Počet sledujících: 29
Publikované knihy: Umbrella academy family, Grafika
Na wattpadu od října 2020
•••
○ Na začátek, bych se ráda zeptala, jak se máš, jak zvládáš situaci kolem pandemie?
🌙 Situáciu kolem pandémie zvládam celkom dobre keďže mne tak nevadí byť doma. A tiež mam dosť času pre seba ktorý venujem hlavne grafike. Skôr ako koníčku. Keďže grafiku robím niake 3 mesiace.
To moc ráda slyším.○ Vzpomeneš si, jak jsi se dostala na wattpad? Byla jsi zde na začátku hned jako autor nebo jako čtenář?
🌙 Dostala som sa sem kvôli kamoške. Najprv pod menom Grevendaaa. Bola som skôr obidve.○ Proč jsi se přejmenovala?
🌙 Premenovala som sa kvôli tomu, že ja som sa grevendaaa volala, preto že keď som sa sem prihlasovala nevedela som nič iné vymyslieť čo by bolo originálne.○ Jo taak. Co na wattpadu nejraději čteš kromě FF na HP?
🌙Marvel a non fikcie, niekedy aj anime.○ Řekneš nám něco o tvých zájmech, když pomineme grafiku?
🌙 No ak je to, že mimo wattpadu, tak karate a dramatika a mimo toho aj skaut.○ To je zajímavé. A probíhají tyto věci i teď?
🌙 Hey ale cez zoom a alebo skype.○ Dalo by se o tobě říct, že jsi knihomolka? Pokud ano, jaké máš nejraději žánry.
🌙 Áno, som knihomolka a najradšej mám žánre fantasy a sci-fi.○ Jakou knihu jsi naposledy přečetla?
🌙 Labrint 1 útek od Jamesa Dashnera.
To jsem viděla film! Dá se to s ním srovnat?
🌙 Nie asi nie, keďže kniha je o dosť inšia.○ Máš nějakého oblíbeného autora tady na wattpadu, od kterého hodně čteš?
🌙 Asi nie a ak áno tak sú to: DyanaHlavata a RavenclawEllie a určite aj ďalšie potterhadky ktoré sledujem.○ Máš ambice vydat někdy papírovou knihu?
🌙 Asi nie○ Když se ještě vrátíme k té grafice. Proč jsi ji začala dělat a jak dlouho ti trvá udělat jeden cover/ obrázek?
🌙 Začala som, tak že som si robila nijaký cover na svoju knihu no a celkom ma to začalo baviť. Podla toho aký taký ako je tá napr.bellatrix mi trvá aj hodinu.
Chtěla by ses tím třeba někdy živit? Nebo grafiku studovat?
🌙 Možno v budúcnosti.
Moc bych ti přála, aby ti to případně vyšlo. :D○ Teď si dáme takový slet rychlých otázek. Jaká je tvá oblíbená barva?
🌙 Tyrkysovo modra.○ Jaká je tvá nejoblíbenější hudební skupina?
🌙 No... Ja moc skupiny nepočúvam takže neviem.○ Takže nehraješ na žádný hudební nástroj?
🌙 Nie○ Jaké je tvé nejoblíbenější zvíře?
🌙 Hyena
To je velmi originální :D. Proč zrovna hyena?
🌙 Nooo...... Ked som bola malá už vtedy to bolo moje naj zviera. Ked sme boli na nejakej výstave všetci sa fotili s mamutom ale ja jediná s hyenou. A mala som aj hračku hyenu a stále som sa s nou hrala.
To je roztomilé.○ Kdyby ses mohla přestěhovat do cizí země, do jaké by to bylo a proč?
🌙 New Orlins pretože tam je taký jeden útulok ktorý milujem.○ Kdybys mohla jeden jediný den strávit ve světě a těle nějaké fiktivní postavy, koho by sis vybrala?
🌙 Katniss
Během hladových her nebo po nich s Peetou? :D
🌙 Během.○ Je něco, co bys chtěla vzkázat svým sledujícím?
🌙 Hmm... neviem
Dobře, nevadí. Děkuji za rozhovor ♥
🌙 Aj ja ♥•••
Rozhovor zpracovala holkaXx
ČTEŠ
Rozhovory (OTEVŘENO)
CasualeMomentální stav: OTEVŘENO Ať už jste začínající autoři nebo zkušení pisálci a chcete se představit čtenářům z Wattpadu, tahle kniha rozhovorů je přímo pro vás!