el is indultunk az említett hely felé.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝙎𝙩𝙚𝙥 𝘽𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 | 𝗺𝘆𝗴.
FanfictionT/N új életet kezd édesanyjával Seoul-ban, abban reménykedve, hogy rendes környezetben fog meglenni iskolájában. Ez meg is történik, ám mikor találkozik osztálytársával, Min Yoongi-val, minden megváltozik. - hungarian fanfiction - written by kimxta...