2.Bölüm: Kabuslar

40 10 40
                                    

Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.

Kız sinirle lavaboya gitti. Merakla " O gerçekten Killer mıydı?" diye sordum.

George endişeyle " Evet, bu arada o kıza çarpmasaydın iyiydi. Güzel kız." dedi.

A düşünerek " Şimdi bırak kızı mızı? Killer bizim peşimizi bırakmayacaktır. Onu önce biz avlamalıyız." dedi.

Merakla " A, o camı sen nereden buldun? " diye sordum.

Anton B.

Bunu onlara söylemedim. Bu korkularımla alakalıydı. Odamda tek kalıyorum ve bir odada tek başına uyuma beni korkutuyor. Bu yüzden yanımda keskin bir cam var.

Kötü birisi gelirse diye.

Dick Anderson

A söylemedi ve " Bence gece vakitleri dışarı çıkalım. Elimizde sopa olsun. Gelince saldıralım." dedi.

George korkuyla " Niye onunla biz uğraşıyoruz? Bırak Hunter uğraşsın." dedi.

Gülümseyerek " Biz ezik olabiliriz ama korkak değiliz. Seninleyim A!" dedim.
George şaşırarak " Öleceksek birlikte ölürüz. " dedim.

27 Eylül Cuma 2019

Andrew Hines

Korku filmi bitti. Katerina gülümseyerek " Çok güzeldi. " dedi. Çok güzel kokuyordu. Kafamı boynuna gömdüm.

Katerina şaşkınlıkla " Uykun mu geldi And? " diye sordu.

Koku parfüm değildi. Karnım acıkmaya başladı. Sesi duyunca Katerina benden uzaklaştı ve kalkıp " Önce yemek yiyelim. Dolapta yiyecek bir şeyler vardır." dedi.

" Gitme."

Sesim değişmişti. Kalınlaşmıştı. Katerina gülümseyerek " Yakında sakalların çıkar. Sabırlı ol, hemen geleceğim." dedi ve gitti.

Kalktım ve aynaya baktım. Gözlerimin rengi değişiyordu. Hadi be. Tabii ki. Açım. İçimdeki kurt aç.

Gelmesini beklemeden hemen aşağı kata indim. Oturma odasından geçip salona geçtim ve dışarı çıktım.

Koşmaya başladım. Doğru ormana. Koşarken istemsizce 4 ayak üzerinde koşmaya başladım. Yollardan geçiyordum.

İnsanlar bana tuhaf gözlerle bakıyordu. Cüssem büyümeye ve kıllanmaya başladı. Kıyafetlerim biraz daha zorlasa yırtılacak.

Ormana girdim. Ulumaları duydum. Oraya gitmek istemiyorum ama başka çarem yok. Bunu kontrol etmeyi öğrenmeliyim. Yoksa az kalsın Katerina'yı yiyordum. Auuuuu... Auuuuu...

Kıyafetlerim yırtıldı. Kuyruğu çıktı. Yani kısaca kurtadama dönüştüm.

Ulumaları koşarak takip ettim. Sonunda ulaştım. Avcı Kampı. Burası görünürde orman serserilerinin mekanıydı. Ama aslında kurtadamların evi.

Beni görünce sinirle etrafımı sardılar. Erkek ve kız kurtlar. Sertçe hırlıyorlardı. Çünkü geçen yaz arkadaşlarını öldürmüştüm.

Bende hırladım. Geri kurt öne çıktı ve " Burada istenmiyorsun Andrew! Kuralları çiğnedin." dedi.

" Sadece yardım istiyorum. Çetenize meraklı değilim. Az önce az kalsın bir insanı yiyecektim. Hemde en sevdiğim insanı. Bu açlıktan kurtulmam gerek."

Gri kurdun sağındaki siyah kurt öne çıktı. Bir gözü kör ve pençe izi vardı. Sinirle " Gerçekten ona yardım etmeyi düşünmüyorsun değil mi? " diye sordu.

URBS İNTERFECİT: ÖLÜM YERİ(Farklılar Serisi 3-Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin