T/N szemszöge:
*Pár hónappal később*
Az este óta furán viselkedik velem Yoongi bár nem is értem miért. Tudom hogy Jungkook nagy hatással van rá és emiatt is távolodtunk el egymástól. Szüleink nem nagyon nem vették észre Yoongi viselkedését mert mindenki előtt ezt az oldalát mutatja. De én tudom hogy van egy nagyon jó oldala is és nem értem hogy ha nem is mindenkinek, nekem miért nem mutatja. Suliban sem beszél velem, pedig itthon és ott is próbálok nyitni felé, kevés sikerrel. Néha előjön flegma oldala amit nem annyira értek mert nem tettem semmit sem ellene, főleg én nem. Érzéseinkkel is tisztában vagyunk ugyebár és nekem nagyon rosszúl esik viselkedése. Most azon a ponton vagyok, hogy elmondom hogy mi bánt, de veszekedni sem akarok mert a végén még ebből baj lehet. Már suliba sem megyünk együtt, mindig vagy előbb vagy később indul el. Kezd elegem lenni..
Éppen megyek Lisa-val az iskola folyosóján mikor azt vesszük észre hogy össze súgnak. Fura volt az egész helyzet, így már idegesített az egész szituáció. Telefonom folyamatosan pittyegett így kiváncsiságból megnéztem üzeneteimet. Egy ismeretlen számról küldött valaki nekem egy videót, ahol fiú és egy lány volt a borító képen akit nem teljesen láttam. Lisa kíváncsian fordult felém majd elindítottam a videót. Nem hittem a szememnek. A videó teljesen kitisztúlt, Yoongi és Chaeyoung volt rajta ahol éppen..egy csók csattan el. Egyetlen egy gondolat volt a fejemben, hogy megkeresem Yoongi-t. Szerencsém volt mert pont felém jött, és mikor meglátta csalódott de mégis ideges fejemet, akkor még nem értette miért is nézek rá így.
- Hogy magyarázod meg? - mutattam felé a videót.
- T/N.. - mondta volna de ez sem érdekelt most. A magyarázkodás.
- Ezért voltál távolság tartó velem mindvégig? Nem is értem komolyan.. - nevettem fel csalódottan, majd mikor elsírtam volna magam elmentem. Egyszerűen elegem volt mindenből.Yoongi szemszöge:
Teljesen lefagytam mikor megláttam azt a videót. Eszem ágában sem volt ilyet tennem T/N-vel, de természetesen mint mindig, kedves Jeon Jungkook próbált közénk állni. Egy alkut kötött velem, hogy ha nem teszem meg ezt a csókot egy videó erejéig, ő elterjeszti a régi múltamat az egész iskolának. Természetesen ezt nem akartam, de emögött volt még valami. Jungkook-nak nagyon szimpatikus volt T/N és össze is akart vele jönni. Nem nézte jó szemmel hogy elkezdtem randizni pár hónapja vele így szét akart minket választani. De persze ha nem is ő lenne, csak egy éjszaka erejéig kellett volna neki mint a többi lány. Az első hónapban nem volt semmi baj, randizni jártunk és megvoltunk T/N-vel. Utána azzal is elém állt Jungkook, hogy legyek flegma vele és ha kell kerüljem is. Dühbe gurított nagyon, de nem akarom hogy valami más fajta dologot állítson T/N-nek vagy esetleg baja esik Neki. Így megtettem amit inkább nem kellett volna, de mindent megteszek hogy minden rendben legyen és lehetőleg Jk békén hagyjon. Örökre..
VOUS LISEZ
𝙎𝙩𝙚𝙥 𝘽𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 | 𝗺𝘆𝗴.
FanfictionT/N új életet kezd édesanyjával Seoul-ban, abban reménykedve, hogy rendes környezetben fog meglenni iskolájában. Ez meg is történik, ám mikor találkozik osztálytársával, Min Yoongi-val, minden megváltozik. - hungarian fanfiction - written by kimxta...