𝑡𝑤𝑒𝑙𝑓𝑡ℎ 𝑝𝑎𝑟𝑡

262 14 2
                                    

T/N szemszöge:

- Sziasztok! - jött közénk mosolyogva Jeno ám Yoongi hírtelen frusztrált lett.
- Szia Jeno! - mosolyogtam rá.
- Azt hiszem én megyek is! - erőltettet egy mosolyt Yoongi és indult volna, de Jeno megállította.
- Hyung, mi a baj? - fogta meg vállát, erre Yoongi rá nézett.
- Csak büfébe megyek, majd találkozunk. - vette le Jeno kezét.
- Pedig csomagoltam neked reggelit. - néztem rá.
- Sokszor vagyok éhes, azért megyek. De azért köszönöm. - nézett ránk majd elment. Ezután döbbentem merentem Jeno-ra.
- Összevesztetek?
- Nem. Nem is beszéltünk olyan sokat. Majd megkérdezem. - nézett rám.
- Rendben. - bólintottam
- Egyébként szerettem volna kérdezni tőled valamit.
- Nyugodtan. Na, hagy halljam. - mosolyogtam rá.
- Csak annyit hogy...suli után van kedved eljönni velem ebédelni? Úgy is 2 óránk elmarad és így lenne időnk együtt enni valamit. Van kedved? - mondta félénken.
- Persze, mehetünk és van kedvem. - erre felnézett.
- Rendben. - mondta egy mosoly kíséretében.

Ezután mentünk első órára ami kémia volt és úgy döntött a tanár hogy csoportokban fogunk dolgozni.
Én, Jeno, Yoongi, Changkyun, Chaeyoung és Lisa volt a csapatunkban így tudtam hogy nagyszerűen fog telni ez az óra is. Bár még nem hallottam Chaeyoung-ról szinte semmit sem, de biztos nem lehet olyan rossz fej. Talán annyit hogy a lányok körében eléggé híres széosége miatt, amit meg is értek. Be is álltunk az asztalhoz majd kiosztotta sorban a feladatokat Namjoon tanárunk. Figyelmesen olvastunk végig a feladatot, és beosztottuk egymásnak az adott feladatot hogy hamar végezzünk.
Én Jeno-val, Yoongi Changkyun-nal, Lisa pedig Chaeyoung-gal csinálta a feladatokat. Mellettem Chaeyoung és Jeno foglalta el helyét így középen voltam. A védő szemüveget felvéve és más eszközöket elővéve el is kezdtük a munkát. Jeno-val jól haladtam, de Yoongi nagyon elvette a figyelmem. Szomorú volt a hangulata, de egyben mérgesnek is látszott. Nem tudom mi baja lett hírtelen ahogy csatlakozott hozzánk Jeno, de én is megfogom tőle kérdőjelezni viselkedését.

Már jóval a feladat megoldásánál jártunk Jeno-val mikor is Chaeyoung nekem lökődött. Ennek folytán az anyag az üvegből kiöntődött, így a térdemre folyt. Nagy sokkom közepette mindenki felém fordult, majd annyit veszek észre jön felém a tanár.
- Minden rendben? Mi történt? - kérdezte aggódóan Namjoon.
- Nekem lökődött Chaeyoung. - eszméltem fel, majd észre vettem a lábam.
- Gyorsan öltözz át, még a végen lemarja bőröd a nadrágod anyagán át! - utasított a tanár majd ahogy csak tudtam elővettem torna zsákomból a nadrágom majd futottam a wc-be. Chaeyoung is utánam futott, de most azon voltam hogy ne történjen semmi sem a lábammal. A nadrágom átvétele után kimentem a fülkéből majd aggódó tekintettel meredt rám Chaeyoung.
- Ne haragudj T/N! Nem volt számdékos! - hajtotta le a fejét.
- Semmi baj, bárkivel előfordulhat. - mosolyogtam rá majd hideg vízzel lemostam alaposan térdem papírtörlővel.
- De jobban is oda figyelhettem volna! Legközelebb jobban figyelek. Ezért tuti kapni fogok valamit.. - mondta szomorúan.
- Dehogy is! Véletlen műve volt, ezt a tanár is megérti! Mindenki hibázhat! - fordultam felé, majd fogtam meg vállát.
- Rendben.. - rám nézett és egy halvány mosolyt hagyott.
- Viszont menjünk, már biztos nézik a feladatot. Úgy hiszem már készen vannak a többiek. - mondta, majd egy bologatás mellett vissza is indultunk a teremben.

 - mondta, majd egy bologatás mellett vissza is indultunk a teremben

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝙎𝙩𝙚𝙥 𝘽𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 | 𝗺𝘆𝗴.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora