ΚΕΦΆΛΑΙΟ 41 : Είναι αυτό το τέλος?

539 39 2
                                    

5 χρόνια μετά

Φρανσίσκο POV

- Είναι σημαντικό να πετύχει!, λέω στο συμβούλιο.
- Από πότε γίνατε τόσο σχολαστικός?,με ρωτάει ο Κάρτερ.
- Όλοι γινόμαστε απλώς περιμένουμε την κατάλληλη στιγμή.,του λέω.
- Μα κύριε αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα.,μου λέει η Έρικα.
Χαμογελάω και κοιτάζω το παράθυρο.
Έξω ο ήλιος καίει . Αυτή είναι η καλύτερη περίοδος του χρόνου. Καλοκαίρι! Υποτίθεται πως οι μισοί πάνε και χαλαρώνουν σε κάποιο γρασίδι ή πάνε για πικ - Νικ.
Για εμένα αυτό έχει τελειώσει εδώ και πέντε χρόνια.
Ξανακοιταζω μπροστά και αφού πίνω μια γουλια νερό.
- Κανένα πρόβλημα δεν θα μας δημιουργήσει. Είναι μια συμφωνία Ειρήνης. Δεν είναι κάτι κακό.
- Να είμαστε μεγάλη δύναμη.
- Δεν θέλω άλλο πόλεμο. Ο πατέρας μου έχει εμπιστοσύνη. Δεν θα υπάρξει άλλος πόλεμος., εξηγώ.
Μετά από όσα έγιναν δεν θέλω να το συνεχίσω. Δεν ξέρω τι με είχε πιάσει και στόχευσα στο να καταστρέψω την γυναίκα που αγαπάω. Τέλος όμως! Δεν θα ξαναγίνει.
- Έγινα κατανοητός?, ρωτάω.
- Μάλιστα μεγαλειότατε.,μου λένε. Από τότε που οι γονείς μου αποφάσισαν να μου αναθέσουν τον θρόνο και να πάνε διακοπές μου έμεινε ο τίτλος " Μεγαλειοτατος".
Δεν το ήθελα. Αυτό που ζητούσα ήταν να εξαφανιστω. Όλοι στην οικογένεια μου βρήκαν την ευτυχία εκτός από εμένα. Εγώ δεν έχω ζωή. Έχω την μια γκόμενα μετά από την άλλη. Δεν είμαι όμως με καμία. Δεν θα μπορούσα όταν η Ελένα κυνηγάει τις σκέψεις μου.

*****************

Πηγαίνω στον κήπο και κάθομαι.
- Φρανσίσκο?,με ρωτάει ο Φράνκο.
Χαμογελάω στο αδελφό μου και του δείχνω την καρέκλα στην άλλη πλευρά του τραπεζιού.
- Βλέπω συνηλθες από το χθεσινό σου μεθύσι.,μου λέει. Κάθε φορά που με βλέπει έτσι μου το κοπαναει.
- Ναι,έχω απλώς πονοκέφαλο.,του απαντάω ήρεμα.
- Ξέρεις για εκείνη τίποτα?,με ρωτάει ο Φράνκο?
Τον κοιτάζω και έπειτα κοιτάζω στο κενό.
- Δεν θέλω να μάθω κάτι.,του λέω.
- Χθες όμως άλλα έλεγες .,μου δηλώνει.
- Ορίστε?,τον ρωτάω απαξιωτικά.
Εκείνος χαμογελάει με το γνωστό χαμόγελο του θριαμβευτή.
-" Τι να κάνει?" ,"Πως περνάει με εκείνον?","έχουν και άλλα παιδιά" ,"με σκέφτεται?" Και άλλα τέτοια . Τι σε έπιασε χθες? Έκλαιγες και με ρωταγες ενώ είχες απαγορεύσει να σου λένε οτιδήποτε για την ζωή της. Και αυτό να σου θυμίσω ίσχυε για όλο το παλάτι.,μου θυμίζει.
Φυσικά και δεν ήμουν καλά χθες. Ήταν τα γενέθλια της. Θα τα γιόρτασε στην αγκαλιά του άντρα της ενώ εγώ τα γιόρτασα αγκαλιά με τα μπουκάλια που άδειασα πίνοντας τα.
- Μίλησα με την Κάθριν αν ενδιαφερεσε.,μου λέει ξαφνικά ο Φράνκο.
- Τι? Πως.....
- Μου έστειλε πριν από μία εβδομάδα για να ρωτήσει πώς είσαι. Η Ελένα ρωτούσε. Έμαθα κάτι που θα πρέπει να γνωρίζεις.,μου λέει.
- Δεν θέλω να ξέρω τίποτα.
- Αφορά και εσένα.,μου λέει.
Τώρα έχει την προσοχή μου.
- Η Ελένα έχει χωρίσει με τον Μορέιρα εδώ και πέντε χρόνια. Μένει σε ένα πύργο δύο πόλεις πιο μακριά μόνη της με τον γιο της. Ο Μορέιρα εκείνη την ημέρα που σε κάλεσε είχε σκοπό να σας ενώσει. Εσύ έφυγες και την άφησες να πιστεύει πως δεν την θες. Δεν είναι καλά. Όπως είσαι και εσύ έτσι είναι και αυτή. Χάσατε πέντε χρόνια Φρανσίσκο. Πέντε χρόνια....
Δεν νομίζεις πως πρέπει να τελειώσει αυτό το μαρτύριο και για τους δύο σας?,δεν μπορώ να πιστέψω σε αυτά που ακούω. Θα μπορούσα να το γνώριζα αν δεν είχα αποκλείσει οποιαδήποτε τρόπο που θα με οδηγούσε στο να μάθω κάποιο νέο για εκείνη. Πίστεψα πως θα την ξεχνούσα έκανα λάθος όμως. Δεν την ξέχασα. Δεν μπόρεσα να την ξεχάσω.

MAD FOR YOUR KISSWhere stories live. Discover now