פרק 17

965 30 1
                                    


כעבור חודש

לכבוד יום החודש שלנו גבריאל מארגן לנו טיול בטבריה, בים המלח ולינה בבית מלון ללילה אחד. ואחרי יומיים של צחוקים וקירבה מרובה אנחנו חוזרים לבית שלנו. לשגרה.

קרן נרדמת מעולפת לגמרי, אני מכסה אותה בשמיכה ויוצאת בשקט.
גבריאל כהרגלו ממתין לי מחוץ לחדרו ונכנס כשאוחז בידי. הוא משכיב אותי וממהר להפשיט מעליי את הבגדים.

״אלוהים, אתה לא עייף קצת?!״ הופתעתי מהמרץ שנכנס אליו.

״כל הטיול חלמתי לזיין אותך. הזין שלי סבל מספיק, אם הוא לא יקבל את המנה שלו לא אהיה עייף גם אם ארצה״ משיב לי. אני צוחקת מדבריו ועוזרת לו להוריד את חולצתו, גבריאל שולח יד למגירה ואני עוצרת בעדו ״השגתי גלולות. אתה לא חייב לחנוק את עצמך יותר״ שיתפתי אותו.

גבריאל מחייך ונושק ארוכות לשפתיי ״פאק אלוהים. הזין שלי חופשי? מי היה מאמין״ מתנשם בהתרגשות.

״יאללה, בוא נגמור עם זה. אני לעומתך מתה לישון״ שפשפתי את זרועו.

״היי, שלא תעזי בחיים לזרז סקס איתך!״ נוגס בי וגורם לי לצחקק ולהתפתל ״זה עניין חשוב מאוד״ מוסיף.

גבריאל מפשק את רגליי בעזרת ברכיו, ואז מרים את ברכיי הכפופות ותומך בהם להישאר צמודות בעזרת שתי ידיו שלופתים את בשק ירכיי. אני נשבעת שבטח ניראתי כמו ג׳וק שהפכו אותו על גבו.
הוא מזיז את אגנו ומוביל את קצה האיבר הקשה שלו לפתח שלי, משתפשף, מתגרה, לוחץ וכשמקבל ממני נשיפת תסכול חודר מעט פנימה ״כמה את מושלמת סביבי״ הוא מתנשף בקושי, נסוג לאחור רק בשביל לחדור לתוכי בבת אחת ומשפד אותי. ננעץ בתוכי לעולמים.

״אוהה פאק!!״ גנחתי ונשכתי את שפתיי ״הורידים שלך...״ מלמלתי בחולשה.

״את מרגישה אותי?״ יוצא ונכנס חזרה.

הנהנתי וחיבקתי את שדיי ״כן. גבריאל״

גבריאל מהנהן אליי וממשיך לזוז, מגביר את הקצב. הוא נשען על כפות ידיו ומרים את עצמו, נושך את שפתו וקודח לתוכי עד שהמיטה חורקת ונאנקת בתגובה משלה. גבריאל בולע את גניחותיי בנשיקה. ברכיי מתחילות לכאוב מהאי-גמישות שלי כשמצמיד אותם אליי בגופו.

״אני גומרת״ התנשפתי.

״אני פאקינג יכול להרגיש אותך״ מתיישב על ברכיו, הופך את גופי על צידי השמאלי ומותח רגל ימין שלי על כתפו, רגלי השמאלית כרגע נמצאת בין שתי רגליו ויוצרים תנועת מספריים. גבריאל אוחז ברגל בשתי ידיו ונע לקראתי בכוחות מחודשים ״פאק. פאק. פאק!״ נוהם בשיניים הדוקות ומגביר את הקצב.

נאחזתי בסדינים ושמטתי את ראשי לאחור כשתנועותיו נהיות כבדות וקשות נורא. גבריאל שולח יד לעברי וגופי מתרומם לקראתו גם בלי שיאמר דבר, אגרופו נתפסת בשיערי והוא מצמיד אותי אליו ומצרפת אותי, אוכל לי את הפה. סועד אותי.
כרכתי את זרועותיי סביב צווארו בחולשה ״גבריאל. אלוהים״ הפרחתי עוד גניחה וגמרתי על הזין שלו.

ליידי טטיאנהWhere stories live. Discover now