ZefritaAngelus

313 31 5
                                    

ZefritaAngelus 

🍀počet sledujících: 739

🍀knihy:
Krev není všechno
Temnota v srdci
Teen Wolf - The Originals
I am Your Queen
Milovat nepřítele
Původní čarodějka
The bond of blood

🍀na Wattpadu od: listopadu 2015

🍀Chtěla bych začít asi tou nejběžnější otázkou. Jak vznikla tvá přezdívka na wattpadu??

Když jsem objevila wp má přezdívka byla Zefrita13, tu kterou jsem chtěla byla víckrát obsazená. Chtěla jsem takovou, kterou nikdo nemá, chtěla jsem být jedinečná. Tak vznikla Zefrita a k tomu jsem přidala 13 je to datum mého narození. Po čase jsem přezdívku změnila na ZefritaAngelus, kterou používám všude. Angelus proto, že jsem měla ráda seriál Buffy, a hrál tam sexy upír Angel neboli Angelus.

🍀To je zajímavé. Kdo ti o wattpadu řekl?? Vzpomněla by sis??

Vlastně nikdo, to byla náhoda, že jsem na něj narazila. Tenkrát jsem hledala nějakou knížku, kterou bych si stáhla a přečetla. Když jsem tak prohlížela stránky vyskočil na mě Wattpad, tak jsem si řekla proč to nezkusit. Tak moc mě nakonec oslovil, že jsem u něj zůstala.

🍀Máš radši knížky normální nebo na wattpadu???

Normální, ale i na Wattpadu některé knížky jsou zajímavé. Ještě před nedávnem jsem četla wp knížky, momentálně jsem se vrátila normálním knihám.

🍀To já také. Koukala jsem, že jsi zakladatelka LegacyofDarkness, jak tě napadlo založit takový účet a jak vzniklo jméno??

Naposledy to byla série Upíři polibky. Tento před dvěmi lety vznikl s kamarádkami, kde jsme psali společné knihy. Tenkrát se účet jmenoval SupernaturalWorldWp, ale jak to bývá nebyl čas, tak nějakou dobu stal, zbylé dvě členky odešli. Tak jsem se rozhodla toho udělat účet, kde by byla grafika, rozhovory. Přivzvala jsem k tomu další členy, název no chtěla jsem něco tajemného. Tak dlouho jsem to zkoušela až s toho vzniklo LegacyOfDarkness

🍀To je zajímavá historie. Jaký žánr ráda čteš? Z tvého profilu usuzuju, že horory a upíři příběhy, je to tak nebo nás něčím překvapíš??

To jsi vydedukovala správně, upíři, vlkodlaci, démoni, a dokonce i andělé. Samozřejmě, nemám problém i s jiným žánrem, ale nejvíce vede to nadpřirozeno. Co se týče hororu, ty mám nejraději bez nějakou romantiku.

🍀Tak to jsem ráda, že jsem to dobře odhadla - když jsme u toho, za co by ses proměnila. Upír nebo vlkodlak?? A proč zrovna to, co si vybereš?

No, to je těžké - líbilo by se mi být nesmrtelná, a zároveň volně běhat po lese. Jelikož mám ráda oba tyto nádherné stvoření, a nechtěla bych ani jednoho urazit byl by to hybrid. Upír i vlkodlak v jednom.

🍀To zní zajímavě, byla bys hodný upírovlkodlak nebo ne??

Záleželo by na situaci, pokud by mě naštval tak to zvíře ve mě by se s ním nepárala. Zakousla bych se do jeho krku, a svými tesáky pak rozpárala hrdlo. A jako suvenýr bych si vzala jeho srdce, které jsem mu předtím vytrhla. Ale jinak jsem úplně hodná.

Rozhovory (OTEVŘENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat