Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.
Uygun fotoğraf bulamadım. Ayrıca artık daha bekletmeyeyim dedim. Sadece yeni sezon fazla gecikmeyecek onu söyleyeyim. Gelecek haftaya yetiştirmeye çalışacağım.
Sac Hines
Annem Misy ile beni arabasıyla bir dağın tepesine götürdü ve indirdi. Aman ne kadar güzel.
Burada geniş bir açıklık vardı ve etrafta odun kulübeler vardı. Aslında annemizin peşinden giderdik ama arabaya nasıl yetişebilirdik ki? Ayrıca nereye gittiğini bilmiyoruz.
Misy kulübelere ilerlerken " Yardım isteyebiliriz. Ya da belki Hamsel ve Gratel gibi şekerden ev aramaya çalışabiliriz." dedi.
Annem gidipte bizi tehlikeli bir yere bırakmış olamazdı. Bu yüzden peşinden gittim.
Andrew Hines
Yeşil karışımı vücudumuza sürdük. Yoksa az daha yanıyorduk. Tabii ki birbirimize bakmadık. James hepimizin eşlerini karışıma bulmasını söyledi(Tabii ki sadece sırt kısmı.) Sonuçta kendi sırtına erişemezsin.
A B.
Tüm vücuduma sürdüm. Sadece sırtım kalmıştı. Oraya da erişemiyorduk. Bir anda sırtıma iki el dokundu. Merle'nin sesi " Merak etme baba, yardım ederim." dedim.
Ona döndüm. Diğerleri giyinmişti. Sürmesi için önüme yeniden döndüm. Ciddiyetle " Anlaşılan yalnız öleceğim." dedi. Merle sırtıma krem sürmeyi bitirip beni önüne döndürdü.
" Ne olursa olsun seni bırakmayacağım baba. Her ne kadar James'ten hala nefret ediyor olsan da."
" Evet, biraz ediyorum. Ama torunumdan nefret etmeyi bıraktım. Çünkü o Jessica B. "
Sürdükten sonra pantolonu giymiştim. Kıyafetimi giydim. Merle sinirle " Baba yine başlama. Bak, bayılmıyor olabilirsin. Ama artık birlikte çalışmalıyız. " dedi.
" Tamam, zaten işimiz var. "
Andrew Hines
Ciddiyetle " Nereden başlıyoruz? "diye sordum.
James gülümsedi ve " Aslında burada bir deniz olsa çok güzel güneşlemecek mekan olurdu. " dedi.
A B.
Bir anda önümde bir taht belirdi. Tahtta O oturuyordu. Siyah saçlı güzel bir kadın görüntüsündeydi.
" Öbür dünyada da beni rahat bırakmaya niyetiniz yok değil mi?"
Katerina ciddiyetle " Sandy'i ver, bizde gidelim. " dedi.
Sandy'e dönüştü ve " Teyze, neden beni bıraktınız? Neden? Benden nefret mi ediyorsunuz?" diye sordu.
James Mcnamara
Onlar konuşurken usulca yandan yandan ilerledim ve Sandy'i aramaya başladım. Tabii ki etraftaki meleklere dikkat etmem gerekiyordu. Yoksa beni de hapis tutarlardı.
Sonunda onu dik bir tepenin dibinde buldum. Gittim ve A'nın verdiği çantadan küçültme-büyütme lazerini çıkardım. Sandy endişeyle " Buradan gitmeliydiniz." dedi ama dediğine kulak asmadım.
Önce Sandy'i küçülttüm ve onu nazikçe alarak hapisten çıkardım. Sonra onu büyülterek normal hale getirdim.
Hafiften portala gitmeye başladık. Ama hadi be.
A B.
O normal canavar haline geldi ve bir anda arkadan çıkan kolla onları yakaladı. Andrew sinirle " Of... Bırak onları." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
URBS İNTERFECİT: ÖLÜM YERİ(Farklılar Serisi 3-Askıda)
Mystery / ThrillerSıradan bir genç. Ailesiyle birlikte yeni bir yere taşınırlar. Her şey normaldir. Ta ki o geceye kadar. Andrew'in o gece hayatı değişir. 6 kişiyle hayatları kesişir, güçlü bir kıza aşık olur ve kayıp bir adamı ararlar. Ama bu yaşadıkları tesadüf değ...