Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylanayı da unutmayın.
Devam ediyor...
Katerina " Şimdi birde manyak bir tarikat mı çıktı?" dedi. Merle ciddi bir tavırla " James nerede? Gerçekten söylemen gerek." dedi.
Dick başını eğip biraz düşündü ve ona dönüp " Bilmiyorum. A kaybolduğundan beri o tarikatla ilgilenmeyi bıraktım. James'i kurtarmanız çok zor. Onlar çok fazlalar." dedi.
Sinirle " Bir soru sorduk." dedim.
" Sizi götüreceğim. Çünkü James'i kurtarabilecek tek kişiler biziz. Yerlerini biliyorum ama yerlerini değiştirmişte olabilirler."
O sırada kapı açıldı ve sustu. Gelen şerif Jane'di.
" Sohbetinizi bölmedim ya."
" Hayır, önemli bir şey değil. Galiba şu kaybolan çocuk için geldiniz."
Bir sandalye çekip oturdu ve konuşmaya başladı.
" Size soracağım bir takım sorular var. Cevaplarınızla arkadaşınız James'i bulabilirim."
Merle B.
Bu Jane Daniel'dı. Ölmeden önce aynı okulda okuyorduk. O zamanlar bile güvenlik işleri ondan sorulurdu ama bu gizemlerin hiçbirini bilmez ve dedikodulara inanmaz.
Jane Daniel
" Çocuklar, arkadaşınız James'i en son gördüğünüzde nasıl davranıyordu?" diye sordum.
Oğlan cevaplayarak " Her zamanki gibi. Tuhaf davranıp davranmadığını ima ediyorsanız hayır, aslında kasabanın kendisi tuhaf." dedi. Diğerleri ona baktı.
Bir şeyler biliyorlardı. Akıllıca cevap veriyorlardı ki bu o yaştaki birisi için beklemediğim bir şey. Sağındaki kız aynı çocukten kaybolan sınıf arkadaşım Merle'ye benziyordu.
Tuhaf bir kızdı. Gerçi ailesi de tuhaftı. Babası ve abisiyle yaşıyordu. Şimdi üçü de kayıptı.
"Peki, en son onu nerede gördünüz?" dedi.
" Oyun salonunda eğlendik."
Merle gülümseyerek " Hiçbir şey bilmiyorsunuz. Onu bulmanız çok zor. Cebinizde bir şey mi var?" dedi.
Cebimdeki şeyi çıkardım. Bu zarı Barbara'nın kaybolduğu yerde bulmuştum. Çıkardığımda hepsinin gözleri açıldı.
Adam şaşkın bir tavırla " Onu nereden buldun?" diye sordu.
" Barbara adındaki kızın kaybolduğu yerde."
" Hiç zarı çevirmeyi denediniz mi?"
" Neden?"
Yine de içimden bir ses dediği şeyi yap diyordu. Çünkü ağızlarını bıçak açmıyordu. Çocuklara dönüp " Barbara'nın kaybolduğu gece ne oldu?" diye sordu.
Solundaki kız biraz bekledi ve " Öldü." dedi. " Onu öldürdüler."
" Kim öldürdü peki?"
Oğlan " Kurtlar." dedi.
" Kurtlar okula nasıl girebildiler? Kapı açmayı bilmiyorlar ki."
" Hayvanlar kapı açmayı öğrenebilir. Bu imkansız değil."
Çok şey biliyorlardı ama bu kaçırılma olayıyla ilgili bir şey bilmiyorlardı. Yine de onları gözümün önünden ayırmasam iyi olur.
Kalktım. " Bir gelişme olursa bize haber verin." dedim ve gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
URBS İNTERFECİT: ÖLÜM YERİ(Farklılar Serisi 3-Askıda)
Mystery / ThrillerSıradan bir genç. Ailesiyle birlikte yeni bir yere taşınırlar. Her şey normaldir. Ta ki o geceye kadar. Andrew'in o gece hayatı değişir. 6 kişiyle hayatları kesişir, güçlü bir kıza aşık olur ve kayıp bir adamı ararlar. Ama bu yaşadıkları tesadüf değ...