3. Škola

582 26 7
                                    

-Magice time skip-

Prvý deň školy. Krása. Myslím si že už ani nevyzerám ako by som mala anorexiu. Obliekla som si čierne rifel s dierami na kolenách, žlté tričko a jemne sa namaľovala. Vyžehlila som si vlasy a zišla dole. Vzala som si ruksak a na stole našla papierik. Pravdepodobne od maminy:

Ahoj Laruška, teraz je 5:30 a včera som ti zabudla povedať že keď prídeš do školy tak choď najskôr do riaditeľne. Je na druhom poschodí a na dverách je nápis RIADITEĽŇA. Pekný deň v novej škole moje slniečko

Vyhodila som papier do koša a napila sa vody. Zjedla som jablko, umyla som si zuby, obula si čierne topánky s vysokou podrážkou a dala si ruksak na chrbát. Zamkla som dom a šla som do školy. Cestou do školy som počúvala svoj blbý podcast. Oh sorry, zabudla som. Som youtuberka ale mám len niečo okolo 100 tisíc. Čo točím? No väčšinou to sú niake hororovky alebo Q&A. 

Prišla som pred školu. Prvý dojem: no ani neviem. Vošla som dnu. Veľa ľudí na mňa pozeralo. Asi preto lebo som nová. Zaklopala som na riaditeľňu. Otvorila mi staršia pani s okuliarmi na nose "Dobrý deň. Volám sa Lara Ordódyová. Prišla som len dnes a mama mi povedala že sa mám najskôr zastaviť u vás" povedala som a snažila som sa pôsobiť veľmi elegantne a milo "Jasne. Poďte dovnitř. Zavolám tvoji novou třídnou učitelku. Sadni si zatím" a ukázala na gauč vedľa nej. Tak som si sadla. O chvíľu prišla s mladou ženou "Ahoj Lara. Pojeď zamnou. Já sem tvoje nová učitelka" nasucho som preglgla a šla za ňou. 

Doviedla ma do triedy. Akurát zazvonilo "Dobrý den žáci. Vítejte zas ve škole. Doufám že ste se měli cez prázdniny dobre. Já teda jo. Pribudla nám nová žáčka. Lary řekni neco o sobě" dala som si pramienok vlasov za ucho a spustila "Volám sa Lara Ordódyová. Podľa mojej reči asi viete že som zo Slovenska. Mám 18. To je asi všetko" usmiala som sa a čakala čo sa bude diať. "Dobrá Lary sedni si ... vedle Matyáše" všetci v triede si začali šuškať a ja som z toho nebola najšťastnejšia "A kto je prosím Matyáš?" spýtala som sa "Ten vysoký, hnedovlasý kluk v poslední lavici" "Ďakujem" šla som teda ku tej lavici. Zložila som si ruksak a sadla si. Vyložila som si učebnicu fyziky lebo ten chalan vedľa mňa mal tiež fyziku "Ahoj" ozval sa chalan vedľa mňa "Čau, Lara" "Hezký jméno. Matyáš" "Tak teda ďakujem aj ty máš pekné meno" "Dík" povedal potichu a otvoril si učebnicu. Ja som si ju tiež otvorila a sledovala priebeh hodiny.

O cca 2 týždne neskôr

Posledná hodina pred nami. Biológia. Do triedy prišla staršia pani. Začala vysvetľovať nové učivo. Po chvíli povedala niečo hrozné "Vím že je to jen prvý týden ve škole ale dostanete úkol. Udeláte projekt o (lalalalala). A budete ho delat v dvojicích. Tak jak sedíte" Neeeeeeee! Ježiš! Druhá hodina s tou učiteľkou a už ju neznášam. Pane bože veď ja Matyáša ani nepoznám! Dobre je pravda že je to asi jedniný človek z našj školy čo sa so mnou rozpráva ale skoro sa ani nepoznáme! Našťastie sa Matyáš ozval "Pani učitelko" "Ano Tomka?" "Víte moje spolusedíci je ve tříde nová a moc se neznáme a-" "Tak se zoznamte" zrazu sa ozvalo niake dievča predomnou "Já ten projekt ráda udelám s Mattym pani učitelko" "Nebude třeba Nataše. Ty udeláš s Lukášem" 

Po škole

Ja sa asi zabijem. Chcem ísť späť na Slovensko! Z môjho premýšľania ma vytrhol Matyáš "Lara počkej! Vím že se moc neznáme a rád by sem, nechci aby to znelo hnusne, to niak zmenil a mohla by si být s holkou nebo tak ale ono to nejde. Slivková (randommm p.a.) je hrozne tvrohlavá" "To je vpohode Matyáš" "Dobrá. Tak kdy začneme s projektem?" spýtal sa a pozrel sa na mňa roztomilím úsmevom "Kedy chceš" "No já mám čas stále teda kromně víkendu. Pujdu za kamošem. Vyber ty" "Tak zajtra? V štvrtok?" "Okej a u koho?" "Nečakala som návštevu takže mám bordel" "Beru to tak že pujdeme ke mně" usmiala som sa a prikývla. "Okej chvíli počkej a já sem hned spět jen musím jít ješte po mikinu. Zabudl sem si ji v šatni" "Ok"

Čakám si, čakám a príjde ku mne to dievča z našej triedy "Ahoj" povedala som jej. "Čau jen ti chci něco ríct" "Emm ok" "Matty je muj kluk dobrá? Nebudeš mi ho balit!" "Veď sa ani nepoznáme" "To nevadí stačí že si pěkná a to očividne si když po tobě kouká polovica třídy". Vážne? To som si ani nevšimla "D-dobre tak ahoj" "Sem Nataša kdyby neco. Tady máš mé číslo. Když budeš mít čas, napiš" a odišla. Divné. Nezdá sa mi byť moc milá. Ale je to Matyášov výber. 

O chvíľu prišiel "Sem spět" "Inač bola tu tvoja frajerka a-" "Já nemám holku. Jak se volala?" "Myslím že Nataša. To dievča z našej triedy" "Od ni se radeji drž dál. Nikdy nevíš co si ona a jej tatínek vymyslí" "To je až taká zlá?" "Jo. Vždyť vidíš. Chtela te oklamat a řekla ti že je moje holka. Postupne by ti říkala že te videla se mnou jak-víš co. No a potom by te se svím tatínkem vydírali, chteli by po tobě nudess a tak dále a tak dále" "Ako to vieš?" "Jde po mě už od prvý třidy na středné. Tohle se opakovalo už minimálne 5 krát. Každá moje kamarátka mi to vyprávala. Normálne sem našel ich nahé fotky na nete. Proč sem si je hledal? Brat moji kamarátky mi to říkal. Teda už bývalé kamarátky" "To je dosť kruté. Chudák tie dievčatá" povedala som a Matyáš si vybral kľúče z tašky. Odomkol svoj dom a išiel dnu "Počkaj veď nejdem robiť ten projekt teraz" zamkol dom a povedal "Jo sorry. Mimochodem mužme jít do KFC. Možná se víc spoznáme a tak" "Dobre" 

...

Meh. Zabite maaaa! Moja sesternica je Nataša! Pls kill me! Ale predtým musíš dať folow xd ❤🙌💖

Vaša Šárinkaaa

999 slov

Potřebuji tě✔Where stories live. Discover now