4.Sezon 4.Bölüm: Kurtarma Operasyonu

11 1 1
                                    

Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.

Devam Ediyor...

18 Haziran

Andrew Hines

Eski ekip yine bir aradaydı. Sanki asırlar geçmiş gibi hissediyordum. Dedikleri yere gelmiştik. Sadece James ve ben.

James endişeyle " Daha fazla kişi mi alsaydık yanımıza?" diye sordu.

" Ben tek giderdim. Gelmemeliydin. İstedikleri benim. "

" Hep esas oğlan olacak değilsin ya. "

Yanında tabanca vardı. Merakla " Bu tabanca kimin? " diye sordum.

" Eski eşyaları atarken bulmuştum. Hala çalışıyor. "

" Yalnız onlar vampir. Kurşun onlara karşı işe yaramaz. "

" İçinde kurşun yok ki. Gümüş var. Lucifer verdi. Onlar hakkında araştırmalar yapmış. "

Burası eski bir Nighteyes deposuydu. Burada ürkütücü Nighteyes ürünlerinden hala kalanlar vardı. Oyuncak bebek, Emufrep Edisne Parfümleri ve rahat olduğu söylenen yataklar.

Bu ürünlerin hiçbirini kullanmamıştım. Çünkü annem kesinlikle güvenli olduğunu bilmediği şeyleri almazdı.

Karanlıkta bir anda karşımıza iki soluk tenli, deri ceketli vampir çıktı. Sağdaki siyah saçlıydı ve gerçekten havalı bir duruşu vardı. Onda tamamen havalı oğlan tipi vardı.

Yanındaki kız ise turuncu uzun saçlıydı. Pürüzsüz bir yüzü vardı. Sanki ergenliği hiç yaşamamış gibi. Bebek poposu gibi yüzü vardı.

Oğlan gülümseyerek " Sonunda gelebildiniz." dedi.

Kadın sinirle " Keşke parfüm sıksaydın pis it. Bu arada kız arkadaşın nerede?" diye sordu.

" Onun bu işle alakası yok. Şimdi çocukları verin. Beni alın. "

Arkasında bir sürü vampir gelmeye başladı.

Adam gülümseyerek " Hadi ama! Daha karpuz kesecektik! " dedi ve saldırmaya yeltendi ama saniyesinde gümüş kurşun yedi. Acıyla yere yığıldı. Karanlıkta Lucifer çıktı.

" O***** ç********! Oğlumu kaçıracak adam daha anasının karnından doğmadı. "

Üst taraftaydı. Sniper kullanıyordu. Sıkmaya devam etti. Kadın sinirle " Siper alın! " dedi ve vampir dişleri sivrileşti. Üstüme atlarken ağzımı kurda dönüştürdüm ve onun kafasını ağzıma geçirdim. İğrenç bir tadı vardı. Çürük et tadı.

Tam kurda dönüştüm. Kıyafetlerim yırtıldı.

Sac Hines

Bizi arka kapının oraya bağlamışlardı. Sesler gelmeye başladı.

Arka kapıyı bir anda Bayan B. kırdı. Arkasında annem, Sac ve Jessica vardı.

Annem hemen beni çözmeye koyuldu ve " İyi misin oğlum?" diye sordu.

" Anne, herkesin içinde deme bunları.
"
O sırada Bayan B'de Percy'i çözüyorum. Hemen kalktık. Misy gülümseyerek " Bizden hemen kurtulamazsın Sac." dedi.

" Öyle bir niyetim yok zaten. "

Jessica endişeyle " İyi misin? Duyunca hemen geldik. " dedi. Gülümsedim ve " İyiyim. " dedi. Bayan B. ciddiyetle " Şimdi siz eve gidiyorsunuz. Biz onları hallederiz. " dedi.

Percy sinirle " Mümkün değil. Bir Atlantis Prensini kaçırdılar. Bedelini ödemeliler." dedi.

" Percy Hector B. Hemen eve dönüyorsun... Hey, nereye? "

Koşuyordu. Bizde belaya doğru koşmaya başladık.

Jessica ilk başta endişeliyiz ama sonra o da gitmeye karar verdi.

***

Ortalık mahşer meydanı gibiydi. Lucifer yukarıdan vampirlere sıkıyor, babam kurt olmuş vampirleri ısırıyor. James ise kendilerine dokunmalarına izin vermeden tahta kazıklarını onlara sokuyordu.

Doğrusu ne yapacağımı bilmiyordum. Elimde hiçbir silah yoktu. Ama sonra Percy cebinden birkaç bonebon çıkardı.

" Babamın kitabında okumuştum. Ağzına at gitsin. "

Üstünde kaslı kol resmi vardı. Onu yedim. Yuttuğum anda kaslı kollarımız çıkmaya başladı. Şişmanlatır, devleşiyorduk. Birkaç vampiri ezdik. Sonunda dönüşüm bittiğinde dev sumo güreşçileri gibiydik. Göbek vuruşlarıyla onları deviriyorduk.

Misy ve Jessica bizi görünce gülmeye başladılar. Ama bir vampir tam boynuma atmayacaksın Jessica'nın onu bacağından yakalayıp yere yıktığını gördüm. Ona dönüp gülümsedim.

Misy mekanda ne bulursa onu atıyordu. Bir plastik çatalı bir vampirin ağzına attı. Erkek vampir öksürerek yerde çırpındı.

Ama vampirlerde hızlıydı.

Lucifer B.

" A****! K******! Çocukları!"

O sırada bir vampir hızlıca zıplayıp karşıma çıktı. Sinirle saldırdı. Geriye doğru eğildim. Öbür duvara çarptı ve dönüp kafasına headshot attım.

Sac Hines

Bir vampir kafama atlamaya çalıştı ama onu tombul ellerimle tuttum.

Onu uzaklaştırmaya çalışıyordum ama çok güçlüydü. O sırada Percy'i sırtını ısıracakken Misy araya girip onun ağzına sim sıktı. Boğazına takılıp yere yığıldı.

O sırada kapı kırılarak açıldı. Bunlar bir sürü kurttu. Liderleri babamı yenmeye çalışıyordu ama kurtlara görünce " Geri çekilin! Geri çekilin!" dedi.

Koşarak en önde o, arkasında hayatta kalanlar koşmaya başladı. Kurtların bazıları vampirlerin peşine düştü. Percy ağzıma x işaretli bir bonebon attı ve o da bir tane yedi. Normale döndük.

O heyecanla Jessica'ya sarıldım. Durumu fark ettiğimde geri çekilecektim ama bunun için uğraşmadan Jessica'nın da bana sarıldığını fark ettim.

Bende bunu kesmedim.

Herkes yorgundu. Bir yerlere oturduk. İkimiz mi? Şaşkındık ve yan yanaydık.

Anton B.

A Kitabını yazıyordum ve aynı zamanda yumurtayı gözlüyordum. Onlara yardım etmeye gitmedim. Çünkü yumurtayı izlemem gerekiyordu. Yumurtanın içinde tehlikeli bir şey varsa önlemini almalıyım.

Bir süredir uyumuyordum. Gözlerim tam kapanacakken yumurtanın çatlama sesini duydum ve o sırada kapı çaldı. Yumurtayı kuluçka makinesine geri koydum, çalıştırdım ve aşağı indim.

Kapıyı açtığımda karşıma çıkan kişi karşısında şaşkına döndüm.

Şaşkınlıkla " Alius!" dedim.

" Selam eski dostum! "

***

Yumurta çatlama sesi artınca yukarı çıktım. Alius da peşimden geldi. İçinden bir bebek çıktı. Vücut yapısına bakılırsa bir kız. Siyah saçlı ve çok güzel. Ve o O'nun insan halindeki kıza benziyor.

Atrafına baktı ve ağlamaya başladı. Deprem olmaya başladı. Sandalyeye tuttundum. Alius her zamanki gibi tutunmadı. Sanki ona hiç etkisi yokmuş gibi.

Ha... Tanıştırayım unuttum. Alius Per Extraneus, Gizem Avcıları! Gizem Avcıları, Alius Per Extraneus!

Devam Edecek...

Alius: Merak etme A! Bazılarıyla tanıştım. Ama sen bilemezsin. Seçim'de tanışmıştık.

Bu gece buradayım A. Ama sonra işlerim var.

Görüşürüz Gizem Avcıları!!!

URBS İNTERFECİT: ÖLÜM YERİ(Farklılar Serisi 3-Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin