2.Sezon 1.Bölüm: Parti

28 10 32
                                    

Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.

Martin Hines

Bu akşam parti vardı. Bir arkadaşımın verdiği partideydik. Adı Adam herhalde.

Partiyi evinde veriyordu. Çılgınlarcasına bağırıyor ve duvarlara sprey boya sıkıyorduk. Ergenlik. Sonunda geldik.

Ben arabayı durdurdu ve çıkıp bize " Hadi alemlere akalım." dedi.

Arabadan indik. 3 kişiydik. Ben, Ben ve Jerome.

Ev çok iyi. Sadece biz gelmeden eve ıslak tuvalet kağıtları atmışlar. O kadar. Evin içinde tablolar vardı herhalde. Ama Adam parti vereceği için kaldırmış galiba.

Yoksa resimlere bizde ekleme yapardık. Adam geldi ve sevinçle sağ ve soldan ve ardından dirsek attık.

Bu çetemizde olan özel selamlaşma türüydü. Adam gülümseyerek " Bir an gelmeyeceksiniz zannettim." dedi.

Ben sırıtarak " Millie'yle birlikteyim biliyorsun." dedi.

Jerome da sarı uzun saçlarını karıştırarak " Fotoğraf çekiyordum." dedi.

Sırıtarak Jerome'a " Ne fotoğrafları çekiyorsun?" diye sordum.

" Göstermeyeceğimi biliyorsun. "

Kesinlikle kız fotoğrafları. Bir kıza aşık olduğunu duydum. Ama hala söyleyememiş. Fotoğraflarını çekiyormuş. Sırıtarak " Yengemizle ne zaman tanışacağız?" diye sordum.

" Kes şunu Martin. "

Ben makineyi kapıp " Madem fotoğraf makinen var, bir işe yarasın." dedi.

Poz verdik. Dilimi çıkardım. Ben ağzına krem şanti sıktı. Jerome ise havalı bir duruşa girdi.

İlk tuhaflık burada oldu. Fotoğraf çektik ve hepimiz fotoğrafa baktık. Diğerleri bunu göremedi ama ben gördüm.

Jerome ölmüştü. Ağzından kanlı köpükler çıkıyordu. Gözleri yoktu. Bende ise bulduğum kitap parlıyordu. Ceketimin içinde olmasına rağmen.

Bu durum fotoğraftaydı. Korkuyla Jerome'a " Kanka, makine bozuk mu?" diye sordum.

Fotoğrafa bakıp " Hayır, bak çok iyi çekiyor. Her zamanki gibi yakışıklı çıkmışım." dedi.

" Şey, benim lavaboya gitmem lazım."

Koşar adımlarla lavaboya aradım. Üst kattaydı. İçeri bir girdim. Mor saçlı yaşıt kız sigara içiyordu.

Dumanı üfledi ve bana dönüp " Naber hızlı çocuk? " diye sordu.

Lavabo odanın sağındaydı. Tuvalette solundaki odada. Aceleyle girdim ve kitabı çıkardım.

O kız seslenerek " Tuvalet kağıdı bitti ha! Hepsini duvarlara attık." dedi. Tuvalet için girsem bile bu pek sıkıntı olmazdı. Tuvalet kağıdını eğlence dışında kullanmıyordum.

Kitabı açtım. İçi boştu. Sayfaları dolaştırdım ve bir sayfaya gelince durdum.

" Merhaba Gizem Avcısı! Bir tuhaflık varsa bir kalemle ya da parmağınla yaz. Cevabın bende."

Şaşırmıştım. Çünkü yazı bir anda belirmişti. Parmağımla yazıyordum ve cidden yazıyor.

" Arkadaşım Jerome'un fotoğrafını çektik ama fotoğrafta onun ölü olduğunu gördüm. Ama diğerleri bunu göremedi. Bu ne anlama geliyor? "

Yazı silindi ve bir süre bekledi. Sonunda yazdı. " Jerome adındaki arkadaşın ölecek." dedi.

Bu yazı kanlı bir şekilde çıkmıştı. Kız seslenerek " Hızlı çocuk, öldün mü yoksa? Sesin soluğun çıkmıyor? " diye sordu.

URBS İNTERFECİT: ÖLÜM YERİ(Farklılar Serisi 3-Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin