Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.
12 Haziran
Sac Hines
Kitapta A Yeraltındaki Canavar'ın Alan Hamington'un heykelinin altında olduğunu düşündüğünü yazıyordu ama orada neler yaşadıkları yırtılmıştı.
Misy esneyerek uyandı ve " Bugün ne yapıyoruz?" diye sordu.
" Kayıp Madeni keşfediyoruz."
" Belki de içinde farklı madenler buluruz. "
" Pek sanmıyorum ama neyse."
Kalktık ve aşağıda kahvaltı ettik. Daha doğrusu kaşıkla birbirimizin ağzına yemek furlatıyorduk.
Jessica Mcnamara
Bugün annem yanıma geldi. Bugün evden çıkmayı pek düşünmüyordum.
" Tatlım, içeri girebilir miyim? "
" Gir... "
Girdi ve " Jessica, bugün dışarı çıkmayacak mısın? " diye sordu.
" Hayır, pek değil. "
" Senin yaşlarındayken arkadaş edinmek için elimden geleni yapardım. Sen bunu benden daha kolay yaparsın değil mi? "
" Arkadaş derken? "
" Misy ve Sac'le iyi anlaşacağını düşünüyorum."
" Cidden mi? Onları sevmiyorum. "
" Belki de arkadaş olmayı denemediğin için."
Annemin ben gidene kadar susmayacağız biliyordum. Bende üstüme dünkü kıyafetlerimi giyip çıktım.
Onları kasaba sınırına giderken gördün. Yanlarında uyuz Sandy de vardı.
Sac Hines
Sandy merakla " Yani bu kasabada tuhaf şeylerin olduğunu mu söylüyorsun?" diye sordu.
" Evet! "
Misy ise gülümseyerek " Sac'le izledikleri kadar korkutucu olamaz. " dedi.
O sırada Jessica'nın geldiğini gördük ve sinirlerimiz bozuldu. Jessica gelip " Naber ezikler! Nereye böyle yürüyerek? " diye sordu.
Sinirle " Jessica, geleceksen bize alay etmeye çalışmayı kes. İşlerimiz var. " dedi.
Elimdeki kitaba bakıp " Ne bu? İnekler kitabı mı?" diye sordu.
Kitap mavi renkliydi. Susmasını söyledim. İşte Alan Hamington'un heykeli. Sandy merakla " Şimdi ne yapacağız?" diye sordu.
Ciddiyetle " Etrafına bir bakalım. Bir şeyler olabilir." dedi.
Biz heykele bakıyorduk. Sandy de heykele tırmanmaya başlamıştı. Bazıları ne yaptığımızı soruyor, sonra da işleri olduğundan gidiyordu.
Bir şey bulan Jessica oldu.
" Hey, heykelin arkasında bir şey var. "
Heykelden indik ve oraya baktık.
İlluminati sembolü içinde bir anahtar girişi vardı. Ayna Odasında bulduğum anahtarı çıkardım ve anahtarı sokup 2 kez sola çevirdim.
Heykel sola kaydı. Merdiven aşağı doğru iniyordu. Çantamdan el fenerimin çıkardım ve açtım. Aşağı iniyorduk. Jessica'nın korkuyla geride kalmamaya çalıştığını fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
URBS İNTERFECİT: ÖLÜM YERİ(Farklılar Serisi 3-Askıda)
Mystery / ThrillerSıradan bir genç. Ailesiyle birlikte yeni bir yere taşınırlar. Her şey normaldir. Ta ki o geceye kadar. Andrew'in o gece hayatı değişir. 6 kişiyle hayatları kesişir, güçlü bir kıza aşık olur ve kayıp bir adamı ararlar. Ama bu yaşadıkları tesadüf değ...