𝑡ℎ𝑖𝑟𝑡𝑦-𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑝𝑎𝑟𝑡

172 10 0
                                    

Yoongi szemszöge:

Két hónapja vagyok újra T/N-nel és eddig minden rendben volt. Eleinte fura volt újra együtt lennünk, de végre boldogak vagyunk. Nem hoztuk nyilvánosságra kapcsolatunkat, de mind a ketten úgy gondoljuk, hogy korai lenne még ezt megtennünk. Most pedig, éppen zenéket írok, mert tervezek egy újabb albumot kiadni. Próbálok nem órákig fent lenni éjszaka, de ez nem mindig sikerül. T/N aggódik értem, de mindig nyugtatgatom hogy nincsen semmi baj, csak dolgozom.

Sosem mehet minden sínen, éppen ezért újra bukkanóra terűltem. Sokszor vagyok fent twitteren és mindig látom a rajongók posztjait avagy kommentjeit képeimen. Most sem volt másképpen, pörgettem a bejegyzéseket és egyen megakadt a szemem. „Yoongi mostohatesója?!" , ez állt az egyiken. Ahogy néztem, egyre több ilyet láttam és már a végén elfajúlt a helyzet. Ezzel semmi baj nem lenne, de honnan tudják ezt és az egész történetet? Idegesen raktam le telefonomat majd kezdtem gondolkodni. Láttam, hogy pár napja raktak ki ilyeneket és nem tudom, ki terjesztette el a hírt. Rajongó biztos nem lehetett, így biztos vagyok benne hogy egy régi ismerősöm. Akire gondoltam az Jungkook volt, bár remélem ennél van több esze.

T/N szemszöge:

Ebben a pár hónapban minden rendben volt és végre boldog lehetek, Yoongival. Újra együtt vagyunk és ez még mindig hihetetlen. Rajongók sem tudnak semmit amitől mindig megnyugodok. Az sem zavarna ha tudnanak a kapcsolatunkról, de szerintem túl korai lenne ezt elmondanunk.

Éppen néztem telefonon az élet nagy dolgait amikor Lisa küldött nekem egy fotót. Kíváncsian néztem meg amit küldött, de azonnal eldobtam telefonom. Nem értettem. Hogy tudnak a rajongók Yoongi és az én kapcsolatomról. Megfordult a fejemben hogy Yoongi mondhatta el, de akkor már én is tudnék róla. Gyorsan írtam barátomnak, hogy találkozzunk egy közeli helyen. Szerencsémre hamar vissza írt és egy közeli kis parkban találkozunk. Ismerős lehet a hely. Gyorsan felkaptam cipőmet, majd mentem is a helyre. Nem sok idő telt el, hamar oda értem és Yoongi ott is volt. Nem olyan messze lakik hozzám, aminek örülök. Mivel nem akartuk hogy észre vegyenek így csak egy sima köszönéssel üdvözöltük egymást.
- Gondolom láttad már a Twitter posztokat. - ekkor helyesen bólogattam.
- Azokat nem én raktam ki, eszembe sem jutott. Rajongó biztosan nem lehetett mert én nem mondtam el nekik senkit, szóval egy régi ismerősünk lehet. - mondta.
- Jungkookra gondolsz igaz? - kérdeztem tőle.
- Ő ugrott be elsőnek, de talán van annyi esze hogy ilyet nem csinál, vagy ki tudja..bármire képes.
Természetesen nem ketten maradtunk, jött szembe velünk két váratlan vendék. Jungkook és...Jeno? Ő mit keres itt?

- Oh régi barátaim. Nem hittem volna hogy újra látlak titeket. - mondta egy gúnyos mosollyal.
- Te mit keresel itt, Jenoval? - fordúlt Yoongi hozzájuk.
- Hm, nem húzom a szót. Volt egy twitter poszt amit Jeno készített és mindent elmondott. A kis titkaitokat. Persze erre én kértem meg, de egy valamiről én kimaradtam. Jeno, ugye elmondod neki? - nézett rá.
- É-én..elmondtam a kapcsolatotokat. - mondta bűnbánóan.
- Tessék? - mondtam Yoongival egyszerre.
- De miért? - faggadtam.
- Nekem még... mindig tetszel. Nem helyes hogy együtt vagytok. Régen mostoha testvérek voltatok. Yoongi előadóművész, bármikor kiderülhetett volna hogy újra együtt vagytok.
- Tudtam hogy nem szabad neked elmondanom, sőt senkinek. Mindvégig legjobb barátomnak tekintettelek és számítottam rád te pedig.. - halkultam el.
- Add ide a telefonod! - utasította Yoongi.
- Tudom hogy mindegy, de kitörlöm a posztot. Majd én elrendezem az ügyet. Te pedig Jungkook, remélem elégedett vagy. Remélem mostmár békén hagysz egy életre, vagy ha nem, majd én megteszem helyetted is. - mondta idegesen.
Jeno elővette telefonját majd oda adta Yoonginak. Végig láttam mit művel, kitörölte a posztot majd végül a profilt is.

 Végig láttam mit művel, kitörölte a posztot majd végül a profilt is

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝙎𝙩𝙚𝙥 𝘽𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 | 𝗺𝘆𝗴.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin