Lily_Lenka_Evans

69 10 1
                                    

🍙 Lily_Lenka_Evans 🍙

🍙Počet sledujúcich: 148

🍙Publikované príbehy: Lily Evans year 1.

Seriál a jiné hříchy- Shadowhunters

Deník Potterheadky (DOKONČENO)

Dny zkázy

Iluze na papíru

Temná dusě, temná krev

Povídky-Časem-Sepsané

🍙Na Wattpade od: únor (február) 3, 2019

Poďme na rozhovor...!

🍙Tešíš sa na rozhovor?

Ano, vlastně takhle si s někým (za účelem rozhovoru) píšu poprvé

🍙Dúfam, že ťa nesklamem 😁 Ako si sa dostala k Wattpadu?

Vlastně si vzpomínám, že jsem se nudila a jen tak brouzdala po internetu a ani nevím jak, najednou jsem měla Wattpad stažený... takže něco jako osud.

🍙Aha super! Pamätáš si aký bol prvý príbeh, ktorý si si na Wattpade celý prečítala?

Ano, byl to příběh: Co takhle rande Evansová? Vím, že jsem kvůli němu tři noci pořádně nespala.

🍙Wow, tak ten musel byť asi dobrý keď si nespala. A čo tak tvoj prvý príbeh?

Snažila jsem se vytvořit fanfikci na Harryho Pottera, ale aby moc nekopírovala ostatní HP příběhy. Jméno té fanfikce je docela dlouhé: Lily Evans year 1. Jelikož se ale moc neprosadila, začala jsem psát ,,deník".

🍙UwU ja som tiež písala ff na HP 😅 Aký je tvoj obľúbený príbeh na Wattpade?

Tak to je trochu delší seznam.

Co takhle rande Evansová?

Evansová? Ano, Pottere?

Můj Tichošlápek

Vsadíš se?

Vůle osudu

Bonusové knihy (Co takhle rande Evansová?)

A mnoho dalších...

🍙Wow rozsiahly zoznam. Aké sú tvoje obľúbené papierové knihy ?

No, tak to je ještě trošinku rozsáhlejší.

Série Harry Potter

Kroniky Lovců stínů (Moje nejoblíbenější jsou: Nástroje smrti a Pekelné stroje)

Hunger games

Percy Jackson

Obraz Doriana Graye

Dobrá znamení

Labyrint

...

A Jules Verne (Než bych vypsala všechny jeho knihy tak tady jsme dovečera

🍙Wow celkom dosť toho je. Kto je tvoj obľúbený autor na Wattpade?

Tak asi hlavně fanynka05 a Martina_stories

🍙Super ^^ a obľúbený autor papierových kníh?

Cassandra Clare, J.K Rowlingová, Suzanne Collinsová a Rick Riordan

🍙Keď už si spomenula HP sériu a aj jej autorku. Do akej fakulty (kolej) by si chcela patriť?

Osobně asi nejvíc do Nebelvíru, ale mám taky částečně Havraspárskou duši.

🍙Zaujímavé ^^ Teraz taká otázka:

Tvojich top 3 mužských postáv z HP

Top 3 ženské postavy z HP

Top 3 učitelia z HP

1.Sirius Black, Remus Lupin, Harry Potter

2. Nymfadora Tonksová, Hermiona Grangerová a Ginny Weasleyová

3. Remus Lupin, Albus Brumbál, Severus Snape

🍙UwU Snape je super

Ano

🍙Ktorý film z HP série máš najradšej a ktorý naopak moc nemusíš?

Nejoblíbenější díl je třetí a taky čtvrtý. Dík který moc nemusím je asi ten pátý.

🍙Posledná otázka týkajúca sa postáv a kníh. Aké sú tvoje top 3 mužské postavy a top 3 ženské postavy všeobecne?

1. Jace Herondale, Harry Potter a Magnus Bane

2. Hermiona Grangerová, Isabella Lightwoodová a Tessa Gray

🍙Poďme k tvojím záujmom. Čo robíš vo voľnom čase?

Hlavně čtu, píšu, vymýšlím rodokmeny svým postavám, (a momentálně se připravuju na přijímačky) jinak taky ráda střílím (ze vzduchovky u babičky...) a pokud vše vyjde, tak se v září stane mým koníčkem taky Krav-Maga.

🍙Wow dosť veľa záujmov. Prečo ťa zaujala práve Krav-Maga?

Zdá se mi ze všech ,,bojových umění" taková ,,reálně použitelná", člověk se naučí bránit se a zlepší si fyzičku.

🍙Jo to je pravda. Ja chodím na aikido a moc ho nepoužívam, keď tak iba nejaké prvky, ale je to dobré ako relax a osobný rozvoj. Máš nejaké domáce zvieratá?

Ano, mám králíka, spíš králičí slečnu.

🍙Aww, ako sa volá?

Míca... vlastně to je její přezdívka (Nemám tušení jak vznikla). Její pravé jméno je Bobinka.

🍙Bobinka je zlaté 😍 chcela by si ešte nejaké zvieratko?

Vždycky jsem si z nějakého důvodu přála mít hada (Ale mám z nich fóbii, takže ani nevím, proč na to někdy myslím, je to taková moje zvláštnost).

🍙To je divné, možno podvedome tú fóbiu chceš prekonať. Akoby si šiestimi vetami opísala samú seba?

Pro cizí jsem tichá, plachá a milá. Ti kdo mě znají by ze mě chtěli udělat Mlčenlivého bratra (spíše sestru). Sama si myslím, že jsem do jisté míry docela chytrá, což ale hravě překonávají věci, co vypouštím z pusy (nepřemýšlím a prostě to řeknu). Sarkasmus mi není vůbec cizí. O knihách bych mohla mluvit celý hodiny. A jsem schopna cpát člověku tu a samou knihu do té doby, dokud si ji prostě nepřečte.

🍙Podľa opisu súdim, že si super kamarátka. Čo by si chcela odkázať tvojím čitateľom?

Pokud jste ještě doteď neskončili v blázinci, tak se s vámi ráda potkám u nějaké mé knihy. Ať už u těch starších nebo u těch, které jsem ještě nenapsala.

🍙Super, to by bolo k rozhovoru všetko, dúfam, že sa ti páčil! ❤️

Moc se mi líbil a ještě jednou moc děkuji❤️

🍙To som rada! Nemáš začo ❤️

❤️

Určite sa bežte potrieť na jej profil!

🍙Rozhovor pripravila: lia_chan_13

Rozhovory (OTEVŘENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat