פרק 9

960 24 0
                                    


ביום ראשון גבריאל שולח לי בהובלה את הדברים שארזתי למעבר, אני פורקת אותם בעזרת יסמין ואנחנו מסדרות את הדירה לקראת המסיבה שלנו.

הייתי בלחץ ממחר כי קבעתי פגישה עם אלירן שאולי סוף סוף יפסיק לשלוח לי הודעות ודרישות. ולכן נהניתי עם הבנות כדי להסיח את דעתי מזה.
קבעתי עם יסמין שאשלח לה הודעה בתחילת הפגישה ואם כעבור עשר דקות, גג רבע שלה, היא לא תשמע ממני שתעשה מה שבא לה. ומה שבא לה בטח יהיה להתקשר למשטרה ולצאת מהכלים.


לקראת הצהריים יש הרבה אנשים שיוצאים להינות מהשמש ולשבת בבתי הקפה, ושם בחרתי לשבת. כשיש הרבה אנשים מסביב, למקרה ויעלו לו רעיונות לראש.
אך אלירן נראה רגוע ושלו היום. אחד שלא בא לגרום לבעיות. "מה שלומך אנג'לינה? איך הולך בעבודה?" מתגרה בי בפרט החדש שגילה.

אני ניגשת לעניין מבלי לבזבז את זמני עליו. יסמין בטח על סטופר. "אני רוצה שתפסיק לשלוח לי הודעות, מצידי תמחק את המספר שלי" ביקשתי.

הוא צוחק ומעיף מבט מסביב, "למה את כל כך בטוחה בעצמך? הבן זונה שהתפרץ להציל אותך פה?" תוהה.

"כל הכסף אצלך, זה מה שחשוב. אתה מוכן לתת לי לחיות בשקט?!" התרגזתי. אם הבטיח שיניח לי ברגע שאשלם לו את שרצה, מן הראוי שיקיים את ההבטחה שלו. בן זונה עלוב ותככן.

פרצופו הרגוע מתחיל להתקדר ״אנג'לינה, את יודעת שעשיתי לך טובה שביקשתי סכום זעיר, נכון? את הרסת לי את הירושה!״

״אתה הכנסת אותי להריון!״ איך הוא עדיין ממשיך להתבכיין על הירושה המזדיינת שלו כשאני גידלתי את הבת שלי מכלום ותוך כדי שילמתי לו כל גרוש שהיה לי?!

״כן. או״ מדגיש וחיוך צדדי מותח את זווית פיו ״שהכנסת את עצמך כדי לקשור אותי אלייך. בגללך המשפחה שלי נישלה אותי מהצוואה״

כאילו מי הוא היה. הייתי ילדה טיפשה ומאוהבת, חשבתי שהוא גג העולם. מוצלח. מסחרר. אכפתי. איפה הוא ואיפה המח שלי. ״אלירן, זה בחיים לא היה קשור אליי ובכל זאת שילמתי את מה שרצית, הבטחת שתניח לי. תעמוד במילה שלך״.

״קרן גדלה יפה, היא בטח תצא כמוך״ זורק ומעיר בי יצרים אימהיים איומים כל כך.

״אלירן...״ קראתי באזהרה.

הוא מגחך מהתגובה שהצליח להפיק ממני ״רק אומר. אני קצת במשבר כלכלי, תוסיפי לי עוד קצת כסף על שם הריבית ואסתלק לתמיד״ מבטיח. כאילו אאמין לו הפעם.

״אין לי כסף. יש לי בת לגדל למקרה ששכחת״

״אני בטוח שמצאת לך איזה טחון בעבודה שלך. מה עשית בתמורה לכסף ששלח לי?״ שואל.

״הרווחתי אותו בכוחות עצמי, אל תטעה לחשוב שאני מוכרת את הגוף שלי בשביל זה״

הוא משפשף את עורפו ונאנח, נשען על מרפקיו קדימה אליי ״את יודעת מה, אנג'לינה... יש לי עסקה חדשה בשבילך, תני לי ערב אחד ונשכח הכל״

ליידי טטיאנהWhere stories live. Discover now