Sledující : 22
Počet děl : 1
Přidala se : 24.6. 2017
Knihy :
Na krok od pekla1. Začneme klasickou otázkou. Jak ses dostala na Wattpad?
Wattpad jsem objevila díky tomu, že mi ho doporučila kamarádka ještě na základce, tak jsem se rozhodla si ho stáhnout a založit si tu účet.2. A psalas knihy ještě předtím?
Na Wattpad ne, ale takzvaně do šuplíku jsem psala už od třinácti.3. A o čems psala?
Prvně jsem zkoušela psát fantasy. Napřed o upírech, něco na způsob Twilightu, protože Stmívání mě tenkrát zajímalo asi nejvíc. Pak jsem rozepsala takovou povídku o kamarádkách čarodějkách, ale u té jsem se nedostala ani přes první kapitolu.4. A tos psala nějaké fanfikce na Stmívání?
Fanfikce ne, jenom jsem se tím inspirovala5. A vzpomeneš si na děj?
Tyjo, celkový děj asi už ne, přece jen už je to víc než pět let zpátky. Tuším, že tam byla jenom hodně prvoplánová zápletka o nějaké bitvě dvou upírských klanů, jinak si pamatuju spíš ty postavy6. Aha. A co nám můžeš říct o těch postavách?
Kupříkladu hlavní hrdinka byla bývalá lovkyně upírů, která se ale s jedním svým „úlovkem" spřátelila natolik, že se jím dobrovolně nechala proměnit v upírku. A o několik století později se zamilovala do člověka, což způsobilo právě tu již zmiňovanou válku. V tom světě totiž byly vztahy nesmrtelných s lidmi zakázané. Tyhle dvě postavy mi v hlavě utkvěly natolik, že mi přišlo škoda je nevyužít, a tak jsem je se změněnými jmény a trochu poupravené použila i pro svou knížku, kterou právě píšu.7. To zní zajímavě. Mně také kdysi upíři hodně zajímali. Mohla bys v krátkosti říct děj té tvoji knížky, co píšeš?
Píšu historickou fantasy, ve které je hlavní hrdinka padlý anděl a hlavní hrdina je německý voják, člen SS. Historická část se odehrává za druhé světové války v koncentračním táboře a popisuje převážně vztah hlavních hrdinů na pozadí skutečných událostí. Druhá časová rovina je současnost, kde se schyluje k válce mezi Nebem a Peklem kvůli jistému neodpustitelnému prohřešku z minulosti, který narušuje rovnováhu mezi anděly, démony a smrtelníky.8. To zní moc hezky. Kdo je pro tebe největší inspirací?
Řekla bych, že nejvíc mě inspirovala J.K. Rowlingová, protože díky knihám o Harrym Potterovi jsem se zamilovala do fantasy, takže mě tato autorka vlastně přivedla vůbec na tu myšlenku sepsat taky něco mého.9. Hezké. Máš přečtené všechny knihy o Harrym Potterovi?
Samozřejmě, dokonce několikrát. Prakticky jsem na těch knihách i filmech vyrůstala a doslova jsem se do toho světa zamilovala.10. To zní hezky. Já jsem žádnou knihu z Hp nikdy nedočetla, ale věřím, že jde o skvělé knihy. :) Je pro tebe inspirací i někdo z Wattpadu?
Z Wattpadu znám jednu opravdu úžasnou autorku, která taky píše o válce, ale v angličtině. Tak nějak jsme si sedly a navzájem se podporujeme, dokonce ji sleduju i na Instagramu :)11. To je úžasné. Jakou máš ještě oblíbenou knihu?
Ještě bych mezi moje opravdu nejoblíbenější knihy patří prvních pět dílů Percyho Jacksona.12. Tak to jsem nečetla. Píšeš raději v ich nebo er formě?
Zkoušela jsem obojí, ale nejlepší je pro mě er forma, protože to zkrátka vypadá líp, když třeba píšu část kapitoly z pohledu jiné postavy než ten zbytek. Zkrátka mě to neruší tak, jako když jednu kapitolu vypráví holka a druhou kluk.13. Takže i svojí knihu, co máš na účtu píšeš v er formě?
Ano.14. Co ráda děláš kromě čtení a psaní?
Ráda poslouchám hudbu, koukám na filmy a seriály a taky se často procházím venku. Pak taky v sezóně jezdím na kole.15. Skvělé. Jaký film máš ráda?
Nejlepší film, co jsem kdy viděla, je jednoznačně Schindlerův seznam. Sice jsem ho viděla jen jednou, ale stejně je ten film to nejúžasnější, co jsem kdy viděla.16. Aha. O čem je?
Je založený na skutečném příběhu Oskara Schindlera, českého Němce a majitele továrny, ve které zaměstnával židovské vězně koncentračního tábora a zachránil jim tak život.17. To zní dobře. Jakou hudbu máš ráda?
Poslouchám hlavně pop a rock, ale v případě, že se mi nějaká písnička líbí, nepohrdnu žádným žánrem.18. A máš nějakého oblíbeného interpreta?
Moji nejoblíbenější interpreti jsou Imagine Dragons, k jejich hudbě se vždycky ráda vracím a hodně mě inspiruje při psaní.19. Ty mám taky ráda. Máš od nich nějakou oblíbenou písničku?
Nejradši mám od nich Sharks, ale miluju celé to album, ze kterého ta písnička je.20, Hezké. Máš nějakou oblíbenou knihu z Wattpadu?
Mám oblíbenou knižní sérii psanou v angličtině, z níž bych vypíchla první díl, The Cuckoo Bird. Kniha je z prostředí koncentračního tábora. Hlavní hrdinka Anna je spolu se svou rodinou uvězněna, a to i přes svůj árijský původ, takže je to zase něco jiného než knihy z pohledu židovských vězňů.21. Aha. To zní zajímavě. A píše to již zmiňovaná autorka?
Ano.22. A máš oblíbenou i nějakou knížku v češtině?
V češtině mám nejradši Mé jméno, má krev, což je podle mě nejlépe napsaná fanfikce na Harryho Pottera.23. Dobrá. Chci se ještě zeptat, jak vzniklo Julianne_Black.
Julianne jsem si zvolila proto, že se mi to jméno líbí víc než Julie a Black je příjmení Siriuse Blacka, mojí oblíbené postavy z Harryho Pottera
24. Aha. Myslela jsem si to. :) Je něco, co bys chtěla vzkázat svým čtenářům?
Určitě bych vzkázala, aby mi občas dali i nějakou zpětnou vazbu, třeba hlas nebo komentář :)Dobře. :) To je všechno. Děkuji za rozhovor.
Taky děkuji :)Omlouvám se za tak velké zpoždění, ale úplně jsem na tebe zapomněla.
-
ČTEŠ
Rozhovory (OTEVŘENO)
RandomMomentální stav: OTEVŘENO Ať už jste začínající autoři nebo zkušení pisálci a chcete se představit čtenářům z Wattpadu, tahle kniha rozhovorů je přímo pro vás!