𝑓𝑜𝑟𝑡ℎ 𝑝𝑎𝑟𝑡

397 18 0
                                    

Yoongi szemszöge:

Ez a mai nap eléggé fárasztó volt. Új osztálytársunk jött aki mellesleg az első óra előtt nekem jött. Már elrontotta az egész napomat. Utána Jungkook keresett minden szünetben, de hogy miért az fogalmam sincs de megint nem akarok a hülyeségébe belemenni. Amikor hazamentem apám közölni akart valamit velem de mivel nem voltam a legjobb állapotban inkább hagyta az egészet. Nem tudom mi lesz a holnapi nappal de rossz érzésem van.

T/N szemszöge:

Reggel eléggé fáradtan keltem, alig bírtam az ébresztőmre felkelni. Majdnem felbuktam a lépcsőn lefele menet, ezzel anyát megijesztve, a cuccaim össze-vissza voltak és még sorolhatnám. 2 hete itt vagyunk Koreában és a helyet egészen megszoktam, bár néha fura hogy itt vagyunk.
Ahogy mindig, anya csinálta a szendvicsemet és lehoztam cuccaim. Miután ezzel kész lett felöltöztem és elindultam. Szerencsére nem buktam fel semmibe szóval eddig királyság. Mikor oda értem és bementem,a folyosón egyszer csak azt látom hogy már az ismerős osztálytársamat, Jenot üti egy jóval fölöttünk járó gyerek. Sokkom miatt egy pillanatra nem figyeltem de ott termedt hírtelenjében Lisa és Changkyun. Szerencsére oda tudtam menni és hallottam a beszélgetést.
- Jungkook, elég legyen mostmár! Nem tudnád végre békén hagyni? - kérdezte idegesen Lisa.
- Ch, eddig sem álltam le, szóval most se fogok. - nevetett nagyot de ekkor Changkyun behúzott neki egy nagyot majd Jungkook véres orral nézett vissza rá. Mikor jött volna a következő ütés jött egy diák aki természetesen nem hagyhatta ki a műsort, ő nem más mint nekem jött így mindenki rá figyelt.
- Jungkook, elég! Mi bajod van és miért kezdesz el egy újabb balhét? - jött közelebb.
- Csak idegesít, ennyi. Amúgy is azt csinálok amit akarok! - mosolygott elégedetten. Ezek után ott termedt egy tanár akinek nagyon nagyon hálás voltam, hiszen ha nem jön valaki hamarabb itt háború lesz.
- Megint mi ez a cirkusz? Jungkook és a társai az igazgatóiba most! Jenot pedig vigyétek be a nevelőibe, a többiek pedig azonnal nyomás az első órára! - parancsolt mindenkit majd ezzel mindenki ment a dolgára. Még mindig az ismeretlen srác és Changkyun vitték el Jenot, Jungkook és a háta mögött levő két srác is távoztak. Utána Lisaval együtt mentem első órára. Ez is eléggé fárasztó volt hiszen kémia volt és amit itt műveltek a folyosón az még plusz volt. Az óra megkezdése után 10 percel már megérkezett Changkyun és Yoongi. Igen a tanárnő által tudtam meg a nevét és eléggé különlegesnek véltem.
Mind ezek mellett lassan de valahogy eltelt az első óra. Utána kimentünk a többiekkel szünetre és ekkor már Jeno is megjelent szerencsére épségben. Jungkookékat is megláttam mellette két társával majd kérdőre vontam a többieket.
- Srácok, Jungkook két oldalán ők kik?
- Aki tele van tetováltatva, ő Hanse. A másik oldalon pedig San. - mondta Jeno.
- Mikor még nem volt itt Jungkook, minden normális volt. Mind a kettővel tartottuk a kapcsolatot még ha fölöttünk is járnak. - mondta Changkyun.
- De mikor megjelent ez az ünnep rontó, minden rosszra fordult. - hirtelen ott termedt Yoongi és próbált finoman fogalmazni.
- Értem, és mióta van itt? - kiváncsiskodtam.
- Most lesz 2 éve, sajnos de ez nem fog változni, mindig belekeveredik valamibe de erről csak is ő tehet. Hanse és San nem voltak ilyenek de Jungkook megváltoztatta őket. Rossz társaságba keveredtek és eltávolodtak tőlünk. Ők nem is lennének ilyenek mint most, bár ők leginkább csak Jungkook segitői. - monsta Lisa.
- Hát..sajnálom, de ha ilyen sok balhéba van nem sokáig lesz itt. - mikor ezt kimondtam megjelentek az említettek.

 - mikor ezt kimondtam megjelentek az említettek

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
𝙎𝙩𝙚𝙥 𝘽𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 | 𝗺𝘆𝗴.Onde histórias criam vida. Descubra agora