Jeno szemszöge:
Sajnos nem volt szerencsém, T/N véletlenül leöntött teával ami egyátalán nem volt baj, mert mindenkivel megesik, de amit kaptam tőle pólót fordítva vettem fel és ezáltal még az oldalamnál is meglátta a nagy sebeket amiket Jungkook okozott nekem. Szuper!
- J-jeno, az a seb? - rakta a sokktól a kezét a szájához.
- N-nincs baj, csak egy 'kis' horzsolás. - mosolyogtam rá de eredménytelenül.
- Kis karcolás?? Azonnal lekezelem! Ez nem maradhat így! - húzott vissza a fürdőszobába és leültetett a kád szélére.
- T/N tényleg nem szük- - mondtam volna végig de elcsitított.
- Nincs semmi ilyen, lefogom ápolni! - mondta ellentmondás nem tűrően majd elkezdte.Kicsit felhúzta kissé a ruha anyagot hogy lássa a sebem, de ahogy meglátta felső testem, ekkor elpirúlt egy kicsit. Elővette a kis dobozt ahol a fertőtlenítő és egyéb dolgok vannak majd elkezdte leápolni a semebet. Elsőnek nem volt vészes de mikor a nagyobb részeket kezdte el leápolni, felszisszentem.
- N-ne haragudj! - mondta zavartan és még mindig elpirúlt arccal.
- Semmi baj, nem vészes. - mosolyogtam rá.Nem sokkal később be is fejezte tevékenységét majd elkezdtünk a tanulásra fokuszálni. Közben zenét hallgattunk és természetesen együtt csináltuk a matekot hogy megértse az anyagot. Egy óra múlva készen is lettünk és lementünk a földszíntre majd együtt csináltuk meg a vacsorát. Igen..kicsit eltelt az idő. Anyukája is haza ért aki nagy mosollyal fogadott és be is mutatkoztunk egymásnak.
T/N szemszöge:
Nagyon örültem hogy Jeno megértette velem a matekot. Hangulatos is volt a tanulás, énekeltünk miközben zenét hallgattunk. Most pedig vacsorát készítünk és anya is haza jött. Nagyon szimpatikus volt neki Jeno és ez fordítva is így volt.
- T/N, egyébként ma jönnek hozzánk vendégek. - jött vissza a konyhába anya.
- Tényleg, és kicsodák? - kíváncsiskodtam.
- Majd meglátod. - sosem szerettem ha meglepetéseket tartogat nekem mert akkor még kíváncsiabb leszek.
- Jeno, egyébként meddig maradsz? - kérdeztem tőle.
- Nem tudom, ahogy szeretnéd. - mosolygott rám.
- Szerintem miután megvacsoráztál nálunk akkor haza is mehetsz mert így is sötét van és kitudja kik járkálnak odakint az utcán. - mondtam neki.
- Oh, szóval aggódsz értem? - hajolt kissé közel hozzám.
- N-nem.. Nem! - mondtam határozottan.
- Tényleg? - húzta fel szemöldökét.
- Jó de, mert így is ott van Jungkook aki kitudja miért ver szét téged mindig. - forgattam meg a szemem.
- Tudtam én! - mondta büszkén de ilyenkor majdnem oda égett a hús.
- Legközelebb a kajára is figyelj miközben beszélsz. - nevettem el magam.Ezután Jeno az asztalra tette az evőeszközöket és a poharakat közben én szedtem ki az elkészült ételt a tányérokra. Ezeket utána leraktam az asztalra és minden pohárba öntöttünk üdítőt. Eközben az is kiderült hogy két vendék jön hozzánk így majd öten ülünk majd egy asztalra. Mikor mindennel végeztem Jenoval, csengettek is így anya gyorsan oda futott az ajtóhoz.
- Sziasztok! Gyertek bejebb! - hallottam ahogy anya köszönt.Ekkor megláttam hogy nagy bőrönddel és táskákkal jön be egy apuka és egy olyan személy akit sosem hittem volna hogy egyszer Őt is fogom itt látni, a házunkban.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙎𝙩𝙚𝙥 𝘽𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 | 𝗺𝘆𝗴.
FanficT/N új életet kezd édesanyjával Seoul-ban, abban reménykedve, hogy rendes környezetben fog meglenni iskolájában. Ez meg is történik, ám mikor találkozik osztálytársával, Min Yoongi-val, minden megváltozik. - hungarian fanfiction - written by kimxta...