Ελένας POV
Σήμερα είναι ο χορός. Το πιο τραγικό όμως από όλα είναι ότι πέρασε μια εβδομάδα χωρίς ο Ζαν να έρθει να με βρει. Έριξα τον εγωισμό μου πολλές φορές και πήγα να τον δω αλλά και πάλι με αγνοούσε.
Τι έκανα? Δεν μπορώ να καταλάβω. Του είπα την αλήθεια σχετικά με το τι νιώθω για εκείνον και αυτός με παράτησε.- Αυτά να τα ακουμπήσω εδώ?,με ρωτάει η Ρέα.
Κουνάω το κεφάλι θετικά.
Το τραπέζι για το φαγητό είναι πελώριο και περιλαμβάνει όλα τα αγαπημένα γεύματα της υψηλής κοινωνίας.
Ο Μορέιρα. Γαμωτο τον ξέχασα. Κάθε δύο ώρες πρέπει να πηγαίνω στο γραφείο του .
- Τι ώρα είναι?, ρωτάω μήπως κάποιος μου απαντήσει.
- Εννέα και μισή ,μου απαντάει ο Αγκουστ.
- Ευχαριστώ!, φωνάζω και φεύγω για να πάω στο γραφείο του Μορέιρα. Όσες φορές μέχρι τώρα τον ξεχνούσα έστελνε έναν στρατιώτη για να με φέρει στο γραφείο του.Φτάνω έξω από αυτό και χτυπάω την πόρτα. Η πόρτα ανοίγει και συνειδητοποιώ ότι την άνοιξε ο Μορέιρα.
Μου χαμογελάει πλατιά και τον κοιτάζω περίεργη.
- Έγινε κάτι?,τον ρωτάω.
- Χαίρομαι που με θυμήθηκες.,μου λέει και με αφήνει να μπω μέσα.
- Αν θυμάσαι δεν μου έδωσες και πολλές επιλογές.,του απαντάω.
- Και αυτό το ξέρω αλλά δεν με ενοχλεί.,μου λέει. Σταματάει και γυρίζει προς τα εμένα.
- Ελένα! Πήρα μια απόφαση.,μου ανακοινώνει.
- τι?,τον ρωτάω ταραγμένη .
- αν θες να ακυρώσεις τον Χ.....
- Δεν τον ακυρώνω. Άλλο θέλω να σου πω.,μου λέει.
Τον κοιτάζω δίνοντας του τον χώρο και τον χρόνο να μου πει αυτό που θέλει. Φαίνεται αμήχανος και αγχωμενος και θα πρόσθετα και τρομαγμένος.
- Πρώτη φορά στην ζωή μου αισθάνομαι τόσο έτοιμος για να παντρευτώ. Αποφάσισα πως θα το κάνω μόνο με εσένα.,μου λέει.
Τα μάτια μου ανοιγουν διάπλατα.
Εκείνος χαμογελάει περιμένοντας απαντήσει.
- εγώ....δεν είμαι έτοιμη να παντρευτώ κανέναν.,του λέω.
- Έχω λύση και για αυτό. Αν το κάνεις και με δεχτείς θα σταματήσω τον πόλεμο που θα κάνω με την Αγγλία.,με απειλεί. Έτσι κερδίζει πάντα.
Μου δίνει ένα χαρτί.
- Τι είναι αυτό?,τον ρωτάω.
- Το συμβόλαιο ότι δεν θα με εγκαταλείψεις αλλιώς θα πολεμήσω την χώρα σου. Το μέλλον της πατρίδας σου είναι στα χέρια σου Αγάπη μου.,μου λέει. Το χέρι μου ,μου ξεφεύγει και τον χαστουκίζω.
- Ο γάμος δεν είναι παιχνίδι Μορέιρα. Κουράστηκα να μου λένε όλοι παντρεψου αυτόν γιατί θα κερδίσεις αυτό και τώρα εσύ να μου λες το ίδιο με την διαφορά ότι θα κερδίσω ειρήνη.,του λέω.
Με κοιτάζει στα μάτια και δείχνει θυμωμένος.
- Δεν είμαι παιχνίδι. Είμαι άνθρωπος Μορέιρα. Δεν είμαι το βραβείο σου. Λυπάμαι. Ψάξε για άλλη κοπέλα., του λέω.
Πηγαίνω στην πόρτα και την ανοίγω. Εκείνος έρχεται από πίσω μου και μου την κλείνει απότομα γυρίζοντας με να τον κοιτάξω.
- Σε θέλω και θα σε παντρευτώ ο κόσμος να χαλάσει.,μου λέει.
- Αυτο που δεν ξέρεις γλυκέ μου είναι πως δεν είμαι σταθερή και το σκάω εύκολα. Στον τελευταίο γάμο δεν ήμουν παρούσα.,του ανακοινώνω και γουρλωνει τα μάτια του.
- Δεν θα αφήσω να συμβεί.
- Κάνε νότια θες. Βάλε όσους θες και δοκίμασε με. Οι προκλήσεις μου αρέσουν.,του απαντάω και με αφήνει να φύγω. Ωραία! Τέλεια! Τώρα ακουγομαι σαν τον Φρανσίσκο. "Οι προκλήσεις μου αρέσουν!",ποιον κοροϊδεύω. Αφού θα οπλίσει το παλάτι σαν οχυρό.
YOU ARE READING
MAD FOR YOUR KISS
Teen FictionΟ Φρανσίσκο δεν ήταν ο άντρας που θα ερωτεύονταν εύκολα. Ζει την ζωή του στο έπακρο. Όλα αυτά ώσπου θα δει μετά από πολλα χρόνια απουσίας του στο εξωτερικό την μικρή Ελένα! Δεν είναι πλέον το μικρό κατσουφικο κορίτσι . Είναι μια δυναμική γυναίκα ,έν...