8.Bölüm: Dead Doctor Ve Rahibe Emily

27 7 21
                                    

Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.

Andrew Hines

9 Aralık Cumartesi

Dün akşam güzel vakit geçirdik. Kapıştık ve uluduk. Gerçi sabaha karşı getirdiğimiz kurt salyalı kıyafetleri giymemiz gerekti ama sıkıntı değil. Bende sadece panatalon vardı.

Katerina da ise beyaz bir kazak ve altında kısa pantolon.

Ayaklarımız çıplaktı. Katerina gülümseyerek " Harika geceydi." dedi.

" Evet, gerçi kıyafetlerimi yırtıldı ama neyseki yeni kıyafet getirmişiz."

" Evet. Gerçi bu biraz tuhaf. Üstümde sadece bunlar var. Ayrıca salyalılar."

" Boşver."

Dönerken karşılaşmamızı saçma olduğu bir tür yaratığa denk geldik. Bir Marşmellow Çocuk. Küçük, tatlı, gözleri ve ağzı olan bir Marşmellow.

Bize döndü ve gülümsedi.

Katerina gülümseyerek " Bu da ne böyle? " diye sordu.

" Galiba Urbs İnterfecit'in sevimli bir yanı da var."

Anton B.

A. 5. Sayfa:

" Marşmellow Çocuklar. Bunlarla ilk defa ormanda piknik yaparken karşılaştık. Harika bir gündü. George birisini ateşte pişirmek istedi ama bu onu delirtti ve devleşerek bize saldırdılar. Onları ateşle yenebildik.

Sürü halinde dolaşıyorlar. Saldırmadığınız sürece zararsızlardır. Öte yandan oldukça sevimliler ama sarılmayı çok seviyorlar. Kasabadaki en tatlı kıza ' Anne!' derler. Yani Sevimliliği Çocukları olduklarını düşünüyorlar.

Birde bizim dilimizi bilmiyorlar. Sadece 'ey, oy!' diyorlar. "

Andrew Hines

Küçük marşmellowlar koşarak Katerina'nın bacaklarına sarıldılar. Katerina ise onları kollarına aldı.

" Çok sevimlisiniz. "

Gülümsedim. Çünkü güzel bir görüntüydü.

Sonra Katerina onları bıraktı ve evlerimize döndük.

James Mcnamara

Offf... Babam araba şirketine gitmem gerektiğini söyledi. Bende oraya gittim. Gazetede yeni ölü haberleri vardı. Bir gazete aldım. 62 ölü mü? Anlaşıldı, bu canavarlar fazla kaşındı.

Gizem Avcıları grubunu öğle vaktine Ağaç Evde toplantıya çağırdım.

Anton B.

Uğraşıyorum. Geçitte bir takım denklemsel uyumsuzluklar vardı. Dışarı çıktım ve 2.kitabı aldım ve geri döndüm.

Geçit hazırdı ama çalıştırmadan sıkıntı vardı.

A kitabına Karanlık Dünya'da geçirdiğim zamanı sonra yazmayı düşünüyorum. Özel Mülkümde uykuya daldım.

Rüyamda O'nu gördüm.

" Anton B. Eski dostum, hala geçidi yapamadın değil mi?"

" Kes sesini O. Ne istiyorsun?"

" Bugün bir döngünün daha sona ermesine çok az kaldı."

" Ne kadar?"

" 3 vakte kadar."

Bir dıttt sesi geldi. Uyandım ve telefonumu anlattım.

James toplantı istiyordu.

***

URBS İNTERFECİT: ÖLÜM YERİ(Farklılar Serisi 3-Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin