עיניו מביטים בי, מבקשים, מבטיחים, מתעקשים.
קמתי והתרחקתי מכל מגע ממנו, מתהלכת ומנסה לסדר את המחשבות שלי. את הרצונות שלי, את סדר העדיפויות.
לאחר עוד שיקולים נוספים הסתובבתי אליו ומצאתי אותו במרחק כמה צעדים ממני, ״אוקיי״ פלטתי לפני שאתחרט.פניו אורו, הוא מתקדם בזהירות ושולח יד לעברי ״אוקיי. מה עם סקס?״ שואל ואוחז בי כשנתתי לו את ידי.
״מה עם סקס?״ שאלתי בחזרה.
זוית פיו מתרוממת בשובבות ״לקחתי אותך חזק בימים האחרונים בראש שלי ובחלומות, תרצי לתת לי הזדמנות לממש את חלקן?״
חייכתי על כך שבזמן העסקים שלו חשב עליי, זה הרגיש כל כך נעים. כל כך רומנטי וקיטשי מדי אפילו שהייתי חייבת להתבטא גס בכדי לאזן את זה ״אתה רוצה לזיין אותי?״
הוא מתנשף ומקרב אותי אליו במשיכה, מצמיד את מותני אל זקפתו שאוכל להרגיש ״בשמחה, מתוקה. מבטיח שזה ירגיע אותך״ ידו השנייה עולה ומלטפת את קו הלסת שלי באצבע עדינה.
נאחזתי במותן שלו ואיגרפתי את הבד בתוך ידי, החזה שלי עלה וירד בטירוף. ״מה עשינו בחלום שלך?״ שאלתי.
״הזדיינו בעיקר. צעקת הרבה, התחננת אליי שאתן לך לגמור, האדרת אותי, את הזין שלי״ לוחש על לחי בדרכו לאוזן שלי שמכרסם אותו בחיקוקים ובנשיקות.
״כמובן״ ציחקקתי מסוחררת ״גם בחלומות של עצמך אתה אדיר״
הוא צוחק וידו שעל גבי הודפת בכדי להצמיד אותי אליו יורדת לאט עד לישבני ״מתוקה שלי, את הולכת להגשים לי את החלומות בכל אופן, אוכיח לך כשאזיין אותך עד שתראי כוכבים״
״אני אף פעם לא רואה כוכבים״
״את תראי כוכבים, כי הזין שלי יחדור כל כך עמוק לתוכך שתרגישי אותו גם מחר״ מבטיח לי ולוחץ את ישבני בכפתו.
נשכתי את שפתי להחניק אנקה והתקרבתי אל פניו, מחפשת בעיניו רמז קל לכך שינשק אותי. אך הוא רק מחייך ומלטף את פניי בפרקי אצבעותיו מתענג כל השניות, על הרגעים הקטנים.
שלחתי אצבע תחת הפתח בין הכפתורים שלו, עורו היה חמים והחשמל טיפס דרך האצבע שלי אל אורך ידי ועד למורד בטני. התנשמתי וזזתי מעט להתחכך בזקפה שלו. ״על מה אתה חושב?״ שאלתי.״כלום״
״תגיד לי״
״יש לי 3 תנוחות. אני מתלבט באיזו אחת לבחור״
צחקתי ושרטתי את הבטן הקשה שלו באצבע הפולשנית שלי ״ובכן, מאחר ואני מעורבת תשתף אותי באופציות״.
ידו מפסיקה ללטף את צווארי והוא מרים את פניי עם אצבע מתחת לסנטר, שפתיו נוחתות עליי בנשיקה קצרה ואני מתנגשת בו בחזרה ברעב ובנזקקות אך לפני שפי נסגר עליו גבריאל מתרחק מעט, נותן להבל פי לכסות את שפתיו "נלך על דוגי" מהמהם ועיניו מתבייתות על שפתיי הפשוקות.
YOU ARE READING
ליידי טטיאנה
Romanceהללויה. מועדון פרטי לנרשמים בלבד. מראה בית מלון/אירוח יוקרתי, מרווח ומציע מגוון פעילויות בחדרים ומחוצה להם. כמו שאומרים, מה שקורה בהללויה נשאר בהללויה. ועובדים ברמה עילאית. 4 גברים, 2 נשים. ערב אחד נכנס לו מצטרף חדש למועדון החברים, ובכדי להזרים אותו...