Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.
Devam ediyor...
Sac Hines
Sakinleşince o da sakinleşti ve bana sarılmaya devam etti. O canlı bir marsmellowdu.
Korkuyla Misy aşağı indi ve " Ne oldu Sac? Yine Slenderman gördüğünü mü zannettin? Aaaa! Bu da ne?" dedi ve 6 marsmellowdu kucağına aldı.
O sırada aşağı Sandy indi ve marsmellowlar korkarak normal hale dönüştüler. Sandy Misy'nin kucağından bir marsmellow alıp " Bunları nereden buldunuz?" dedi ve ağzına atmaya kalktı. Marsmellow büyüdü ve vahşileşti. Sandy korkuyla onu fırlattı.
Diğerleri de vahşiler ve bizi kovalamaya başladılar. Kaçarken Misy'nin ayağı dala takıldı ve yere düştü.
İkimiz durduk. Sandy Misy'nin yanına eğilip onu kaldırmaya çalışırken ben korkuyla A kitabına bakıyordum. Buldum.
Korkuyla " Sandy, zayıf noktası ateş." dedi. Marsmellow koca sivri ağzıyla onları yiyecekler Sandy cebinden çakmak çıkardı ve onu ağzına attı.
Marsmellow geri çekildi, kızardı ve patladı. Onların yüzü marsmellow oldu.
Diğerleri de ateşi görünce korkuyla kaçmaya başladılar. Sandy de çakmağı onlara doğru tuttu.
Sandy şaşkınlıkla " Onlarda neydi?" diye sordu.
Gülümseyerek " Marsmellow Çocukları." dedim.
Sandy şaşırarak bana baktı ve " O kitapta neyin nesi?" diye sordu.
Arkama sakladım. Çünkü kitapta güvenmediğim kimseye göstermeyin yazıyordu ve henüz daha bugün tanıştık.
Eve gittiğimiz yolla geri döndük ve Misy bugün yaşadığı küçük macerayı düşünürken patladığında üstüne bulaşan marsmellowları yiyordu. Bende kitabı okuyordum.
Rüya Zebanisi, Death Ghost, O, Hayaletin 4 türü, Dead Doktor, Cat Ozzy ve daha fazlası.
Hatta Kanatlı Tek Boynuzlu Atlar da var. Ama şuanda ona bundan bahsetmedim.
Kitabı bitirdikten sonra henüz yazılmamış sayfalar olduğunu fark ettim.
Misy horlayarak yatağın tamamına yayılmış halde uyuyordu. Burada yazana göre yazar Boyutlararası yolculuğu bile keşfetmiş ve yazana göre, B ve C kitapları da var. Acaba onlar nerede?
Şuanda bunları keşfetmek için erken diye düşünüyorum. Yarın şu Gizemli Ayna Odasına bakacağım.
11 Haziran
Bu sabah Misy üstüme atlayarak uyandırdı. Oflayarak " Kalk üstümden Misy!" dedim ve onunla birlikte yataktan düştük.
Kalktım ve yatağın yanındaki masada olan dünkü bilgisayara baktım. Anlaşılan bu da Gizem Avcıları eşyalarından biri ve eskiden A'nınmış.
Onu açtım. İlluminati Sembolü çıktı. Sonra bir yazı göründü.
" Merhaba Gizem Avcıları! S, M, Sa, J, P ve H! "
Yazdı ve kapandı. Ne? Yani artık bir Gizem Avcısı mıyım?
Jessica Mcnamara
Dün akşam sinemada oturduğum koltukta bir zar buldum. Bu da ne şimdi? Film bittiğinde her yerde sahibini aradık ama kimsenin değildi.
Zarı salladım. Hep 6 geliyordu.
Paddy Mcnamara
Bu sabah kargo kutuma baktım. Gazete ve bir fincan vardı. Gazeteden iş ilanı bakıyorum. Artık iş bulup kendi evimi tutmak istiyorum ama bu fincan da neyin nesi? Bunu kim yolladı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
URBS İNTERFECİT: ÖLÜM YERİ(Farklılar Serisi 3-Askıda)
Mystery / ThrillerSıradan bir genç. Ailesiyle birlikte yeni bir yere taşınırlar. Her şey normaldir. Ta ki o geceye kadar. Andrew'in o gece hayatı değişir. 6 kişiyle hayatları kesişir, güçlü bir kıza aşık olur ve kayıp bir adamı ararlar. Ama bu yaşadıkları tesadüf değ...