קרן מפטפטת מהרגע שקמה בהתלהבות על שעת סרט שיש להם היום, בהתעלמות גמורה ממצבי. מה שטוב כי כשקרן מבחינה במשהו היא לא מניחה לו עד שמקבלת תשובה. ולא היו לי כוחות לחקירות צולבות מצד הבת שלי.
"תינוקת, תתנהגי יפה בבית הספר" נשקתי לראשה והלכתי משם יחד עם יסמין לאחר שהן נכנסות לכיתה.
יסמין מחליטה שאנחנו בארוחת בוקר ולוקחת אותי לבית קפה. מזמינה שקשוקה לשתינו ומבקשת ממני להתחיל לשפוך מה המקור לפרצוף תחת שלי. "אין לי פרצוף תחת, תפסיקי" צחקתי וטעמתי את הנס קפה שהזמנתי.
"נו כבר, זה האקס? הוא חזר?"
"יסמין.."
"היי גברת, את מדאיגה אותי וכדאי שתתחילי לדבר לפני שתישארי כאן כל היום ותדדי עייפה בעקבים בעבודה" מזהירה אותי בטון שלא משתמע לשתי פנים.
נאנחתי והתחלתי להסביר לה על התקרית עם גבריאל אמש, ועל השיחה עם נתי שבעקבותיה הסקתי בעצמי שמגורים כאלה לא ימצאו חן בעיני גברים אחרים.
"הוא רק דואג, את מאשימה אותו? הבנאדם הציל אותך מחטיפה"
"זאת לא הייתה חטיפה, הוא פשוט לקח אותי בכוחניות" העדפתי לנסח את מה שעברתי במילים שונות מאשר המילה הכבדה שבה השתמשה, או גבריאל.
חברתי נמלאת צער מצרות האופקים שלי. "והשאיר את הדברים שלך מאחור. בייב, זאת חטיפה ואין לי מושג איך את שומרת על שלווה. ולגבי הדירה, אם הקדמת את הפגישה אבוא איתך"
"טוב. עד כמה את מכירה את נתי?" עברתי נושא.
הנושא הנבחר גורם לה לחייך ולרכון אליי על השולחן "הופתעת מתדמית הילד הטוב שלו?" צוחקת קלות "הוא באמת ילד טוב, הקעקועים הם סתם חשקים. ואני מכירה אותו כמה שצריך בשביל להגיד לך שנפלת בידיים טובות!" מבטיחה בשילוב שתי ידיה אל החזה.
אחרי הארוחה אנחנו הולכות לבדוק את הדירה, שמסתבר מספר דקות מביתה של יסמין מה שמשמח אותה ואותי. "ברור שאת עוברת לכאן. וגם יהיה לקרן חדר לבד, זה מושלם"
"אני אדבר איתו מחר" השתכנעתי לגמרי.
"אחלה. אור תשמח לשמוע. נעשה ערב פיג'מות אצלכן כשתעברו"
אני חוזרת לביתו של גבריאל, מפעילה שעון מעורר לעוד 3 שעות ונכנסת למיטה. זה ישאיר לי שעתיים וקצת להתארגן לקראת הברית. עסקה זו עסקה, גם אם רבנו.
גבריאל בהחלט עובר משהו. הוא בוחן אותי כשאני יורדת למטה בשתיקה וחוזר לשוחח עם גד. אני כרוכה בחלוק מגבת אחרי רחצה מרעננת ומעירה. כבר בחרתי סט חליפת מכנס שהמתין בחדרי כך שנשאר לי רק לאכול כמו שצריך ולזה מירי דואגת ברגע שרואה אותי.
"אני שמח שבכל זאת החלטת להצטרף אליי" ממלמל בדרכנו לאירוע.
"זה לא משהו שאוכל להתחמק ממנו" הערתי בעוקצנות מסוימת.
YOU ARE READING
ליידי טטיאנה
Romanceהללויה. מועדון פרטי לנרשמים בלבד. מראה בית מלון/אירוח יוקרתי, מרווח ומציע מגוון פעילויות בחדרים ומחוצה להם. כמו שאומרים, מה שקורה בהללויה נשאר בהללויה. ועובדים ברמה עילאית. 4 גברים, 2 נשים. ערב אחד נכנס לו מצטרף חדש למועדון החברים, ובכדי להזרים אותו...