Moony_72

78 14 4
                                    

Moony_72

Počet sledujúcich: 167

Publikované príbehy: Mystery of the Blood(DOTS) /PLNO/

Thunderclan cats

Cover shop

Moonnight 's Heart /CZ/

Poselství hvězd /CZ/

Přihlášky Do DOTS, RPG A neRPG

O Čem Moony Přemýšlí......

Můj život s Kočkami

Warriors cats /To nebo to/

Moonnight 's Heart (Nábor) /DOTS/ %PLNO%

Na Wattpade od: březen (marec) 17, 2019

Ide sa na rozhovor!

Takže prvá otázka. Pamätáš si, ako si sa dostala k Wattpadu?

Hmmm... No přes kamarádku která tam četla příběhy o koních. Hodně mě to zaujalo tak sem si to taky stáhla.

Super ^^ pamätáš si ako vznikol nápad na tvoju prvú knihu?

Moje první kniha se jmenovala Já a koně. Hmm přesný vznik nevím. V tu dobu jsem milovala koně tak asi proto.

Aha a čo tvoj obľúbený autor na Wattpade?

No nemám nejoblíbenějšího. Ale mám ráda Mikeskobooks, Azarinka21 a sandraCAT8, ještě mnoho dalších.

^^ Máš obľúbeného autora papierových kníh?

Ano Erin Hunter.

Paráda :) a najobľúbenejšia kniha či už od nich alebo aj iná?

Nej kniha jsou rozhodně Kočičí válečníci.

O tej som už dosť počula ^^ Máš radšej papierové knihy alebo knihy na Wattpade?

No byla bych ráda kdyby wattpad knihy byli i v papírové podobě. Mám asi radši knihy z wattpadu jelikož je jich tu hodně.

Chápem (✯ᴗ✯) ak by sa mohla iba jedna tvoja obľúbená kniha z Wattpadu vydať v knižnej podobe, akú knihu by si si vybrala?

No to je hodně těžké. Asi Cesta tmou od Azarinka21.

UwU prejdime od Wattpade inde. Ako tráviš svoj voľný čas?

No dělám latinsko americké tance. Sambu, Chachu atd. Taky chodím už 6 let hrát na flétnu. Když nemám kroužky ani školu ráda chodím na procházky, jezdím do nákupních center nebo jsem venku s kamarády.

Wow to je vážne skvelé :) tancu sa venuješ od malička?

Věnuju se mu od 3 let. Takže 9 let.

To musíš byť vážne dobrá! ^^ V tvojom profile som videla, že tvoje obľúbené zviera je mačka. Máš nejakú mačku?

Ano jmenuje se Šmudlinka a je jí 8 let. Je to překrásná tříbarevná kočička. Před měsícem nám zemřel 9 měsíců starý kocourek Miky.

Aww tá musí byť krásna. To mi je ľúto že zomrel :( chcela by si aj iné zviera?

No ani ne. Máme ještě psa a možná tento rok budeme mít další kočičku.

Ahaa chápem. Predstav si, že dostaneš letenku a môžeš ísť na hocijaké miesto. Aké miesto by si si vybrala?

Buď to Paříž nebo Ankaru. Miluju Turecko. Taky se tak trochu turecky učím.

Wow učiť sa turecky, obdiv. Učíš sa aj iné jazyky?

Na škole máme od první třídy angličtinu. Příští rok jdu do sedmičky a tam si vybíráme druhý jazyk. Já jsem si vybrala němčinu.

Ja sa tiež učím nemecky a anglicky ^^ Prejdime k nejakej inej téme. Čo tak tvoja obľúbená príchuť zmrzliny?

Hmmm asi melounová a malinová, taky miluju dračí ovoce.

Dračie ovocie som nemala a čo tvoje obľúbené jedlo?

Bulgur a zapečené těstoviny.

Super ^^ pamätáš si ako vznikol nápad na tvoju prvú knihu?

Jsem holka vysoké a štíhlé postavy, mám špinavě blonďaté vlnité vlasy a zvláštní oči.

UwU super ^^ a posledná otázka. Ako by si motivovala čitateľov aby navštívili tvoj profil?

Na můj profil Zvu všechny kteří mají rádi kočičí válečníky. Můj profil je to nejvíce zaměřený. Také Zvu všechny kteří se rádi baví hrají RPG nebo čtou knihy.

Super :D a toto bola posledná otázka. Ďakujem ti za rozhovor a dúfam, že sa ti páčil. :)

Rozhovor byl super.

To som rada ^^ Zatiaľ ahoj!

Ahoj!

Keď obľubujete Kočičích válečníkov, určite sa pozrite na jej profil!

Rozhovor pripravila: lia_chan_13

Rozhovory (OTEVŘENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat