T/N szemszöge:
- Kedves gyerekek! Van egy jó hírem, e héten kiderült lesz egy új osztálytársatok. - miután elmondta kis mondókáját kidukta a teremből a fejét hogy mehetek. Elkezdtem nagyon izgulni. Mi van ha nem fogok beilleszkedni? Mi lesz ha ugyan az lesz mint az előző sulimban? És jöttek ezeknél rosszabb gondolataim de pozitívan kell oda állnom így felkeltem a padról majd bementem. Az összes szem rám szegeződött, de nem akartam hogy a félelem sugározzon ki belőlem.
- Nos, akkor mutatkozz is be! - szólított a tanár.
- Sziasztok! T/N vagyok és Magyarországból jöttem. Remélem jól kijövünk majd egymással! - próbáltam tömören megfogalmazni bemutatkozásomat.
- Rendben T/N, kérlek foglalj helyet Changkyun és Lisa közé. - ekkor a két diák felnyújtotta kezét és mikor megindultam láttam hogy a hátul az ablaknál az a srác ül ott aki nekem jött. Kis sokkom után szépen leültem az eddig szimpatikus diákok közé majd elkezdődött az óra.Első óra nem volt annyira vészes, leginkább beszélgettünk. Ahogy így elnézem nem olyan rossz az osztály közősség, bár aki az ablaknál ül eléggé unszimpatikus nekem de elsőnek inkább nem itélek senkit el, hiszen csak nekem jött. Ahogy pakoltam el a táskámban ekkor majdnem nekem jött a srác. Eléggé megijedtem de a mellettem ülő ha jól emlékszem Changkyun szúrós szemmel nézett a távozó diáktól.
Sajnos nem tudtam még így újként milyen órák vannak így nagy bátorságomban megkérdeztem Lisatól.
- Ohm szia, bocsi. Tudnál nekem adni egy óra rendet? - amennyira nagy bátorságom volt olyan félénken kérdeztem meg.
- Oh, persze. Itt is van, majd ha lemásoltad akkor majd vissza adod! - adta oda kedvesen.
- Köszönöm szépen. Egyébként..körbe tudnál vezetni? Sajnos nem tudom még mi hol van.
- Oh persze, örömmel. Kyun ugye te is velünk jössz? - kérdezte.
- Persze- mondta mosolyogva majd el is indultunk.
Minden helyiséget megmutattak és egyre jobban tetszett az iskola. Az osztály is nagyon tetszik és mindenki nagyon kedves volt, kivéve az ablaknál ülő. Nem is hallottam beszélni szóval eléggé csendes srác lehet vagy kitudja.Suli után haza is mentem majd rögtön neki álltam takarítani és főzni mert nem volt tanulni való. Anya nem volt otthon mert még mindig dolgozik este 6-ig. Mikor mindennel végeztem akkor jött haza anya. Szedtem neki vacsorát amit örömmel falatozott ezért gondolom ízlett neki. Ezek után mosogattam és beszélgettünk.
- Egyébként milyen volt a suli? Lettek barátaid vagy egyáltalán tetszik a suli?
- Igen, nagyon tetszik a suli és kedvesek az osztálytársaim de úgy kezdtem a napom hogy valaki nekem jött. Kicsit flegma volt a srác de egész nap nem hallottam beszélni, de ettől függetlenül az osztályfőnök is nagyon kedves volt velem és két diák akik mellett ülök, körbevezettek. Annyira örülök hogy végre minden rendben lesz! - mondtam boldogan.
- Én is örülök ennek. Na de most menj aludni mert holnap is iskola van!
- Rendben, jó éjszakát!
- Jó éjt.
A beszélgetés után gyorsan bepakoltam a táskámban, lefürödtem majd álomba hajtottam fejem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙎𝙩𝙚𝙥 𝘽𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 | 𝗺𝘆𝗴.
FanficT/N új életet kezd édesanyjával Seoul-ban, abban reménykedve, hogy rendes környezetben fog meglenni iskolájában. Ez meg is történik, ám mikor találkozik osztálytársával, Min Yoongi-val, minden megváltozik. - hungarian fanfiction - written by kimxta...