Počet sledujících: 402
Publikované knihy: coelum; graphic portfolio, (NE)LOGIKA HARRY POTTER FANFIKCIÍ, r a n d o m, Harry Potter a Šialený Instagram ✔
Připojena v prosinci 2019
•••
○ Jak se máš?
🌙 Mám sa super :D
○Tak to je skvělé, pojďme tedy k Wattpadu.○ Přišla jsi na Wattpad kvůli psaní nebo jako čtenář?
🌙 Pôvodne ako čitateľ, no teraz sa skôr venujem písaniu.○ Chtěla jsi někdy Wattpad odinstalovat a už nikdy se nevrátit?
🌙 Podľa mňa máva takéto chvíle každý a mávala som ich aj ja. Koľkokrát som už povedala že končím a chcela som na wattpad nadobro zabudnúť...○ Pamatuješ si, kterou knihu jsi jako první publikovala? Je stále na tvém profilu?
🌙 Áno, nesie názov Harry Potter a Šialený Instagram a ešte stále ju mám na profile, hoc by som ju najradšej zmazala, lenže by ma asi polovica mojich čitateľov prešla parným valcom :D A taktiež to znie celkom blbo, ale bráni mi v tom aj to krásne čísielko 34 K, ktoré z HPŠI robí zatiaľ moju najúspešnejšiu knihu.○ Proč bys ji nejraději smazala, když je to Tvá nejúspěšnější kniha?
🌙 Je celkom shitty :D○ Stalo se Ti někdy, že sis nebyla jistá, jestli nějakou knihu publikovat?
🌙 Ja si nie som istá ani keď idem publikovať kapitolu XD Vždy mám pochybnosti a sto chutí si po stlačení toho tlačítka obúchať hlavu o stenu, že čo som to publikovala.
○ Opravdu? To bych vůbec neřekla.○ Všimla jsem si, že v Konverzacích jsi velmi aktivní. Je pro Tebe tedy důležité být v přímé blízkosti s Tvými čtenáři? Vnímáš je jako oporu?
🌙 Sú moja obrovská opora, niekedy neviem, čo by som bez nich robila a tak sa im to snažím oplatiť aspoň aktivitou a plánovanými knihami :D
○ To je skvělé ♥○ Chystáš se napsat více příběhů jako je Once for All?
🌙 Áno :D○ Vytváříš i covery, jak dlouho Ti trvá vytvořit jeden cover?
🌙 No podľa toho, aký je náročný. Ak sa skladá z napr. dvoch obrázkov tak to je celkom rýchlovka, ak sa skladá z viacerých, tak cca hodinu, dve. Nie je to nejako dlho, vlastne to ubehne celkom rýchlo :D○ Vím, že ráda čteš knihy. Podle tvých příběhů je Tvá nejoblíbenější série Harry Potter, je to tak?
🌙 HP je moja srdcovka ❤️○ Jaká jiná kniha/ série tě poslední dobou nejvíce oslovila? Proč?
🌙 Poslednou dobou ma celkom oslovili Kroniky Narnie, prečo, na to nemám presnú odpoveď. Asi len takú, že som ich dostala na Vianoce a začítala som sa :D
○ Letopisy Narnie je skvělá série, četla jsem je všechny. Rozhodně to stojí za to! :D
🌙 Tiež si myslím, hoc som zatiaľ len na Princovi Kaspiánovi :D○ Jaký žánr filmů nebo seriálů máš nejraději?
🌙 No jeden vyložene nemám, som ochotná si pozrieť takmer všetko ale milujem Fantasy, Sci-fi, Detektívky, Horrory a Komédie.○ Tyto žánry máš ráda i v knihách?
🌙 Hej :D
○ To máme podobné 😁○ Jaká je Tvá nejoblíbenější barva?
🌙 Baby Blue, Baby Pink a Mentolová. Tieto farby žerem XD
○ Velmi originální :D○ Hraješ na nějaký hudební nástroj?
🌙 Nie a nikdy ma to nijak neťahalo, hoc mám veľmi rada hudbu :D○ Jakou nejraději posloucháš? Máš nějakého nejoblíbenějšího zpěváka/ hudební skupinu?
🌙 Pop, a speváka... Jedného vyložene nie ale teraz celkom počúvam Avu Max a Duu Lipu (ako sa to skloňuje? XD)
○ Nemám tušení XD○ Kdyby sis mohla vybrat jedno místo na světě, kam by ses přestěhovala. Které by to bylo?
🌙 Asi do Londýna :D
○ Proč?
🌙 Pretože HP :D Odkedy som potterheadka, chcem to tam navštíviť a keby som mala tú možnosť, tak prečo nie sa tam rovno presťahovať? :D○ Plánuješ v blízké budoucnosti publikovat nějakou novou knihu?
🌙 Áno, najbližšie asi ffku na Nagini.○ Na Wattpadu už jsi přes rok. Máš pocit, že ses od něj (nebo od autorů na něm) za tu dobu něco naučila?
🌙 Hm, vylepšila som si písanie a... na viac si teraz nespomeniem XD
○ V pořádku, více není třeba.○ Vím, že se svými sledujícími komunikuješ, ale je přeci jen něco, co bys jim chtěla vzkázat?
🌙 No, v prvom rade vám strašne ďakujem ❤️ za všetko. Asi si to neuvedomujete ale ste moja obrovská opora, neviem si predstaviť, kde by som bola bez vás ❤️✨•••
🌙 A teď šup na její profil! 🌙
Rozhovor zpracovala holkaXx
ČTEŠ
Rozhovory (OTEVŘENO)
RandomMomentální stav: OTEVŘENO Ať už jste začínající autoři nebo zkušení pisálci a chcete se představit čtenářům z Wattpadu, tahle kniha rozhovorů je přímo pro vás!