novakovadai

89 8 12
                                    

♦️novakovadai

♦️počet sledujúcich: 311

♦️publikované príbehy:

▫️Jiná realita
▫️Vlčí život
▫️Princezna vod - Mlp story

♦️na Wattpade od 6.9.2016
___________________

♦️Takže prvá otázka,pamätáš si ako si sa dostala k Wattpadu?

♦️ Nepamatuju si to sice úplně přesně, ale myslím že to bylo na začátku osmé třídy. Kamarádka mi asi půl roku vyprávěla o různých knížkách co četla na internetu. Nakonec přišla s tím, že něco napíše a jestli bych si to nepřečetla. Založila jsem si účet a jelikož jsem (asi) záviděla, že má vlastní knížku, začala jsem taky psát. Našla jsem hodně knížek a četla od rána do večera, ve škole jsme se o nich potom pořád bavily a tak nějak nás to čtení i psaní baví doteď.

♦️ Ako dlho si už na Wattpade?

♦️ Podle wattpadu od září roku 2016, takže nějaké 4 roky to budou 😅

♦️ Pamätáš si ešte o čom bol tvoj prvý príbeh?

♦️ Můj první příběh je doteď publikovaný, napůl je už i opravený, ale nikdy jsem se nedonutila ho opravit celý, takže je z něj teď pěkný salát. Jmenuje se Vlčí život, pojednává o dvou nejlepších kamarádkách. Jedna z nich zjistí, že její rodiče jsou vlkodlaci, druhá později odhalí, že je kříženec a je druhý druh. Má větší sílu a zbystřené smysly a dokáže vyvolat siluetu vlka, svou duši. Spolu opouští město a vydávají se zachránit celý vlčí národ. Stripy v podobě vlka žije v táboře, učí se vést smečku a hledá strážce, kteří ovládají živly. Kate, druhá z kamarádek se zamiluje do upíra, který ji zradí a skoro zabije. Naštěstí je zachráněna, kvůli infuzi upíří krve je z ní i částečná upírka, nakonec je mistrem živlů a dokáže zrušit kletbu... Je to opravdu velmi zamotané, sama se v tom nevyznám. Kdysi jsem si myslela, jak je to originální nápad. Dnes už vím, že je to největší stereotyp Wattpadu a strašně se za to stydím.

♦️ Ako ťa vlastne napadlo napísať tento príbeh?

♦️ Jak už jsem psala, záviděla jsem kamarádce, že něco napsala a já ne. Jedna postava byla inspirovaná mnou a druhá byla podle ní. Přidala jsem vlky, tehdy jsem je měla ráda. Napsala jsem pár vět a už to jelo. Každou kapitolu jsem psala nárazově, když mě něco napadlo. Řekla jsem si, že to je fajn, napsala to a už mi bylo jedno, jestli to do příběhu zapadá nebo ne.

♦️ Aké boli tvoje začiatky na Wattpade?

♦️ Prostě jsem si četla a psala co se mi líbilo, od všeho něco. Kupodivu se Vlčí život uchytil a já poznala spoustu lidí. Začala jsem se více věnovat kreslení a publikovala knížku s obrázky. Hodně jsem se zapojovala do kreslících soutěží. Psala jsem všechno co mě napadlo a hned to zase mazala. Postupně jsem se dostala tam kde jsem, většinu knížek dala do konceptů a začala číst jiné příběhy...

♦️ Počúvaš pri písaní hudbu? Ak áno,akú?

♦️ Většinou ne, protože poslouchám na YouTube a při rozdělení obrazovky mám strašně malou klávesnici 😅 maximálně si broukám openingy z anime nebo co mě napadne.

♦️ Kde dostávaš nápady pri písani príbehov?

♦️ Ono to na mě vždycky přijde. Buď když si kreslím, u jídla nebo než usnu. Většinou si to někde sepíšu, ztratím a po paměti přepisuju. Někdy to dopadne dobře, někdy ne. Poslední dobou mi pomáhá číst příběhy ostatních, poslouchat hudbu nebo sledovat nějaký film či seriál a většinou mě něco napadne.

Rozhovory (OTEVŘENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat