3.Sezon 1.Bölüm: Son Gizem Avcıları

19 6 17
                                    

Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.

Misy Hines

Evett...

Yeni yer, yeni yer, yeni yer...

10 Haziran 2037

Ailemiz bugün taşınma kararı aldı ve şuanda yeni evimize gidiyoruz. Urbs İnterfecit adındaki kasabaya.

Anne babam üniversite için oradan ayrıldıktan beri oraya geri dönmemişler. Bende onların biricik kızı Misy'im.

Sac Hines

Bende ondan önceki yıl doğan Sac. Misy Unicorn sevenlerden ve şekeri çok sevenlerden. 12 yaşında bir kız işte. Asıl adı Mystery. Benim asıl adım ise Secret.

Bu yeni kasaba Urbs İnterfecit ve bu kasabaya gitmek zorunda kaldım. Misy hala Unicornların ve perileri gerçek olduğuna inanıyor. Bence gerçek değiller.

Ben paranormal olayları araştırırım. Slenderman, İlluminati ve Masonlar gibi. Uzaylıların gerçek olduğuna inanıyorum.

Bu kasabada amcam, kuzenimiz ve büyükannemiz yaşıyormuş. Amcamla babamın arası yıllardır çok iyi değil.

Misy Hines

Araba durunca 7 numaralı eve doğru gökkuşağı renklerinde bavulumla koştum. Sahile aynı odada kalacakmışız.

Bizde odayı ikiye böldük. Ben sağ tarafı aldım ve yorganı kaldırıp kendi unicornlu yorganını serdim.

Taş duvara sevdiğim erkek yakışıklı şarkıcıların posterlerini yapıştırdım.

Sac Hines

Bir kitaplık almam lazım. Çünkü Stephen King ve Lovecraft kitaplarımı koyacak yer yok. Uff... O sırada içeri kuzeniniz girdi. Siyah saçlı üstünde tişört ve altında pantolon olan kız.

Annem fotoğrafını göstermişti. Oradan biliyorum. Bizim yaşlarımızdaydı.

Gülümseyerek " Kuzenlerim siz misiniz?"  diye sordu.

Misy gülümseyerek gelip " Ben Misy. O da Sac."  dedi.

Elimi hafifçe kaldırıp " Merhaba!"  dedim.

" Merhaba, bende Sandy. Jessica'yla tek başıma uğraşmaktan sıkılmıştım."

Merakla " Jessica kim?"  diye sordum.

Oflayarak " Jessica Mcnamara. Kasabanın bencil, uyuz zengin kızı. Anne babası iyi insanlar ana kendisi iğrenç." dedi.

Jessica Mcnamara

Annem gülümseyerek odama geldi ve " Tatlım, dediğimiz şeyi unutma. Bugün çocukluk arkadaşlarımız geliyor. Sende yanımızda onlarla tanışırsın." dedi.

" Anne, ne diyeceğime katar vermeye çalışıyorum."

" Yardım edeyim mi? "

" İyi olabilir. "

Odama geldi ve yatağın üstündeki kıyafetlere baktı. Beyaz etek ve mavi renkli bir ceket seçti. İyi duruyordu. Odadan çıkarken " Öğlen gibi çıkacağız, tamam mı? " dedi ve çıktı.

Kıskandıracağım kişiler listesine Misy adındaki kızda eklendi.

Sac Hines

Aşağı babamın yanına indim ve " Baba, kitaplık alabilir misin? Lazım oldu da." dedi.

" Alırım ama sana da şunu söyleyeceğim. Annemin yıllardır bir pastanızı var. Arada gidip yardım etseniz iyi olur. Biliyorsun, bizim burada işlerimiz var."

URBS İNTERFECİT: ÖLÜM YERİ(Farklılar Serisi 3-Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin