Zuz_ka01
Počet sledujících: 27
Publikované příběhy: 3
Na wattpad se přidala v říjnu 2020•••
○ Pojďme tedy na rozhovor. Jak se poslední dobou máš?
🌙 No, v kuse som doma, takže sa kuse nudím a to ma moc nebaví... Inak v pohode ako vždy : )
Ano, je to hrozná nuda, už mi lehce jebe XD○ Na wattpad jsi se připojila minulý rok v říjnu, mělo to něco společného s karanténou a právě nudou, nebo jsi měla jiný důvod?
🌙 Dôvodov bolo viac. O wattpade mi povedala moja najlepšia kamoška, ktorá ho má už dosť dlho. A ja som si povedala, že teraz nemám čo robiť, tak že to aspoň vyskúšam. A chytilo ma to, teraz je wattpad súčasťou môjho života.○ Na svém profilu máš publikovaná 4 díla, jsi zde ale také jako čtenář?
🌙 Áno, hlavne ako čitateľ, lebo hoci mám publikované 4 knihy, "naozajstná kniha" je iba jedna, aj to mi je jasné, že je divná a nie moc dobrá. Takže radšej čítam...○ Máš tady na wattpadu nějaký oblíbený žánr? :D
🌙 Najradšej mám knihy čo sa týkajú Časodejov, ale keďže tých tu nie je veľa tak aj Hp, takže fantasy a nebránim sa aj romantike : D○ Jaká je tvá nejoblíbenější postava z Časodějů?
🌙 Asi Feš. No super postavy sú aj Čierna kráľovná a Zachara.○ Četla jsi všechny knihy Harryho Pottera?
🌙 Jasné. To je základ... Aspoň podľa mňa :D
Já ho nečetla ani neviděla XD○ Řekla bys o sobě, že jsi knihomolka?
🌙 Určite. Som presne ten typ, čo chodí s nosom stále zaboreným v nejakej knihe XD
To jsme dvě ♥○ Ráda fotíš, chtěla by ses tomu nějak profesionálně věnovat?
🌙 Fuuuu. Netuším. Ale asi skôr nie. Ja radšej tancujem...
Opravdu? Jaký styl?
🌙 Spoločenské tance.
Wow, děláš to závodně?
No, áno. Nie je to nič moc, ale aspoň ma to baví a mám čo za normálnych okolností robiť, lebo to vyžaduje naozaj veľa času a trpezlivosti, čo mne úplne vyhovuje.
To je skvělé :D. Já jsem prošla základy v tanečních a moc mě to bavilo.○ Máš domácího mazlíčka?
🌙 Áno. Moja mamina je doslova milovníčka asi všetkých zvierat, máme doma dvoch psov, škrečky, papagája a moju mladšiu sestričku XD
XD páni to je smečka○ A ty by sis chtěla pořídit v budoucnu svého mazlíčka? Co by to bylo?
🌙 Neviem... Lebo ja som v tomto skôr po ocinovi, čiže zvieratká sú milé, pekné, atď., ale len pohľadať, pomojkať a hotovo. Ale ak by som sa v budúcnosti rozhodla, že nejakého toho miláčika chcem, Určite by to bol pes.○ Máš ambice někdy vydat papírově knihu? Že bys napsala opravdu vytuněný příběh.
🌙 Asi nie. Také niečo by som v živote nedokázala XD
Třeba by stálo za to :D○ Jakou nejraději posloucháš hudbu?
🌙 Pop, ale mám rada aj niektoré staré pesničky, niekedy aj slovenské alebo české. Ale nenávidím rap XD
To jsme dvě XD○ Máš v popu nějaký svůj vzor?
🌙 Asi nie. Nemám ani obľúbeného speváka, či skupinu, lebo od každého sa mi páči jedna alebo max. dve pesničky a ostatné moc nie. Takže počúvam pesničky na ktoré väčšinou náhodou narazím, alebo z ktorých sú aj tanečné pesničky.○ Jaká je tvá nejoblíbenější barva?
🌙 Mám rada všetky farby : )
To se mi líbí ♥○ Umíš jiný jazyk než slovenštinu?
🌙 Stopercentne nie, iba v škole sa učím angličtinu a ruštinu.○ Chtěla bys někdy navštívit Rusko?
🌙 Áno. V budúcnosti by som chcela cestovať a Rusko je jedna z krajín na mojim zozname : )○ V polovině rozhovoru sis musela odskočit na covid testy. Jak to dopadlo, všechno v pořádku?
🌙 Jasné. To len musíme chodiť každý týždeň, aby som aspoň mohla vyjsť von.
Jakto?
🌙 Také sú na Slovensku opatrenia. Ale už ma to nebaví XD
Aha, no vidíš, to jsem ani nevěděla. To by mě také otravovalo.○ Je něco, co bys chtěla vzkázat svým sledujícím?
🌙 Uhm... Že ďakujem každému, kto číta niektorú z mojich kníh, a že si vážim každé prečítanie, komentár, hlas či follow ♡Moc ti děkuji za rozhovor
•••
Rozhovor zpracovala holkaXx
ČTEŠ
Rozhovory (OTEVŘENO)
LosoweMomentální stav: OTEVŘENO Ať už jste začínající autoři nebo zkušení pisálci a chcete se představit čtenářům z Wattpadu, tahle kniha rozhovorů je přímo pro vás!