Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.
8 Aralık Cuma
Anton B.
Odamda yatağımda oturuyordum. Etrafta paranormal duvar kağıtları vardı. Yatağımın yanındaki çekmecelere uzandım. Eski paranormal kitaplar. It, Hayvan Mezarlığı ve Esrarengiz Kasaba Günlük 3.
Günlük 3'ü alma nedenim içindeki şifreleri çözmeye çalışırken kafamın dağılmasıydı. Sonra alt çekmecedeki kitabı aldım. Üstünde kırmızı dikdörtgen yapışkan kağıt yapıştırılmıştı. Üstünde A yazıyordu. Onu aldım ve içini açtım. Bu da benim yazdığım kitaptı.
İçinde yaşadıklarım ve onlara eşlik eden yaratığın özellikleri, yaptıkları gibi şeyler eşlik ederdi. Tahmin ettiğinizden daha çok şey biliyorum.
İlk sayfayı açtım.
" Merhaba, hoşgeldiniz! Şunu söylemeliyim. Anlatacaklarım inanmazsınız anlarım çünkü delirmek üzereyim. Yazarak kafamı dağıtmaya çalışacağım. Ostrogotgarp Denizi'nin batısında kıyısı olan Urbs İnterfecit adında bir kasaba var. Bu kasaba adı gibi tuhaf."
İçinde kurtadamlar, Rahibe Emily, Cat Ozzy, Gizem Avcıları ve daha henüz bilmediğiniz yaratıkları yazmıştım.
Şuanda haritanın bir kısmını yayınladım. Özel Mülküm ne mi? Sonunda dayanamadım.
Kalktım ve giyinip çıktım. Jane vakalara bakarken uyuyakalmıştı. Bende dışarı çıktım. Evin çaprazında George'un evi vardı.
Üzüldüm. Çünkü ölümü korkunçtu. Bunu sonra anlatacağım. Özel Mülküm metal bir laboratuvardı. Anahtarımla kilidi açtım ve girdim. Masada tüpler vardı. Burası benim büyük çalışmalarımı yaptığım yer.
Mekan çok büyük. Sağdaki oda, kimya odası. Orayı çok patlatmışımdır. Kendi icatlarım diğer odadaydı. Bir ara izlediğim bilimkurgu icatlarını yapmaya merak salmıştım. Tuhaflıklar dedektörü, Ölüm Işını, Kurtadam İksiri, Vampir İksiri, Onu Görme İksiri, Hafıza Silme İksiri ve Tuhaflıklar Silahı.
Ölüm Işını aslında birçok şeye sebep olabilir. Genellikle yerçekimini yoketmeye yarıyor. Kurtadam İksiri Kurtadam olmaya, Vampir İksiri Vampir olmaya yarıyor. Tuhaflıklar Silahı sadece acil durumlar için. O saldırırsa diye.
O kitabındaki Pennywise'dan söz etmiyorum. O bu boyutta yok. Benim bahsettiğim.
A, 19. Sayfa:
" O. Bu varlığı anlatmam çok zor. O bir saf enerji. Kasabadaki tuhaflıkların nedeni o olabilir. Amacı bizi sınamak. Onunla uzun süre konuşamadım. Sadece benim dönemimi başarıyla tamamladığını söyledi. 3 soru ve 2 dilek hakkı verdi.
İlk soru: 'Sen kimsin?'
' Saf Enerjiyim. Sizi buraya toplayan, size canavarlar yollayan benim.'
2.Soru: 'Amacın ne? '
' İnsan olmak.'
3.Soru: ' Nereden geldin?'
'Karanlık Boyut' tan. '
Dileklerimi günlük kısmımda açıklayacağım.
Rüyalara girebiliyor. Beni delirtebilir. Çok fazla gücü var. Her ihtimale karşı onu durdurabilecek bir silah yapmalıyım. Diğerlerine O' nu anlatmadım. Ve ayrıca merak ettiğim bir konu da, gerçekten bitti mi? "
Alt kata bodruma indim. Bodrum çok genişti. Çünkü geniş olması gerekti. Zamanında bir geçit yapmaya çalışıyordum.
Yaptım da. Ama bu Karanlık Boyut'ta bu dünyaya göre 30 yıl, bana göre ise 3 saat kalmama sebep oldu. Yani 24 saat kalsaydım bu dünyada 240 yıl geçecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
URBS İNTERFECİT: ÖLÜM YERİ(Farklılar Serisi 3-Askıda)
Mystery / ThrillerSıradan bir genç. Ailesiyle birlikte yeni bir yere taşınırlar. Her şey normaldir. Ta ki o geceye kadar. Andrew'in o gece hayatı değişir. 6 kişiyle hayatları kesişir, güçlü bir kıza aşık olur ve kayıp bir adamı ararlar. Ama bu yaşadıkları tesadüf değ...