Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.
Ölüm Bir Son Değil Bir Başlangıçtır. Önü Görülmeyen Bir Başlangıç.
Evet, Urbs İnterfecit gerilimli bir hikaye ve bu hikayeyi seviyorsunuz. Tuhaflıklar ve tuhaf insanlar. Birde yeni yılınız kutlu olsun.
Evet, uzattım. En son nerede kaldım? Hah, Cat Ozzy.
Anton, Merle ve Andrew.
Anton B.
Bu üç yaratığı efsanelerden dolayı biliyordum. Hiç canlısına şahit olmamıştım. Andrew'in üstü çıplaktı. Sonuçta Cat Ozzy'e kurtadama dönüşerek saldıracak.
Cat Ozzy küçük bir kızmış. Evine hırsız girmiş ve kedisini öldürmüşler. Kedisini çok severmiş. Çünkü onun dışında onu kimse sevmezmiş. Kızda yemin etmiş. İnsanlığın kötü ve cani olduğunu düşünüyormuş.
Silahım hazırdı. Bu bölümde yine haritanın bir bölümü var. Kurşun kalemle çizmek zorundayım. Çünkü tarikat sizin bunların uydurma olduğunu düşünmenizi istiyor.
Tarikat: Bunlar uydurma. Tamamen hayal ürünüdür.
O tarikata diyeceğim şu. Hadi len oradan!
Cat Ozzy ormanda olmalıydı. Oraya gittik. Diğerleri korkularından ölmek üzereler. Eğer bu canavara ölürse Andrew ilk defa O ile karşılaşacak. O ne? Bilmiyorum. İyi mi, kötü mü? Bilmiyorum.
Ama bildiğim insan olmak istiyor. Onun için biz piyon gibiyiz. Peki neden insan olmasını dilemedim? İnsan olursa herşey olabilir. Ayrıca tarikat bizim peşimize düşer.
Zaten her şey ellerinde.
Ormanda küçük bir kız sesi duyduk.
" La la lala la la lala lala la" (Boşluklarda sizde boşluk bırakın. Bence sesi anladınız.)
Andrew hemen kurtadama dönüştü. Kız ortaya çıktı. Kedi bıyıkları ve kedi kulakları vardı. Kedi tüyleri ve kuyruğu. Gözleri donuk ama parlaktı.
Andrew'e " Küçük köpekçik, nasılsın? Bana yardım etmek ister misin?" diye sordu.
Andrew bir anda bize döndü. - - - - - - - - -!
Bu hayvanları kontrol edebiliyor ama Andrew şuanda hayvan.( Bunu okuduysan sana hakaret etmiyorum. Burada ben tüm kurtlara konuşuyorum.)
Andrew bana saldırdı. Merle onu tuttu ve doğruca ileri fırlattı. Andrew hırlayarak Merle'ye saldırdı.
Merle onu ağzından tutarken " Baba, ben onu oyalarım. Sen Cat Ozzy'i indir." dedi. Hemen koştum. Cat Ozzy kaçıyordu ve hızlıydı. Ama ben koskoca canavarlara kaçmışım. Onu tabii ki yakaladım. Yere düştük. Pençeleri çıktı.
Pençelerini yakalayıp tırnaklarını kırdım. Çığlık attı. Kafa attı. Kafamı sallayıp bende ona attım. Kafasını tuttum. Kıracaktım ki o sırada canavar son taktiğini uyguladı.
Yetişkin versiyonu oldu. Öptü. Bir süre öpüştük. Tabii ki fırsat bulduğu anda beni öldürecek. Başını kırdım.
Öpmeye başladığından beri tükürdüğümü tutuyorum. Tükürdüm ve çantamdaki suyla gargara yaptım. Belki öpücüğünde zehir vardır diye.
Merle B.
Onu zor tutuyordum. Kafama yaklaştı. Bende ona tam on ikiden diz attım. Acıyla geri yığıldı. Kalktı, saldırdı. Onu yakaladım ve fırlattım. Uzatta bir ağacın tepesine kafasını vurdu. Yerde bayıldı ve insana dönüştü. Kesin morluk olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
URBS İNTERFECİT: ÖLÜM YERİ(Farklılar Serisi 3-Askıda)
Mystery / ThrillerSıradan bir genç. Ailesiyle birlikte yeni bir yere taşınırlar. Her şey normaldir. Ta ki o geceye kadar. Andrew'in o gece hayatı değişir. 6 kişiyle hayatları kesişir, güçlü bir kıza aşık olur ve kayıp bir adamı ararlar. Ama bu yaşadıkları tesadüf değ...