24 sledujících
8 děl
Připojila se 18. dubna 2022
Knihy :
Harry Potter (zrada)
Moje výtvory
Příručka pro začínající pejskaře
To nebo to
Ztracená země 1
Harry Potter postavy a jejich nejlepší hlášky
Černý humor
Pravý domov1. Začnu klasickou otázkou. Jak si se o Wattpadu dozvěděla?
Od mé sestřenice
2. Takže sestřenice má také účet na Wattpadu?
Je tam přihlášená, ale nepíše žádné knížky.
3. A ty si se přihlašovala za účelem psaní nebo sis původně chtěla jen číst?
Minulý rok jsem si založila účet za účelem číst až tenhle rok mě napadlo napsat nějaké knížky.
4. Aha. A v tuto chvíli na Wattpadu víc čteš nebo píšeš?
Píšu a občasně si i něco přečtu, když mě něco zaujme.
5. Dobrá. Takže spíš převažuje psaní. Psala si už někdy před tím nebo si začala psát až na Wattpadu?
Nene
6. Takže si nepsala předtím?
Ne. Když jsme byla menší a neměla jsem mobil, tak jsem si něco psala na papír. Jinak ne.
7. Aha. A co si psala například?
Když jsem byla menší? Jestli jo tak jsem dělala nějaké komiksy a taky jsem psala něco o zvířatech, jinak si to už moc nepamatuju.
8. Aha. Zajímavé. Koukám, že o zvířatech píšeš pořád. Jaká zvířata máš nejraději?
Psy
9. A máš nějaké oblíbené plemeno?
Australská kelpie, Rotvajler
10. To jsou moc hezká plemena. Píšeš raději v první osobě (ich-forma) nebo ve třetí (er-forma)?
Er forma
11. A máš i knihu, ve které píšeš v ich-formě?
Ne, jedině (,, Tahání na vodítku"). Tam píšu, co bych já doporučila.
12. A co tě inspirovalo ke psaní této knihy?
Máme 2 psy a jeden je z útulku. Měli jsme velké problémy s taháním na vodítku. A hodně často slyším, že lidi mají právě s taháním na vodítku problémy, proto jsem napsala nějaké metody, které by jim mohly pomoct.
13. To je skvělé. Zní to, jako moc hezká kniha a věřím, že by mohla mnoha lidem pomoct. Na kterou ze svých knih jsi nejvíc pyšná nebo bys jí chtěla v tomhle rozhovoru zmínit?
Myslím, že se mi povedla ,,Ztracená země". Já mám účet založený od minulého roku, ale začala jsem teď nedávno, je to asi měsíc, tak si myslím, že se mi povedla knížka,, Ztracená země."
14. A o čem ta knížka je?
O klukovi, kterému se začnou zdát vidění a jednou se mu v pokojíku zjeví trol, kterého pak s kámoši dostanou domů.
15. To zní zajímavě. Co tě k tomuhle nápadu inspirovalo?
Popravdě ani nevím.
16. Dobře. Jaký člověk tě nejvíc inspiruje?
Já, můj brácha, kámoši
17. Ty sama sama sebe inspiruješ? :D
Tak jsme to nemyslela. Jako chováním, když nevím, jak se postava má chovat a někdy tam zamíchám, co se mi stalo. Tak jsem to myslela. :D
18. Aha. Jsem si říkala, že je to zvláštní. :D Čím tě inspiruje tvůj brácha?
Když jsem psala tu knížku Ztracená země, tak hlavní postava byl kluk. Tak mě často taky inspiroval můj brácha co dělal, jak se chová atd. To stejné i u kámošů, vždycky jsou to takové maličkosti. (◠‿・)
19. To je zajímavé. Každý se inspiruje něčím jiným. :D Máš nějaký svůj vzor z lidí na Wattpadu nebo z nějakých slavných osobností?
Asi ne.
20. Dobrá. Máš i jiné záliby kromě psaní?
Ano. Sportování, cvičení psů.
21. Takže sportuješ a cvičíš psy? Jaké sporty tě nejvíc baví?
Běhání
22. Dobře. :) To by bylo pro dnešek všechno. Je něco, co bys chtěla vzkázat svým čtenářům?
Asi ne jenom, že brzy vyjde nová knížka Děkuji moc za rozhovor.
Taky děkuji za rozhovor a přeji plno úspěchů. ^^
ČTEŠ
Rozhovory (OTEVŘENO)
RandomMomentální stav: OTEVŘENO Ať už jste začínající autoři nebo zkušení pisálci a chcete se představit čtenářům z Wattpadu, tahle kniha rozhovorů je přímo pro vás!