🌌ShiroLaufeyson🌌
🌌141 sledujících🌌
🌌Knihy: Dangerous Girl × [HP Fanfiction]
Survival Game [1] ×
I'll Find You √ [IronDad
SpiderSon]
30 Moudrých Citátů Albuse Brumbála √
Nikdy na tebe nezapomenu √ [Johnlock]
Prosím, nenechávej mě samotnou √ [Doctor Who ff]
Zrcadlo z Erisedu √ [Wolfstar]🌌
🌌Na Wattpadu od Července 2019🌌Takže začínáme rozhovor.
🌌Jak se jmenovala tvá první kniha a jak tě napadla?
No, na účtě jsem již měla i více knih, ale většinou to byly jen pokusy, pak jsem je smazala, ale na podzim jsem se pustila do psaní knihy s názvem Dangerous Girl. Je to fanfikce na Harryho Pottera, ze začátku jsem ani neměla směr, prostě jsem psala a nechala, ať si příběh dělá co chce. Mohu říct, že jsem již v polovině knihy, a stále mě baví. V podstatě to byl jakýsi výstřel naslepo, ale jsem za něj ráda.
🌌Ve tvém Popisu na profilu jsem se dočetla že spolupracuješ s _Aladin_ na knize Unikát: Cesta ze středu labyrintu |TMR|, co tě k této spolupráci vedlo?
No, zprvu jsem jí chtěla dělat třeba jenom korekci, prostě ji třeba sem tam s něčím pomoct, ale nakonec jsme se shodly, že bysme mohly psát tu knihu společně, a protože máme obě rády Labyrint a hodně dobře si rozumíme. Jde nám to spolu dobře. Navzájem si pomáháme a doplňujeme se. A hlavní je, že nás to obě baví.
🌌Od jakých autorů na Wattpadu čteš nejradši knihy?
Asi teď momentálně čtu nejvíce od smilingxqueen a _wolfi_snapeova_. Jinak jsou i další, ale od těchto dvou zlatíček teď čtu nejvíce.
🌌Kteří lidé byly tví úplně první sledující, a jseš za ně ráda?
No, tak to teď opravdu nevím, ale hodně mě potěšilo, když mě začaly sledovat smilingxqueen, womiska, newky1 a @ZefritaAngelus
🌌Jak vznikla tvá přezdívka?
Vždy jsem milovala japonská jména atd. Se sestrou jsme hledaly taková jména, aby byla podobná, a začínala zároveň na stejné písmo.
Ona se na Wattpadu jmenuje Shily_CZ
A jednou jsem prostě koukala myslím na film? Už si moc nevzpomínám a tam se prostě jmenovala jedna postava Shiro, to jméno se mi natolik zalíbilo, že jsem si ho nechala. Laufeyson je zase z Marvelu. Odjakživa jsem milovala Lokiho, tak jsem si vypůjčila jeho příjmení. A takto vznikla moje přezdívka ShiroLaufeyson.🌌Jaké knihy na Wattpadu máš nejradši?
Tak to je opravdu těžká volba, od smilingxqueen nepohrdnu jakoukoliv knihou, ona má takový styl psaní, že miluji od ní cokoliv, je mi v podstatě jedno co napíše, protože vím, že to bude opravdu dokonalý příběh. Ale samozřejmě bych mohla jmenovat další, ale tady je to opravdu těžké.
🌌Jak jsi objevila Wattpad?
No, vlastně čistě náhodou, jednou jsem se takhle nudila a hledala něco, kde bych mohla číst knihy zadarmo a našla tohle. Odjakživa jsem byla zvědavá, co je to za aplikaci, a tak jsem to zkusila a jsem tady.
🌌Koukáš se ráda na filmy? Pokud ano tak na jaké?
Na filmy se dívám, ale hodně málo, spíše mám ve větší oblibě seriály. Ale jinak asi by to mohl být Harry Potter, série Labyrint a Hunger Games a jinak samozřejmě další.
🌌Jaké papírové knihy máš ráda?
Těch bude hodně, ale určitě nepohrdnu knihami od Ricka Riordana, také miluji knihy od J. K. Rowlingové a nebo také od Sarah J. Maasové.
🌌Jaké seriály máš ráda?
Určitě to bude Agent's of S.H.I.E.L.D.
Také to bude Teen Wolf, Grimm, Elementary a Sherlock BBC a plno dalších, kdybych měla jmenovat další, tak to bude opravdu nadlouho.🌌Jaké postavy z těchto seriálů a filmů máš nejradši?
Tak z agentů to za mě bude Skye a Coulson, z Elementary a Sherlocka BBC to bude Sherlock. Z Teen Wolf to bude Stiles a Derek. A z Grimma to bude Monroe s Nickem.
🌌Dočetla jsem se že jseš Potterhead. Jak jsi na tento fandom přišla?
Vlastně jednoduše, po přečtení knih Harryho Pottera a shlédnutí filmů jsem se do tohoto žánru hodně zamilovala, v podstatě se sestrou nemluvíme o ničem jiném.
🌌Jak se ti líbil rozhovor?
Hodně, bavila jsem se u toho a ráda jsem si popovídala.
🌌Tak to je dobře, mě to bavilo. Ahoj. A děkuji za rozhovor
Nemáš zač a ahoj
ČTEŠ
Rozhovory (OTEVŘENO)
De TodoMomentální stav: OTEVŘENO Ať už jste začínající autoři nebo zkušení pisálci a chcete se představit čtenářům z Wattpadu, tahle kniha rozhovorů je přímo pro vás!