ΚΕΦΑΛΑΙΟ 33: Warrior

487 38 5
                                    

Ελένας POV

Η Κάθριν με κοιτάζει με τα μάτια γουρλωμενα.
- Αποκλείεται να ήσουν εσύ!, λέει ψυθιριστα καθώς δίπλα κοιμάται η Ευαγγελιν.
Της χαμογελάω και έπειτα ξεφυσάω.
- και όμως εγώ ήμουν και τώρα ντρέπομαι . Θα έχει παρερμηνεύσει αυτό που έγινε χθες βράδυ και δεν το θέλω καθόλου.,της λέω.
Η Ευαγγελιν ανασηκώνεται και ανακαθεται στο κρεβάτι. Η εικόνα της είναι τόσο αστεία που η Κάθριν και εγώ ξεσπάμε σε γέλια.
Η Ευαγγελιν βγάζει την μάσκα του ύπνου αφήνοντας να φανεί το υπέροχο πρόσωπο της.
- Θα το πω γιατί θα σκάσω .,μου λέει.
- Ο Φρανσίσκο δεν ήταν αυτό που ζητούσες μάλλον. Το σεξ με τον Μορέιρα σε έκανε να νιώσεις γυναίκα?
- Ναι.,της απαντάω.
- Άρα η απάντηση είναι απλή. Είσαι ερωτευμένη με τον Φρανσίσκο αλλά θέλεις τον Μορέιρα.,μου λέει.
Εγώ και η Κάθριν την κοιτάζουμε έχοντας χάσει τα λόγια μας.
- Αυτό το κάνει κουβάρι.,της λέει η Κάθριν.
Η Ευαγγελιν γνέφει συμφωνοντας.
- Κοίτα Ελένα. Δεν είμαι ειδική στο έρωτα καθώς δεν έχει τύχει ακόμα αλλά να έχεις στο μυαλό σου πως αυτό που επιθυμείς περισσότερο δεν σημαίνει ότι το θέλεις.,μου λέει.
- Ευαγγελιν από πότε έγινες σοφή?,την ρωτάω.
Μου κλείνει το μάτι και χαμογελάει.
- Ήμουν απλώς κρατούσα τις φιλοσοφίες μου για τον εαυτό μου. , λέει.
- Πιστεύω πως πρέπει να μιλήσετε.,μου λέει η Κάθριν.
- Τι θα του πω? "Ωραία περάσαμε αλλά ως εδώ?" , ακούγεται άσχημο και δεν του αξίζει.,της εξηγώ.
- Άρα?
- Δεν ξέρω!,τους λέω.
Ξαπλώνω ανάμεσα τους και κοιτάζουμε και οι τρεις ψηλά.
- Ωραίο κρεβάτι., λέω.
- Ναι είναι τέλειο και ας το μοιραζόμαστε., λέει η Κάθριν αφήνοντας υπονοούμενα για την Ευαγγελιν.
- Δεν βλέπω το κακό σε αυτό? Δεν ενοχλώ καθόλου και είμαι και ήσυχη στον ύπνο., απαντάει η Ευαγγελιν.
- Κορίτσια ήρθα να μου δώσετε συμβουλή και όχι να μαλώσετε. Παρεπιπτόντως ο Ρίτσαρντ και ο Γουίλιαμ σε πιο δωμάτιο είναι?, ρωτάω γιατί δεν το γνωρίζω. Για να βρω το δωμάτιο των κοριτσιών ρώτησα πέντε άτομα του υπηρετικού προσωπικού.
- Στο απέναντι δωμάτιο ακριβώς είναι ο Ρίτσαρντ και δύο δωμάτια πιο κάτω είναι ο Γουίλιαμ.,με ενημερώνουν.
- Άσε που άκουσα πως έχουν βρει και συντροφιά για το βράδυ., λέει η Κάθριν και γελάμε.

************
Φρανσίσκο POV

Όλα είναι έτοιμα. Ο στρατός είναι έτοιμος ,εγώ είμαι καλύτερα . Δεν θα αφήσω τίποτα αυτή την φορά να σταθεί εμπόδιο σε εμένα και την Ελένα.
Η πόρτα χτυπάει.
- Παρακαλώ!, φωνάζω. Αυτή ανοίγει και ο Φράνκο ξεπροβάλλει.
- Τι πας να κάνεις Φρανσίσκο?,με ρωτάει ο αδελφός μου.
- Να πάρω πίσω την γυναίκα μου.
- Σοβαρά?
- Ναι.
- Παντρεύτηκε.,μου φωνάζει.
- Το έμαθα. Δεν τον ήθελε. Θα την σώσω από αυτή την ηλίθια παροδια.,του εξηγώ.
Τα νέα στο παλάτι μαθαίνονται γρήγορα ευτυχώς.
Δεν θα την αφήσω εκεί με αυτόν. Εύχομαι μόνο να μην την έχει αγγίξει.
- Δεν είσαι ο αδελφός μου , αποκλείεται.,μου λέει.
Χαμογελάω ειρωνικά.
- Μην κρίνεις εμένα Φράνκο. Δεν είσαι ο καλύτερος. Θες να θυμηθούμε τι έγινε και εξοριστηκες?,τον ρωτάω.
Δείχνει να εκνευρίζεται.
- Ξέρεις κάτι? Κάνε ότι θες. Αυτό όμως δεν θα σε κάνει πιο δυνατό. Δεν θα αποδείξεις απολύτως τίποτα. Την είχες και δεν την προστατεψες. Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν.,μου λέει ο αδελφός μου.
- Εγώ άλλαξα.,του απαντάω.
- Το βλέπω! Αλλά προς το χειρότερο.,μου λέει καθώς φεύγει από το δωμάτιο.
Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο εγώ είμαι έτοιμος και θα πάω να την πάρω από εκείνον.

MAD FOR YOUR KISSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora