𝑡𝑒𝑛𝑡ℎ 𝑝𝑎𝑟𝑡

295 15 2
                                    

Yoongi szemszöge:

Amikor megláttam hogy T/N-hez fogok költözni majdnem leejtettem a cuccaimat. Tényleg nincs bajom vele, de pont az osztálytársammal leszek egy házban az eléggé érdekes lesz. Viszont..mikor Jeno-t is megláttam eletkedvem sem volt. Nem tudom miért de zavart hogy ott volt
T/N-vel. Mostanában fura érzéseket vált ki belőlem és nem tudom miért van. Nem beszélek vele sokat, de akkor is fura ez számomra. Már az is kiakasztott hogy Jeno le sebtapaszozta T/N ujját és ablakon keresztül láttam hogy megöleli. Féltékeny lennék? Biztos nem.

Miután elköszöntek egymástól, T/N vissza jött és a keresésemre indult. Eléggé nagy ház így annyira bújkáltam előle hogy neki mentem. Szuper, második alkalom.

T/N szemszöge:

- Ne haragudj. - ütköztem Yoongiba, immáron másodjára.
- Én kérek elnézést. - hajolt meg.
- Téged kerestelek, szeretnélek körbe vezetni hogy mi hol van.
- Öhm, most akartam szét nézni, de akkor veled tartok.
- Rendben akkor gyere, elsőnek a földszinttel kezdünk. - indultam el és ő is velem tartott.

Minden helyiséget megmutattam neki a földszinten, majd felmentünk az emeletre.

- Szóval - álltam meg egy pillamatra anya szobája előtt.
- Itt lesz mostmár a 'szüleink' szobája, mellette egy szoba van. Ebben nincs annyira semmi igazándiból és be is van zárva, így nem tudom megmutatni.
Emellett a szoba mellett az enyém van - nyitottam ki.
- Jól néz ki. - lépett volna be, de ebben megállítottam.
- Még van a te szobád, az sokkal jobban néz ki és az jobban érdekel szerintem. - még megnézte utoljára szobám majd kijött és követett.
- Itt is van, ez sokkal fiúsabb. Ki is van festve és be van rendezve.
- Woah, ez tényleg jól néz ki. - ebbe már teljesen belépett és szét nézett.
- Örülök hogy tetszik. Valamit még elfelejtettem. Mivel nagy a házunk így a szobád mellett egy mosdó van.
- Rendben. A cuccaimat lent hagytam, felhozom őket. - jött volna ki, de megint megállítottam.
- Hagyjad csak, majd felhozom én. Úgy sincs olyan sok cuccod ha jól láttam. Mindjárt jövök. - ezután le is mentem majd azt a kevés cuccát felhoztam. Az egyik táskája kicsit nehéz volt de feltudtam hozni.
- Köszönöm, de feltudtam hozni én is.
- Szívesen, mindegy. Pakolj be szépen és ha szeretnél elsőnek menni fürödni akkor mehetsz nyugodtan. A samponokat megtalálod úgy is, törölközőt pedig veszek elő.

Ez után először Yoongi, majd én mentem el fürödni. Anya és Yoongi apukája még beszélgettek így nem zavartuk őket. Yoongira térve nem volt flegma, sőt..normálisan viselkedett és nem volt annyira fura. Így még hamar össze is tudunk szokni. Holnap pedig együtt megyünk suliba. Fura lesz, de abban biztos lehetek hogy az osztálytársaink és talán Jungkook-ék is meg fogják ezt emlegetni.

 Fura lesz, de abban biztos lehetek hogy az osztálytársaink és talán Jungkook-ék is meg fogják ezt emlegetni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝙎𝙩𝙚𝙥 𝘽𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 | 𝗺𝘆𝗴.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora