"שכחת משהו?" קולו מקפיץ אותי בבהלה.אני מסתובבת ומגלה אותו אחרי מקלחת, עם מכנסיים בלבד. לעזאזל. "אממ... לא. באתי להתנצל על היין"
משהו מאתגר אותו, כתפיו מתחדדים ופניו משועשעים אך עדיין בשמירה על ארשת פנים רצינית. "תינתן לי אפשרות להחזיר לך?"
"מה?" כמעט צעקתי את ההברה הקטנה הזאת.
הוא מרים את כוס היין שלו ומסובב אותה בעדינות "כך ארגיש יותר טוב" צועד לעברי ונעצר מספר צעדים ממני.
"זה לא מצחיק"
"זה היה מצחיק כששפכת עליי?"
"גבריאל" התנשפתי.
והדבר הבא שזכרתי היה כשפקחתי עיניים ומצמצתי בכעס עליו, נוטפת יין. עיניו מבודחות, יורדות מפניי אל צווארי והמחשוף שאליו נכנסים כמה טיפות.
אני מכה בחזהו "אידיוט!"הוא תופס בזרוע שלי ומצמיד אותי אליו, מתנשף לא פחות. "תגידי לי שאת פאקינג לא מרגישה את זה..."
"זה לגיטימי אצלי, לא שכבתי תקופה מאוד ארוכה. אני מתגרה גם מכלבים"
גבריאל צוחק ומלטף את זרועותיי "אני שמח לשמוע שלא שכבת עדיין עם הדייט" מעיר.
"זה לא עניינך" התרגזתי על ההיטפלות שלו לפרטים קטנים ואישיים.
"אני פשוט חייב לזיין אותך, אני חייב לטעום ולראות שהכול רק כי הצבתי אותך כאתגר או לא" לוחש אליי ומצליח לסמם את הכעסים שלי.
עצמתי עיניים ולפתי את מותניו "הפכתי לדביקה, כדאי שאשטוף פנים" אני מתנשמת ולוקחת צעד לאחור בנסיגה. בכניעה. בפאקינג חרטה על הריחוק שקיצרתי לפתע.
גבריאל משחרר אותה לאט ותוקע את אצבעותיו בשיערו הלח. לעזאזל. איך היא יכולה להיות אדישה אליו עד כדי כך?! הזין שלו מאיים להיתלש כבר חודש.
אני מייבשת את פניי במגבת פנים ומנקה את צווארי והחזה שלי. גבריאל ממתין לי ליד החלון, מביט החוצה בפנים חושבות. אם לא אסתלק עכשיו אין לי מושג לאן ידרדר הרגע שחלקנו לפני רגע. ויש לי תחושה שאני יודעת לאן זה ילך.
אך כשאני מחליטה ללכת דבריו של גד מציפים אותי. גבריאל עשה בשבילי המון, ורק מהחשש שיגיד לי שהרג אנשים אני מפחדת ממנו? זה באמת לא הגיע לו. לא הגיע לו שאפחד ממנו אחרי שהציל את ביתי מפסיכופת שדווקא כן ראוי לפחדים שלי."גבריאל" קראתי חלושות, עדיין לא בטוחה שמדובר ברעיון טוב להישאר פה במצב טעון שכזה.
הוא מסתובב אליי "מה?"
"אני צריכה לספר לך כמה דברים" אני מתיישבת בספה ומחזיקה את ידיי. גבריאל מתיישב גם ואני מתחילה לספר לו על השיחה שלי עם אדל, על המסקנות שהגעתי אליהן ולמה באמת פחדתי ממנו באותו יום. "פשוט... יש דברים שאני לא יודעת איך להתמודד מולם כי הם משפיעים עליי כאמא, ואני לא רוצה לפחד ולגונן על הבת שלי יותר מדי..."
YOU ARE READING
ליידי טטיאנה
Romanceהללויה. מועדון פרטי לנרשמים בלבד. מראה בית מלון/אירוח יוקרתי, מרווח ומציע מגוון פעילויות בחדרים ומחוצה להם. כמו שאומרים, מה שקורה בהללויה נשאר בהללויה. ועובדים ברמה עילאית. 4 גברים, 2 נשים. ערב אחד נכנס לו מצטרף חדש למועדון החברים, ובכדי להזרים אותו...