🔸zuzumen505🔸
🔸 Počet sledujúcich: 232
🔸 Publikované príbehy:
-moje obrázky
-básně co vymýšlím
-Soutěže
- Přihlášky
- RPG - magic animals
- Informace
🔸 Na wattpade od: október 2017...
🔸 Prvá otázka, priviedol ťa k wattpadu niekto alebo si ho našla sama?
No, k Wattpadu mě přivedla neúmyslně sestra.
🔸 Vidím, že si na wattpade už celkom dlho, si tu od začiatku pod touto prezývkou alebo si ju časom zmenila?
Od začátku jsem pod tou stejnou.
🔸 Pamätáš si ešte svoj vôbec prvý príbeh, čo si kedy napísala? O čom bol?
Naneštěstí ano. Jmenoval se Stříbrná vlčice. No a bylo to o vlčici se stříbrnou srstí. Narodila se mimo smečku a s bratrem se pak vydali do světa. V podstatě to bylo takové...bez děje. Vyšli asi jen tři kapitoly a opravdu to byl zoufalý výkon. Hned ještě ten stejný rok jsem to smazala. No, každopádně jsem si na to před nedávnem vzpomněla a mám v plánu to přepsat. Asi to bude o něčem úplně jiném než kdysi, ale o to by to mělo být zajímavější.
🔸 Oo, tak to sa máme na čo tešiť. Plánuješ ešte niečo ďalšie?
Ano. Plánuju toho mnohem víc než zvládnu, ale chtěla bych se teď hlavně zaměřit na knihu Darkness. Ale samozřejmě se chci také co nejdříve vrhnout právě na tu Stříbrnou vlčici a sérii kterou plánuju už několik let s provizorním názvem DCŽ, která by měla být o mých mlp OC.
🔸 Hmm, o čom je Darkness ?
Darkness vypráví příběh hlavní hrdinky, která se jmenuje Liška. Liška žije v zemi, kde všichni až na královskou rodinu trpí hladem. Vraždy jsou samozřejmě na děním pořádku. Tomuto temnému světu vládnou gangy, ale po čase začali vznikat gangy, které jsou na úplně nové úrovni. Jsou to gangy plný takzvaných Theriatropů. Jsou to v podstatě lidé, co se mohou měnit ve zvířata a ovládají magii. Liška právě v jednom z těchto gangů vyrůstá a víc k tomu asi neřeknu, jinak bych se v tom nejspíš zase zamotala a nikdo by nepochopil co chci vlastně říct...
🔸 To znie veľmi zaujímavo. Vyzerá, že to máš riadne premyslené. Kde hľadáš inšpiráciu k písaniu?
No tak různě. Z knížek, filmů, seriálů, písniček a podobně. Ale hlavně asi z toho co mám ráda a zamíchám do toho svůj pesimistický pohled na svět. Samozřejmě velkou roli hraje má nálada. Myslím, že nejvíc inspirace nacházím ve vzteku, smutku a zoufalství.
🔸 Mávaš občas spisovateľsky blok? Čo s tým potom robíš?
Ano a většinou prostě nepíšu. Takže pak to je tak, že píšu jednu kapitolu za dva měsíce
🔸 Chcela by si niekdy vydať nejaký svoj príbeh aj v tlačenej podobe?
No, asi ne. Jelikož vím, že by to bylo zbytečné vyhazování peněz.
🔸 Vidím, že píšeš aj básne. Kde čerpaš inšpiráciu na ich písanie?
Většinou ze svých pocitů, ale pak taky hodně čerpám inspiraci z toho co vidím.
🔸 Kde najradšej píšeš básne?
Asi když jsem venku, ale postačí mi i místo odkud vidím ven
🔸 Čo rada robíš vo voľnom čase?
Kreslím, čtu si, koukám na anime a nebo spím
🔸 Ktoré anime máš rada?
Miluju Seven deadly sins a mnoho dalších, ale kdybych si měla vybrat oblíbený žánr, tak asi isekai.
🔸 Kto je tvoja obľúbená postava z seven deadly sins a prečo?
Rozhodně Ban! Má super příběh, povahu i vzhled.
🔸 A koho naopak nemáš moc rada?
Hmm asi Elizabeth, ale postupem času se její povaha trochu mění a začíná být snesitelnější, ale i tak je to asi má nejméně oblíbená postava
🔸 Keby si sa mohla premiestniť do nejakého anime sveta bol by to tento alebo nejaký iný? A prečo
To je velice těžká otázka, ale asi bych si zvolila nějaký jiný. Nic proti 7ds světu, ale asi bych radši do Boku no hero academia, nebo jiných. Proč bych zvolila Bnha? Asi kvůli tomu, že většina obyvatel má quirky, tím pádem by byla velká šance na to bych také nějaký měla a představa, že bych byla padouchem je zajímavá...ale kdybych se měla vtělit do těla svého charakteru z anime, tak bych šla asi do 7ds, magi, Tokyo ghoul, nebo právě bnha...no, ale nakonec bych asi šla do jakéhokoli světa, protože každý je svým způsobem zajímavý.
🔸 A kto je tvoja obľúbená postava z bnha?
Hmm asi Aizawa a členové ligy padouchů. Nedokážu si vybrat jen jednu postavu
🔸 Chápem xD aké knihy rada čítaš?
Hlavně fantasy, nebo o zvířatech
🔸 Máš nejakú obľúbenú knihu, na ktorú nedáš dopustiť? Ak áno, akú?
Hmmm asi ano. Jmenuje se Červená šakalice :3
🔸 Kto je tvoja obľúbená postava z tejto knihy?
Asi Jiskra a Panenka
Nedokážu si zase vybrat...🔸 Ako dlho sa venuješ kresleniu?
No... začala jsem asi s vytvářením poníků na počítači asi tak před čtyřmi lety. Malovala jsem v malování s myší no a asi před necelým rokem jsem dostala grafický tablet, takže dělám s ním, ale zase většinově jenom poníky. To je tak asi k mé většinové tvorbě i na papír. V podstatě dělám jen poníky...no, a před pár měsíci jsem si řekla: Půjdu na uměleckou školu...no, tak jsem začala dělat zátiší. Takže kresbě jako takové jsem se začala věnovat teprve nedávno
🔸 Čo kresliš najmenej rada?
Židle xD
🔸 Chápem, stoličky sú zlo xD aký program používáš na kreslenie ?
Program se jmenuje FireAlpaca64 a vřele ho doporučuji. Jsem s ním spokojená a v blízké době nemám v plánu přejít na jiný.
🔸 Ako dlho ti priemerne trvá nakresliť jednu kresbu?
Asi zhruba kolem 3 hodin digitální kresby, zátiší i několik dnů
🔸 Ako by si v skratke opísala samú seba?
Bojácná holka s hlavou v oblacích, která ujíždí na cukru :3
🔸 Ďakujem za rozhovor ^^
To já děkuju ^^
...
Určite navštivte jej profil!
Rozhovor pripravila: V05245
ČTEŠ
Rozhovory (OTEVŘENO)
DiversosMomentální stav: OTEVŘENO Ať už jste začínající autoři nebo zkušení pisálci a chcete se představit čtenářům z Wattpadu, tahle kniha rozhovorů je přímo pro vás!