T/N szemszöge:
Úgy döntöttem hogy Jenot hívom fel,mivel tudom, hogy ő jó matekból. Bár Yoongi is az, de ő vele nem is beszélek és amúgy is, szerintem el se jönne. Gyorsan felhívtam Jenot, és azonnal fel is vette.
- Szia Jeno.
- Oh szia T/N, hogy-hogy hívtál? - mondta kedvesen.
- Csak azt szeretném kérdezni hogy ma át tudnál-e jönni hozzám? Mert ma tanulok és nem tudom megcsinálni a matekot.
- Értem. Persze át tudok menni. Most menjek vagy amikor írsz? - kérdezett.
- Szerintem most is átjöhetsz, ha van időd és nem zavarlak. - mondtam reménykedve, hátha eltud jönni.
- Rendben, akkor letudnád írni az utcátok címét?
- Hogyne! Akkor majd találkozunk. Szia.
- Szia! - és lerakta.Ezután gyorsan leírtam neki a utca címet, rendbe raktam a szobámat hogy ne legyen sehol sem a dolgaim szanaszét, majd vártam Jenora.
Jeno szemszöge:
Kicsit meglepődtem mikor felhívott
T/N, de leginkább örültem ennek. Nagyon szimpatikus lány és kedves is és hihetetlen hogy már 1 hónapja itt van és jól tudja a koreai nyelvet.
Mikor kinyomtam a hívást akkor gyorsan rendbe szedtem magam, elpakoltam a matek cuccomat toltartóval együtt majd elindultam a házuk felé.T/N szemszöge:
Kb. 10-15 perc lehetett mikor is csengetett hozzám Jeno. Gyorsan lementem a földszintre majd kinyitottam az ajtót.
- Szia! - köszönt mosolyogva.
- Szia Jeno, gyere beljebb. - invitáltam be majd bement.
- Szép házatok van! - vette le kabátját és cipőjét majd bement a konyhába.
- Köszönjük, a környéken ez volt a legszebb ház szerintem így ezt vettük meg. Egyébként foglalj helyet, csinálok neked teát!
- Jaj nem szükséges, de köszönöm. - és leült.
- Egyébként hogy-hogy egyedül vagy? - kérdezett.
- Anyának dolgozni kellett mennie, elvileg este jön haza.
- Értem. - ekkor kész lett a tea de annyira siettem lerakni az asztalra hogy véletlenül leöntöttem a polóját, csak én vagyok ilyen szerencsétlen.
- U-uristen n-ne haragudj! - sokkolódtam le.
- Semmi baj, mindenkivel előfordul. Majd megszárad.
- Nem nem. Adok egy másik polót úgy is van még apámtól polóim szóval ne aggódj! - és nagy sebességgel a szobám felé vezettem az utamat majd kerestem egy polót. Mikor ezt megtettem vissza mentem hozzá.
- Itt vagyok. Tessék, ez biztos jó lesz rád, és itt van közvetlenül balra a mosdó! - mutattam meg neki.
- Köszönöm (T/N)! Mindjárt jövök. - és be is ment.
Nem telt el sok idő, 2 perc után ki is jött a fürdőböl, de szegény fordítva vette fel a polót.
- Ohm Jeno, fordítva vetted fel. - kuncogtam.
- O-oh tényleg - nevetett fel kínosan. Bedugta két kezét és megfordította a a ruha anyagot de az oldalán láttam egy nagy sebet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙎𝙩𝙚𝙥 𝘽𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 | 𝗺𝘆𝗴.
FanficT/N új életet kezd édesanyjával Seoul-ban, abban reménykedve, hogy rendes környezetben fog meglenni iskolájában. Ez meg is történik, ám mikor találkozik osztálytársával, Min Yoongi-val, minden megváltozik. - hungarian fanfiction - written by kimxta...