✨ zokiacek
✨ Počet sledujících: 42
✨ Knihy:
Prokletí Prince
Rudá Církev
kresbičky
Royal academy rpg
přihlášky✨ Na Wattpadu od: červenec 2022
✨ Super! Tímto prohlašuji náš rozhovor za zahájený! 😂
Začnu tou nejkýčovitější otázkou, jaká při rozhovorech existuje: „Jak jsi se na Wattpad dostala?"
Vlastně omylem 😅 původně jsem hledala něco, kde bych mohla číst příběhy. A když jsem narazila na Wattpad, tak jsem to zkusila. Když jsem ale zjistila, že to nejsou pravé knížky ale vymyšlené od lidí, tak jsem tu aplikaci dala pryč z mobilu. Nicméně mi to nedalo a o rok později jsem se tam vrátila a už zůstala 😅
✨ To je hezké, že jsi se k tomu vrátila! ❤️
A tvůj pseudonym na oranžové planetce má jaký původ? 🙂
Je to z původní přezdívky ze školy. Žoki, žokina. A jelikož mi ani jednu nechtěl Wattpad uznat, tak jsem tam dala právě Zokiacek, to mi už vyšlo.
✨ No vidíš, škola je také k něčemu dobrá! 😂
A když jsme u té školy, předpokládám, že tvým oblíbeným předmětem je čeština (zvláště, když se píše sloh). Mám pravdu? A jaké jsou tvé další top předměty?
To je docela komické, jelikož čeština je právě můj nejméně oblíbený předmět 😂 k češtině mám odpor ale moje top předměty byly, jsou a vždycky budou výtvarné. A poté taky informatika. A s tímhle rozhodnutím jsem právě i na grafice.
✨ Ups, odhad mi nevyšel 🙈
Když mluvíš o umění, všimla jsem si, že na instagramovém profilu máš velmi povedené kresby. Jak dlouho kreslíš a vzpomínáš si, jak jsi se k tomu dostala?
Nevadí 😅. Kreslím už od mala. Vedli mě k tomu rodiče a vlastně jsem se k tomu dostala, když jsme ve školce měli za úkol nakreslit něco z prázdnin a učitelka mi řekla, že je to jeden z nejpovedenějších obrázků. No a potom mě od první třídy vedla učitelka vytvarky. Pomáhala mi potom i v devítce s talentovkami a vlastně díky ní mi ta láska ke kreslení zůstala.
✨ Když je správný a podporující kolektiv, tak je to hned o něčem jiném 😊
Když jsi na umělecké škole, počítáš, že jestli jednou vydáš knížku, tak si sama navrhneš obálku a případně ilustrace?
Jestli jednou něco vydám, tak si určitě budu chtít sama udělat obálku a v možném případě i ilustrace.
✨ Jakého žánru se držíš? Jsi spíše romantická duše nebo žízníš po krvi v hororech?
Spíše ta žíznivá po krvi v hororech. Romantika se mi někdy až hnusí 😅 ale taky záleží jaká ta romantika je a v jakých genderu. Poté jsem taky docela ujetá na dark fantasy nebo jen fantasy.
✨ Juj, to jsi mě nepotěšila 😂
„No nepotěšil jste mě! Já vás také nepotěším," co ty a filmy? Viděla jsi nějakou adaptaci na knížku, která by se rovnala své psané podobě?
Tak u filmů je to docela podobné 😅 ale koukala jsem třeba na Romea a Julii. A podobnou knihu jsem potom neúmyslně napsala jako Prokletí Prince. Ale celkově když je nějaký film, který měl svou knižní verzi, tak si ji přečtu a kouknu i na film či seriál.
ČTEŠ
Rozhovory (OTEVŘENO)
AléatoireMomentální stav: OTEVŘENO Ať už jste začínající autoři nebo zkušení pisálci a chcete se představit čtenářům z Wattpadu, tahle kniha rozhovorů je přímo pro vás!