Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.
27 Eylül Cuma
Anton B.
Sabah olmuştu. Gözlerimi araladığımda yanımdaki çekmecedeki resmi çıkardım ve baktım.
İşte son aile fotoğrafımız. Ben, Merle ve kardeşi Scott.
Scott Karanlık Dünya'ya geçişimden 1 gün önce kaybolmuştu. Ormana ağaç evini yapmak için gitmişti. Burayı ilerideki Gizem Avcıları karargahı olarak düşünmüştü.
İnşaat iyi gidiyordu ama henüz daha çatıyı yapamadan kayboldu. Çatıyı Dick'le tamamladık. Çatı için Scott'un planlarını kullandık. Bulunabilseydi harika bir mimar olurdu. Onu çok aradık ama sanki burada değildi bile.
Tarikatın yanında ve Karanlık Dünya'da bile yoktu.
Gizem Avcılarını oraya götürmeyi planlıyorum. Zamanı gelince.
Martin Hines
Kız sabah bağırarak dolabı açarak yere düştü. Bir anda uyanıp ayağa fırladım. Gwen ayağa kalktı ve " Neredeyim ben?" diye sordu.
" Senin dolapta ne işin var?"
" Gece ne oldu?"
" En son içiyorduk. Aynı sigarayı içiyorduk. Devamı bende kopuk."
" Üstüm ıslanmış. Kahve mi döktün sen?"
" Hiç bilmiyorum."
" Evde birisi yok, değil mi? Şimdi ailen gelir, yanlış anlar."
" Merak etme, ben eve karı kız atan erkeklerden değilim."
" İyi, yoksa zumzuğu indirirdim. "
Kapıyı hafifçe açtım ve " Evde birisi var mı diye bakacağım, tamam mı? Sen burada bekle. " dedim.
Evi dolaştım. Kimse yoktu. Annem işte olmalıydı. Dick, Andrew ve Paddy de okulda olmalıydı. Okula geç kaldım ama dert değil. Öküz gibi uyumuşum.
Odama döndüm ve " Ev bomboş. Gidebilirsin. " dedim.
Kapıya gitti ama durdu. Bir an düşündü ve bana dönüp " Kasabada çok aptal var. Adam akıllı birisinin gelmesi iyi olmuş." dedi ve bir sigara uzattı.
" Al, içesim varsa içersin."
Sigarayı aldım ve cebime attım. Gülümseyerek " Okulda görüşürüz! " dedim.
" Bay bay!"
Ve gitti.
15 Kasım Cuma
Andrew Hines
2 ay geçti. Neden böyle oldu? Çünkü bugün yeni olaylar baş gösterdi. Bu zamana kadar çok bir şey olmadı. Katerina'dan olabildiğince uzak durdu.
Ölmesini istemiyorum.
Teneffüs olunca hemen ondan uzaklaşıyorum.
" And, nereye gidiyorsun? Benden neden kaçıyorsun?"
" Hiçbir şey yok. Sadece hava almam gerek."
Ondan uzak durmak hem fiziksel, hem psikolojik olarak o kadar zor ki. Geceleri fırsat buldukça sürünün yanına gidiyorum. Onlarda bana Kurtadam Dövüşünü öğretiyorlar.
Bana hala kızgın olanları var ama sinsi sinsi bakmak dışında bir şey yapmıyorlar.
Gwen Mcnamara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
URBS İNTERFECİT: ÖLÜM YERİ(Farklılar Serisi 3-Askıda)
Bí ẩn / Giật gânSıradan bir genç. Ailesiyle birlikte yeni bir yere taşınırlar. Her şey normaldir. Ta ki o geceye kadar. Andrew'in o gece hayatı değişir. 6 kişiyle hayatları kesişir, güçlü bir kıza aşık olur ve kayıp bir adamı ararlar. Ama bu yaşadıkları tesadüf değ...