🔸Počet sledujících: 22
🔸Publikované příběhy:
Recenze & PomocKnife thrower [avengers ff]
Ielenina
🔸Na Wattpadu od: Červen 2019
Tak můžeme jít na rozhovor...
Jak jsi se vůbec dostala k Wattpadu a co tě na něj přimělo psát?
Řekla mi o něm kamarádka, ale nevěděla jsem o tom absolutně nic a zapomněla jsem se jí zeptat, kvůli začátku hodiny. Nakonec jsem na to zapomněla a znovu si vzpomněla asi tři měsíce po našem rozhovoru o psaní. Hned jsem se šla podívat, co že to vlastně je a hned se mi to zalíbilo.
Psát mě přiměla skutečnost, že jsem do té doby neměla zpětnou vazbu - tak trochu jsem se styděla. A na Wattu je možnost psát anonymně, nikomu nemusíš říkat své pravé jméno (Blanka se ale reálně jmenuju, to jsem si nevymyslela)
A tak jsem začala psát na Wattpad 😁Dobře... Takže tvoje "přezdívka" je tvé skutečné jméno. Proč ale 99? Má to nějaký význam, nebo to je jen nějaké random číslo? 😁
Devět je moje oblíbené číslo a Blanka? To zní jako Praha 9 a to fakt ne. Takže tadá - Blanka99 je na světě 😁A baví tě víc číst, nebo psát?
To je strašně těžká otázka, ale myslím, že mám radši psaní.Jak jsem tak koukala, tvoje asi nejoblíbenější filmy jsou Avengers a Harry Potter, že?
To ani tak ne. Spíš jsou to filmy, na které se dá nejlépe udělat fanfikce, ale ne že bych je neměla ráda.Aha, tak to jo! 😁
A jaký je teda tvůj nejoblíbenější film?
Absolutně miluju piráty na vlnách.To neznám... O čem to je?
Je to vlastně o hudební situaci v Británii během 60 nebo 70 let...? Nejsem si jistá, jestli jsou ty roky správně. A v tu dobu vznikla pirátská rádia - některá měla stanici na lodi. Tahle komedie je o jedné z těchto stanic. Jak to tam asi vypadalo, jak moc je měli lidé rádi, jakou měli morálku atd. To všechno je tam zahrnuté a zpracované do výborné (ale málo známé) komedie.To zní dokonale... To si budu muset někdy pustit 😁. Ale teď se vrátíme ke knihám. Pamatuješ si jak se jmenovala tvoje úplně první kniha a o čem byla?
Jmenovala se "Příběhy říše" a momentálně je nepublikovaná, ale stále je na mém účtu. Přemýšlím, že ji dopíšu a publikuju.
Kniha je o situaci, kdy někdo chce obsadit dotyčnou říši tím, že pošle vraždící monstra. Ty vždy obsadí část říše, do které se dostanou a pokračují dál.
Knížka je psána ze čtyř pohledů: pohled vojáka, pomocnice detektiva, strážce a mrtvé dívky.Na který svůj příběh jsi asi nejvíce pyšná?
Nejspíše na IeleninuPřipravuješ teď nějakou knížku?
Ano. Původně bylo v plánu pracovat na HP fanfikci, nicméně jsem začala spolupracovat s Bettys_Superheroes a nej_bianka_45 na společném účtu, s nímž se pojí i příběhy.A co ty a volný čas?
Řada čtu, píšu, kreslím a dívám se na filmyJaká je tvoje nejoblíbenější knížka tady na Wattu, a jaká v papírové podobě?
Na Wattu? To je těžké, asi Rossela od EliKundrlikova, nebo série What if... od _Hanicka_. Jak jsem řekla - je těžké vypíchnout jednu nebo dvě knížky, když znám strašně moc dobrých. V papírové podobě podobě to je asi Ztracená naděje, nebo Odkaz dračích jezdců.A co vlastně ráda kreslíš?
Většinou kreslím postavyv komiksovém stylu (zpravidla postavy z mých příběhů), ale díky ZUŠ dokážu nakreslit i reálné věci podle modelu.Takže chodíš do ZUŠ, ano?
Ano. Chodím na výtvarku. Teda vlastně před koronaprázdninami jsem chodila, teď kreslím doma.
Chtěla by jsi ještě na závěr něco říct, co by lidi přimělo k rozkliknutí tvého profilu?
Pokud máte rádi Avengers a Harryho Pottera, jste na mém profilu vřele vítáni.Děkuju moc za rozhovor a ahoj!
Taky moc děkujuUrčitě nezapomeňte navštívit profil téhle milé a nadané holčiny a podpořte ji!
Rozhovor připravila AnaEubanks
ČTEŠ
Rozhovory (OTEVŘENO)
AléatoireMomentální stav: OTEVŘENO Ať už jste začínající autoři nebo zkušení pisálci a chcete se představit čtenářům z Wattpadu, tahle kniha rozhovorů je přímo pro vás!