__Toffe__

19 2 0
                                    

__Toffe__

🍀Počet sledujících: 34

🍀Publikované příběhy: 1

🍀Na wattpadu od: 10 června 2020

--------

🍀Kdy ses dostal na wattpad?

Na wattpad jsem se poprvé dostal, když mi bylo 8 let, jen tak jsem si tu četl přes účet rodinného příbuzného, no a pak jsem se po dlouhé době vrátil a založil si účet 10. června.

🍀Jak ses o téhle aplikaci dozvěděl?

Já už vlastně ani nevím, bylo to zkrátka úplnou náhodou...

🍀Jak vzniklo tvé jméno?

Mé tehdejší jméno vzniklo tak, že jsem dal jména mých dvou oblíbených postav a přiznám se, že to jsou zaporné postavy, pak už mi zůstalo jen jedno z těch jmen a to Toffee.

🍀Je toto jméno tvé původní? Jestli ne, jaké bylo tvé úplně první?

Né, mé původní jméno bylo Toffee_Bellatrix, až v bližší době jsem se přejmenoval jen na Toffeeho.

🍀Z tvého popisku profilu i ze tvé odpovědi na jednu z otázek a knížek soudím, že jsi fanoušek Harryho Pottera. Který díl máš nejraději?

nejde říct, který mám radši, všechny jsou úžasné, jen se mi asi nejméně líbí ten první díl, nevím proč.

🍀Četl jsi knihy HP a viděl filmy? Jestli ano, co z toho preferuješ?

Knihy jsem četl a filmy viděl, ale radši mám knihy, jsou mi sympatičtější.

🍀Zaměřuje se i tvá tvorba na wattpadu na Harryho Pottera?

Ano, převážně ano, ale nejen na Harryho Pottera, budu psát i něco jiného.

🍀Máš v plánu napsat nějakou knížku (fanfikci) na téma Harry Potter nebo tě psaní knížek nějak neláká?

Ano, jednu fanfikci v plánu mám, ale nedokážu určit, kdy vyjde, ani kdy se do ní pustím.

🍀Ať už z tvých knížek na wattpadu nebo tvých nápadů, chtěl bys nechat vydat nějaké tvé dílo v papírové podobě?

Ale, asi ano, zajímalo by mě, jestli by to někdo četl.

🍀A co film? Nechal bys něco z tvé tvorby zfilmovat?

Zfilmovat nejspíš ne, filmy to většinou vždy zkazí.

🍀Mohl bys nám prozradit něco málo o té fanfikci, kterou máš v plánu?

Nó... Bude s Bellatrix Lestrange a mám s ní velké plány, možná se od ní budou odvíjet další příběhy, takže (až vyjde) bych jí všem doporučil přečíst, pokud budou chtít číst mé příběhy.

🍀Nyní se přesuneme trochu k tobě a tvé osobnosti, jaké jsou tvé zájmy?

rád čtu nebo jen tak pro sebe dělám grafiku, jinak rád běhám a nebo si rozšiřuji svou sbírku Harryho Pottera.

🍀Co hudba? Máš nějaký žánr nebo typ, který nejradši posloucháš?

Já se v hudbě moc nevyznám, kdyžtak poslouchám to co prostě hraje v rádiu.

🍀Jaká je tvoje oblíbená barva? A proč zrovna ta barva, kterou si vybereš?

Z barev mám nejradši asi zelenou, je to taková typická hadí barva a já mám hady rád.

🍀Jakou zemi bys chtěl navštívit a proč?

Já si nemůžu vybrat jen jednu, ani dvě, já bych nejradši asi procestoval všechno, co jde.

🍀Jakým jazykem umíš mluvit nebo jaký se učíš a jaké jazyky bys chtěl umět?

Umím česky, něco bych řekl i slovensky a německy, taky umím anglicky a učím se španělsky. Takže bych rád uměl španělsky líp než umím teď. A rád bych uměl hadí jazyk XD.

🍀Mohl bys sám sebe zkusit popsat pěti slovy?

pěti? Tak fajn...

Potterhead, amatér, milovník hadů,... myslím, že to jsem přesně já :D

🍀Co bys vzkázal lidem, co toto právě čtou?

Mějte rádi Harryho Pottera a užívejte si života :D

🍀Zkus vymyslet něco, co přijme čtenáře kliknout na tvůj profil.

Pokud taky milujete Harryho Pottera nebo hady, tak určitě neváhejte kliknout na tlačítko sledování, chystám pro vás i několik příběhu ze světa Harryho Pottera a také rpg nebo dots.

🍀Děkuji moc za rozhovor

Zpracovala: LiaFaellynn

Rozhovory (OTEVŘENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat