𝑡𝑤𝑒𝑛𝑡𝑦-𝑓𝑜𝑢𝑟𝑡ℎ 𝑝𝑎𝑟𝑡

186 15 0
                                    

Yoongi szemszöge:

Az óráknak rég vége és ez a nap is valami szörnyű volt. T/N mind végig került, lehangolt volt és még sorolhatnám. Mindent elrontottam, de most éppen haza felé megyek. Az előbb említett személy ugyebár már régen otthon van, de ugye én a suli udvarában voltam, hogy gondolkozzak. Ahogy tudtam siettem haza, hála istennek a szüleink nincsenek itthon így legalább nyugodt környezetben tudok beszélni T/N-vel.

Be is mentem a lakásban és teljes csönd volt. Felmentem az emeletre és álltam szobája ajtaja előtt. Nagy levegőt vettem majd kopogtam. Semmilyen válasz nem jött, így lassan benyitottam. T/N az ágyon ült és ki sírt szemekkel rám nézett. Becsugtam az ajtót majd mentem is közel hozzá, Ő pedig megszólalt:
- Menj ki.. - fordítottal el a fejét.
- T/N, hadd magyarázzam meg..
- Nincs mit megmagyaráznod. - mondta egyszerűen.
- Ha elmondom az igazat, meg fogod érteni. - mondtam.
- Milyen igazat. Yoongi, több hónapig csak kerülsz. Az első két hónapba eltűrtem, de hogy már lassan fél éve ez megy tudod milyen rosszul esik? - nézett rám.
- Meg van az oka. Jungkook mondta hogy kerüljelek. Szimpatikus voltál neki, de csak egy éjszakára kellettél volna neki én pedig ezt nem akartam. Ha nem tettem volna meg ezeket akkor az egész sulinak elhíresztelte volna sötét múltamat!
- És milyen sötét múlt Yoongi, hah, amiről én sem tudok semmit? - kérdezte én pedig nem mertem elmondani.
- Mond el Yoongi! - mondta már dühösen.
- Mikor...nem voltál Seoul-ban, rossz társaságban voltam, és sokkal rosszabb volt a helyzet. Verekedtem, én voltam a nagy menő és akiket kellett megaláztam. Megkértek rá... Ennél kegyetlenebb voltam és akkor Jungkook nem is volt a sulinkba. Miután ide jött, ő lett a suli nagyfiúja és volt hogy engem is megalázott vagy csak megvert. Egy régi ismerősét bántottam, és ennek meglett a gyümölcse. Általánosban is ismertem Jk-t és akkor is voltak velem problémák, legfőképpen anyám halála miatt és rossz társaságba kerültem, az ő társaságukba. Mivel látták már sötét oldalam, azt akarják hogy újra a bandájukba legyek amit nem szeretnék! Azért is voltam távol, mert ebben a pár hónapban voltak olyan suli utáni pillanatok ahol megvertek. Téged védtelek mert tudom hogy akár téged is bántottak volna ha ezeket nem teszem meg! Sajnálom.. az a csók nekem nem jelentett semmit.. - hajtottam le a fejem.
- Yoongi..s-sajnálom. - mondta olyan halkan amit alig lehetett hallani - de..szakítsunk, ez lesz a legjobb. - mondta ki amit nem akartam hallani.
- M-mi? - néztem fel értetlenkedve.
- Szakítsunk Yoongi. - nézett szememben.

 - nézett szememben

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
𝙎𝙩𝙚𝙥 𝘽𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 | 𝗺𝘆𝗴.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang