גבריאל מכבה את שעון המעורר שלה שלא עושה את תפקידו בעיקר משום שהגברת מעולפת מעייפות.
עיניו בוחנים את גופה עוד קצת, היא ישנה על צידה, קצת מותן וגב חשוף, פלח ישבן בשרני עם עיקול שקורא ללשונו להעביר ליקוק.
הוא עוצם את עיניו ומדכא את המחשבות שלו ופונה להעיר את המפלצת הקטנה. קרן מתעוררת בלי בעיות והולכת לרחוץ את פנייה. גבריאל ידע שאינו חייב לטפל בה או לארגן אותה לבית הספר, אך הטיפול בה הסב לו עונג ואושר וביחוד כי הילדה בוגרת לגילה, אופטימית ומחונכת מאוד. משהו שפעם רצה לעצמו, אך לא כל החלומות מתגשמים. והבונוס היה שהיא אהבה לבלות איתו.קרן צוחקת עליו כשמנסה לסדר את שערה בשתי קוקיות גבוהות כבקשתה ועל פי ההדרכה שלה. מכיוון שבאופי הוא תחרותי לא מעט ואוהב אתגרים גבריאל לא נכנע ולוקח את הזמן שלו עד שמצליח להעמיד עיגולים מסורבלים בעזרת סיכות. מביט בה בוחנת את הקוקיות על ראשה ומוציאה לו אגודל מורמת ואז הוא מחייך וגופו מתרפה.
קרן הולכת בליווי גבריאל החייכני והסבלני מאוד היום אל בית הספר, הוא מסביר לה שאמה עייפה וכדאי שהיא תישן. היא מנופפת אליו בידה הקטנה לשלום ונכנסת לכיתה מלווה בחברתה שהוצגה בפניו בשם אור, ובשל בקשתה היפה והמנומסת מאשר לה שאור תוכל לבוא אליהם לבקר.
אני מתנשמת בכבדות. שפתיי נפשקות וגופי מתפתל ואז אני נאנקת ושומטת את ראשי לאחור. חלומות משונים רדפו אותי כל השינה, ותוספת הריח הגברי שהתגנב אל נחיריי רק העצים את החלום הלוהט לשיאים.
גבריאל צופה בה מכניסת חדרו הפתוח בהזמנה, כנראה לא בשבילו אלא בשביל בתה, אך העיקר הוא לא זה שפתח אותה. לרגע מתלבט אם להעיר אותה או להמשיך להתענג משידור התשוקה מולו. ליבו נשא תפילה שאדם לא מעורב בחלום שגרם לה להיאנח ככה ולכפות רגליה להתעקל כאילו עוד שנייה היא גומרת. אריאל משחררת נשיפה חדה ופוקחת עיניים, חופנת את פנייה ומשחררת קללות גסות ואיומות נורא "זין! פאקינג שיט. לכל הרוחות המזדיינות" שרק מעצימים את הגירוי של הגבר הזה בכניסה.
אני מתהפכת על בטני, מעורערת מהחלום הארוטי והרטוב זה מזמן, מתיישבת על ברכיי עם תחת זקור מעט ודוחפת יד מתחת למכנס הקצר שעליי, הייתי ספוגה. "לעזאזל!" סיננתי והתיישבתי לקום, ורק אז אני מבחינה בו.
"אם כל בוקר אקבל מופע כזה, לא הערכתי טוב את העמידות שלי בהבטחה ללא סקס" גבריאל אומר ומעביר אצבע על שפתו התחתונה בליטוף עדין ומחושב.
"צפית בי?" היה ברור לעין שגבריאל צפה, ושהפיק מהמופע את המיטב שניתן. אך עדיין..
את גבריאל עניין דבר אחר. "גמרת במחשבה עליי?" מנסה את מזלו.
"לא יודעת" נעמדתי על רגליי והחזרתי לו מבט לא מתפשר.
"אשמח לתשובה מפורטת יותר" מבקש בחיוך קונדסי.
YOU ARE READING
ליידי טטיאנה
Romanceהללויה. מועדון פרטי לנרשמים בלבד. מראה בית מלון/אירוח יוקרתי, מרווח ומציע מגוון פעילויות בחדרים ומחוצה להם. כמו שאומרים, מה שקורה בהללויה נשאר בהללויה. ועובדים ברמה עילאית. 4 גברים, 2 נשים. ערב אחד נכנס לו מצטרף חדש למועדון החברים, ובכדי להזרים אותו...