Ebrhart

44 5 4
                                    

ebrhart🍀Na wattpadu: Od roku 2021🍀Počet sledujících: 58🍀Počet děl: 12

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

ebrhart
🍀Na wattpadu: Od roku 2021
🍀Počet sledujících: 58
🍀Počet děl: 12

🍀1. Začneme standardní otázkou - jak dlouho jsi na Wattpadu a jak ses o něm dozvěděla?

No, to je dobrá otázka. Na Wattpadu jsem od roku 2021. Tedy myslím. Měla jsem asi roční pauzu a pak jsem se vrátila. Dozvěděla jsem se o téhle platformě skoro omylem. Kamarádka, která tehdy chodila do devítky, se stejně jako já zajímala o knížky a už o Wattpadu věděla. Takže takhle jsem se dostala na tuhle platformu.

🍀2. To je už dost dlouhá doba, takže jsi staronová členka. :D Co tě přimělo odejít a nakonec se k nám vrátit?

Tehdy, když jsem se dostala na Wattpad byl konec školního roku-před prázdninami. Napsala jsem asi dvě kapitoly knížky, která dnes již neexistuje a se začátkem prázdnin jsem to utla a zapomněla jsem. Po prázdninách jsem ze začala učit na přijímačky - byla jsem v sedmé třídě. Na gympl jsem se nakonec dostala a v prosinci minulého roku jsem se na Wattpad znovu dostala. Řekla bych, že dost důležitým faktorem bylo to, že jsem o dva roky zestárla. A od té doby se snažím být co nejvíce aktivní.

🍀3. Takže nedostatek času, dá se říct, naprosto chápu, měla jsem to stejně. :D Tak jsem ráda, že ses k nám vrátila. Jak vznikla tvá přezdívka? Je zajímavá a neobvyklá :D

Zrovna včera jsem to asi půl hodiny vysvětlovala SchrodingeruvKocour.😅 Táhne se k tomu vtipný příběh. Když jsem si zakládala účet, přemýšlela jsem nad zajímavým jménem. Já mám doma želvu - jmenuje se Mařka🐢(což je naprosto zbytečná informace, ale ok). No a jak už to z toho vyplývá, mám ráda želvy. A znáte ty velké želvy ze ZOO? Želva ze zoo je EBERHART. To už vám možná něco říká. No a já jsem se původně chtěla jmenovat eberhart, jenže pravopis haproval už tehdy. No a tak jsem se stala ebrhart.

 No a tak jsem se stala ebrhart

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

🍀4. Jeee, tak to je veselá historka a hezká historie tvé přezdívky. :D  Přejděme k tvé tvorbě. Nejdřív se zeptám na tvůj úplně první příběh. Existuje ještě? O čem je/byl?

Rozhovory (OTEVŘENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat