AnaEubanks

114 17 0
                                    

🔸AnaEubanks🔸
🔸Počet sledujúcich: 39
🔸Publikované príbehy: 5
-Moje Rpg  přihlášky
-Moje fotografické portfólio
-Soutěže
-Rpg 1v1
-Příběhy upírů.

🔸Na wattpade od: máj 2018

...

🔸 Prvá otázka: prečo si si vybrala práve túto prezývku?

V minulosti jsem si jí už párkrát změnila a vždycky jsem si dala příjmení někoho, kdo se mi líbil. No, a právě tahle mi zůstala a v blízké době si jí ani měnit nebudu.

🔸Ako si natrafila na wattpad?

Vlastně jsem už dlouho hledala nějakou aplikaci, kde bych si mohla číst knížky. A Wattpad mě zaujal tím, že jsem mohla dokonce i knížky psát.

🔸O čom bol tvoj prvý príbeh? Pamätáš si to ešte?

Vlastně můj první příběh, co jsem kdy nahrála na Wattpad byly Příběhy upírů. V tu dobu jsem byla zažraná do Twilight a tak jsem si řekla, že chci udělat knížku o všech upírech, co tam jsou.

🔸 Plánuješ ďalšie príbehy?

No ano, asi před dvěma týdny jsem zveřejnila soutěž o nejlepší cover na knihu, kterou se budu snažit co nejdříve vydat.

🔸Ponúkla by si nám takú menšiu ochutnávku z tej pripravovanej knihy?

Zatím ro nemám úplně zformulované, ale bude to fanfikce o mnou vymyšlené poloupírce z moderní doby a o Caiusovi. Pořád se na ní pracuje, takže ochutnávka asi nebude, protože opravdu to můžu celé ještě změnit.

🔸 Všimla som si, že celkom dosť hráš rpg. Ako si sa k tomu dostala?

No tak já ani rpg nikdy nehrála, ale jednou jsem si všimla, že člověk, kterého sleduju to hraje, tak jsem to zkusila. Hrála jsem jen jedno, asi před rokem, ale teď mě to chytlo, tak jsem to začala hrát ve velkém.

🔸 Čo rada robíš vo voľnom čase?

Takže já se věnuju hudbě... Hraju na klarinet sólo a ještě ve třech souborech a taky hraju na zobcovou flétnu. Vždy, když mám volnou chvíli, tak si čtu a poslouchám hudbu. A poslední, dělám moderní tanec.

🔸 Čo ťa priviedlo k hraniu na klarinet?

V dětství jsem měla náběh na astma, proto jsem musela začít hrát na nějaký dechový nástroj, tak jsem začala s flétnou. Chtěla jsem začít hrát na saxofon, ale mezi tím byl ještě klarinet, tak jsem musela začít hrát na něj, abych mohla hrát na saxofon. No, ale zůstalo to u toho klarinetu a já to tak nechám.

🔸 To chápem. Klarinet je pekny nástroj :D.  Hráš radšej solovo alebo v skupine?

Obojí, i když v malém orchestru nemám ráda když hrajeme takové ty až moc zastaralé písničky. To mě potom zas tak moc nebaví.

🔸Čo rada čítaš? Aký žáner?

Já mám docela ráda všechny žánry, ale kdybych si měla vybrat, asi to bude asi thriller? Nebo taky mystery a fanfikce

🔸Aká je tvoja obľúbená kniha? Na wattpade aj papierová

Na Wattpadu je to Temný anděl a pokračování Padlý anděl + Jemná láska jedné dívky. A papírová je Golem z Hollywoodu a Temná hlídka (a její další asi 5 následujících dílů)

🔸Pozeráš radšej seriály alebo filmy?

Ani nevím... Ráda se kouknu i na seriál, i na film

🔸 Máš nejaký seriál/film, ktorý by si mohla pozerať dokola a stále by ťa bavil?

Před pár týdny jsem natrefila na film, který má tři díly. Jsou to Následníci, neboli Descendants. A taky samozřejmě seriál, Doctor Who

🔸 Povedz nám 3 svoje dobré vlastnosti a 3 zle.

Takže dobré... Jsem chytrá, někdy milá a hodná
A zlé... Vážně jen tři? Jsem líná, ironická, sarkastická...

🔸 A na záver, čím by si motivovala čitateľov tohto rozhovoru k tomu, aby navštívili tvoj profil?

Juj.
Pokud máš rád upíry, Harryho Pottera, hudbu a sarkastické lidi, Vítej na mém profilu!

🔸 Ďakujem za rozhovor 😊

Taky moc děkuju, byla to sranda😁

🔸 Určite si nájdite pár minút a navštívte jej profil :D

Rozhovor pripravila: V05245

Rozhovory (OTEVŘENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat