Subject_A0
🍀Na wattpadu od: 8. ledna 2023
🍀Počet sledujících: 13
🍀Počet děl: 5🍀1. Začneme asi nejběžnější otázkou - jak dlouho jsi na Wattpadu a jak ses o téhle aplikaci dozvěděla?😊
Na wattu jsem asi zhruba dva roky myslím. Dozvěděla jsem se o něm úplnou náhodou, když jsem dokoukala svůj oblíbený seriál: Teen Wolf.
Teen Wolf mi tak strašně chyběl, že jsem začala hledat všude možně po internetu, zda bude nějaké pokračování, ale místo toho na mě vyjela online knížka - právě z Wattpadu.
Chvilku jsem ji četla přes Google, ale to bylo tak blbé, že jsem se rozhodla si watt stáhnout.
A od té doby na něm jsem.🍀2. Takže úplná náhoda! 2 roky je už dlouhá doba, co tvá přezdívka? Jak vznikla a je to tvá původní přezdívka?
Ano je to má původní přezdívka. Také vlastně vznikla úplně náhodou, kdy jsem se s tátou koukala na film Maze Runner, kde lidé byli vlastně "subject".
Ale jméno Subject bylo moc krátké a protože hlavní hrdina ve filmu byl Subject A10, rozhodla jsem se být Subject A0🍀3. Hezký, hezká historie přezdívky. :D Přesuňme se na tvá díla - vidím u tebe na profilu 4 příběhy a 1 knihu soutěží. Který příběh je tvůj první a o čem je?
Můj první příběh na wattu už není, i když měl v tu dobu docela velký ohlas, každopádně se to po nějaké době vůbec číst nedalo, ať už kvůli gramatice, nebo celkově kapitolám.
Byla to Fanfikce na seriál Teen Wolf, ale pořád ho mám v konceptech a plánuju se k němu někdy vrátit ☺️
Jmenoval se myslím: TW - trochu jinak.
Bylo to o dívce, která je sestra Scotta McCalla.
Ale po té době co se Scott stane vlkodlakem, zjistí, že ona sama není normální člověk a přitahuje k sobě nadpřirozené hrozby.🍀4. Páni, tak to by opravdu stálo za to se k takovému námětu v budoucnu vrátit 😊 Který z tvých současných příběhů máš nejraději? O čem příběh je?
Mám asi nejradši příběh: Action I.
Je to můj nejdelší a zároveň nejčtenější příběh, i když ještě není dopsaný.
Je to Fanfikce na Maze Runner, kdy hlavní hrdinka přijede na plac, mezi 60 kluků a jediné co ví, je svoje jméno.
Každopádně po nějaké době, si začne vzpomínat na různé vzpomínky, které nikdy neměla vědět a začne pomalu šílet, přičemž se všemi kluky musí projít skrze labyrint a přežít.🍀5. To zní zajímavě! Kde jsi vzala k tomuto příběhu inspiraci?
Od té doby, co jsem viděla s tátou ten film, strašně jsem si ho zamilovala. Ostatně i jeho dva díly jako pokračování.
A strašně mi chyběla nějaká jiná holka v tom prostředí, než Teresa (kterou jsem ve filmu vůbec neměla ráda) a tak jsem se v 12 letech rozhodla napsat svoji "druhou" knížku.
Vlastně jsem si napsala svůj vlastní svět, který jsem chtěla v prostředí filmu.
ČTEŠ
Rozhovory (OTEVŘENO)
AcakMomentální stav: OTEVŘENO Ať už jste začínající autoři nebo zkušení pisálci a chcete se představit čtenářům z Wattpadu, tahle kniha rozhovorů je přímo pro vás!